חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

רעיון לקבלת כספים בהיקף גדול

 

כאשר אדם זקוק לסכום כסף גדול תוך פרק זמן קצר, הוא בוחן כמה דרכים. אפשרויות של קבלת כספים. בשלב ראשון הוא בודק אם החסכונות שלו בבנק הם נזילים, או חלק מהם נזילים ואז הוא יכול למשוך אותם. כמו כן הוא יכול לבדוק אופציה של קרן השתלמות שהגיע מועד הפירעון שלה

 

קבלת כספים

כאשר אדם זקוק לסכום כסף גדול תוך פרק זמן קצר, הוא בוחן כמה דרכים. אפשרויות של קבלת כספים. בשלב ראשון הוא בודק אם החסכונות שלו בבנק הם נזילים, או חלק מהם נזילים ואז הוא יכול למשוך אותם. כמו כן הוא יכול לבדוק אופציה של קרן השתלמות שהגיע מועד הפירעון שלה .אם הוא גמלאי, הוא בודק אם הוא יכול למשוך סכום מסוים מקופת הגמל ללא תשלום ניכוי מס במקור. במקרים רבים הסכום דרוש באופן די מהיר ולמען מטרה חשובה ולכן הלקוח בוחן את כל הדרכים כדי למצוא את הדרך הטובה והזולה ביותר עבורו. רעיון לקבלת כספים בהיקף גדול הוא גם באמצעות לקיחת משכנתא הפוכה.

אחת הדרכים הפשוטות כדי להגיע למטרה היא קבלת משכנתא הפוכה בנק טפחות אשר מאפשרת קבלת סכום גדול שהוא אחוז מסוים מערכו של הנכס שבו גר הלקוח. מהלך זה מבוסס על העיקרון של מימוש חלק מערכו של הנכס בחייו של הבעלים. הבנק מאפשר ללקוח לקבל חלק מהשווי שלו כעת וכך יוכל הלקוח לבצע את התוכניות שלו, באמצעות הכספים שיקבל מהבנק.

המהלך שיש לבצע לצורך קבלת כספים 

אם דרך זו של קבלת כספים נראית ללקוח כדרך הרלוונטית ביותר הוא פועל מול הבנק ועל פי ההנחיות שלו הוא מזמין שמאי שיעריך את ערכו של הנכס. נציגי הבנק מבצעים את התחשיב שלהם שכולל שני פרמטרים מרכזיים עבור קבלת כספים, גילו של הלווה ועלות הנכס. בהתאם לכך הם מאשרים סכום מסוים של הלוואת משכנתא הפוכה.

על פי ההסכם עם הבנק, הלווה יקבל את הסכום הכספי שעליו סוכם וחלק מהנכס יועבר רשמית על שמו של הבנק באמצעות רישום הערת אזהרה במשרדי רשם המקרקעין. בדרך זו בעל הנכס ממשיך להתגורר בו עד שהוא הולך לעולם שכולו טוב. 

מכירת הנכס 

לאחר מותו של הבעלים, הבנק מוכר את הנכס ומעביר לעצמו את החלק היחסי של שווי הנכס בהתאם להסכם עם הבעלים. את יתרת הכסף מעסקת המכירה, הבנק מעביר ליורשים על פי מה שרשום בהסכם החתום.

ההלוואה המתאימה ביותר לכל לווה 

מי שזקוק לכספים בוחן את כל הדרכים הללו, מקבל תשובות מהבנקים, מקופות הגמל, קרנות ההשתלמות והמשכנתא ההפוכה לגבי קבלת כספים.

מדובר בהליך לא פשוט כיוון שלכל אחת מהאופציות הללו יש תנאים פיננסיים נלווים והלקוח בוחן כל אחת מהן בהיבט כלכלי, כדאיות והדרך הבירוקרטית לקבלת הכספים ותוך כמה זמן.

ההחלטה היא אינדיבידואלית והיא מתקבלת בהתאם לסכום הכסף שדרוש לכל אדם, מהירות קבלת כספים והמסלולים שיש לבצע בכל אחת מהאפשרויות הללו כדי לקבל את הכספים. לעיתים יש דרכים שהן מפותלות ומתישות כיוון שיש צורך בהעברת הרבה מאד מסמכים, אישורים ועוד. רוב הלקוחות מעדיפים נתיבים קלילים ומהירים הרבה יותר כדי לקבל את הכספים הללו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים