חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הרמת עפעפיים מורידה לכם 10 שנים מהפנים

 

תמיד אומרים שהאיבר הראשון ששמים לב אליו הוא העיניים שלנו. ’עיניים טובות’, ’עיניים חודרות’. העיניים ”מדברות” עוד לפני שהוצאנו הגה מהפה

 

תמיד אומרים שהאיבר הראשון ששמים לב אליו הוא העיניים שלנו. ’עיניים טובות’, ’עיניים חודרות’. העיניים "מדברות" עוד לפני שהוצאנו הגה מהפה. כשאנחנו מחייכים שמים לב אם ’החיוך לא מגיע לנו לעיניים’. לכן אין פלא שאנשים רבים כל כך מודאגים כשנזקי השנים גורמים לעיניים שלהם להראות עייפות, דבר הגורם למראה פנים מבוגר ועייף יותר.

למזלנו כיום יש לכך פתרון. רבים בוחרים לעשות הליך פשוט של ניתוח הרמת עפעפיים. מדובר בניתוח קוסמטי שמטרתו להעניק מראה צעיר ורענן יותר. הניתוח מתבצע במבוגרים בכל הגילאים, והוא נפוץ מאוד. הניתוח מבוצע בהרדמה כללית או מקומית, על-פי בחירת המטופל או המטופלת.

מה כולל ההליך הניתוחי?

ניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח קצר יחסית (הניתוח לוקח כשעה), המבוצע בהרדמה מקומית או כללית וטשטוש. במהלך הניתוח, יוצרים חתך זעיר ומוסתר שדרכו מסירים עודפים של עור ושומן מאזור העפעף. לניתוח שיעורי הצלחה גבוהים והוא נחשב בטוח מאוד. תהליך ההחלמה מהניתוח קצר ונוח. כחודשיים לאחר הניתוח, כבר רואים בבירור תוצאות: העפעפיים העליונים מכווצים במראה צעיר ורענן יותר.

ישנם שלושה סוגי ניתוחים להרמת עפעפיים:

  1. ניתוח להרמת העפעפיים העליונים.
  2. ניתוח להרמת העפעפיים התחתונים.
  3. ניתוח משולב להרמת עפעפיים עליונים ותחתונים. בניתוח משולב קודם ינתחו את העפעף העליון ולאחר מכן את העפעף התחתון.

הניתוח מחזיק מעמד לשנים רבות. העין שלאחר הניתוח תמיד תיראה צעירה יותר לגילה בכעשר שנים.

אילו הכנות יש לעשות לקראת ה ניתוח?

  • כשבועיים לפני הניתוח יש להפסיק ליטול תרופות שעלולות לגרום לדימום יתר כגון אספירין ואיבופרופן. כמו כן, יש להפסיק לקחת תרופות נוגדות דלקת שאינן על בסיס סטרואידים וכן תוספי מזון על בסיס טבעי שידוע כי הם עלולים לגרום לדימום יתר.
  • יש להימנע מחשיפת העור לשמש כשבוע לפני מועד הניתוח ובמשך שלושת החודשים שלאחריו. 
  • יש לקבוע פגישה עם המנתח הפלסטי על מנת לסקור את העבר הרפואי של המטופל ומעבר על כל התרופות (כולל תרופות ללא מרשם) ותוספי המזון שהמטופל נוטל כיום. 
  • המנתח יעשה למטופל בדיקה גופנית מקיפה. במידת הצורך המטופל ייגש גם לבדיקה אצל רופא עיניים.
  •  המנתח יצלם את העפעפיים מכמה זוויות שונות כדי להעריך את מידת נפילת העפעפיים אצל המטופל.
  • המנתח יברר לפני הניתוח מהן הציפיות של המטופל מהניתוח כדי שיוכל לשקף לו אם ציפיותיו מהניתוח ריאליות.

 

זמן החלמה

ניתוח הרמת עפעפיים הוא ניתוח קצר ופשוט וההחלמה ממנו מהירה. מיד בסיום הניתוח מניחים רטיות קרות על עיני המטופל במשך שעות אחדות במטרה להפחית את הבצקות ולהקטין את שטפי הדם התת-עוריים. לאחר מכן המטופל משתחרר לביתו. בימים הראשונים שלאחר הניתוח יתכנו בצקות, שטפי דם תת עוריים וכאבים קלים באזור הניתוח. ניתן לטפל בתחושת האי נוחות והכאב עם משככי כאבים. כחודשיים לאחר הניתוח כבר רואים בבירור את תוצאות הניתוח והעיניים נראות צעירות יותר. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים