חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שצריך לדעת על חנות אינטרנטית

 

חשיבות בניית אתרים לאנשים שמציעים שירותים ומוצרים היא בעיקר כדי למכור וכדי לבנות נוכחות אינטרנטית שאינה תלויה בגחמות של פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם

 

חשיבות בניית אתרים לאנשים שמציעים שירותים ומוצרים היא בעיקר כדי למכור וכדי לבנות נוכחות אינטרנטית שאינה תלויה בגחמות של פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם. נוסף על כך, לכל עסק ולכל אישיות יש את התדמית שלהם שהם מציגים ללקוחות ועל כן זקוקים לאתר תדמית או חנות אינטרנטית שמציג אותה בבהירות ועם כל המידע שנחוץ לקהל הלקוחות לדעת מיד. ככל שהאתר בנוי טוב יותר וידידותי למשתמש, הוא ימשוך יותר קהל שירצה להישאר שם ולדפדף בין הדפים באתר. ככל שנשארים יותר זמן גוגל בעצמו אוהב את ההשקעה בקריאה ולכן גם מדרג אתכם גבוה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. זה בדיוק מה שהופך כל אתר למבוקש ולאיכותי בעיני מנוע החיפוש, ולכן בזמן שהלקוחות שלכם מקלידים מילות חיפוש שקשורות למוצרים ולשירות שלכם, מנועי החיפוש יקפיצו אתכם גבוה יותר הודות לבנייה נכונה וחכמה של חנות אינטרנטית שלכם.

למי מיועד חנות אינטרנטית?

אתר תדמית מיועד לאנשים שזקוקים יותר לתוכן מאשר לאתר שמיועד לקניות ולתפעול שוטף של לקוחות ושל הזנה בלתי פוסקת. יכול להיות בלוג באתר כזה, שמספק את הקידום האורגני על ידי הזנת תוכן טרי רלוונטי לתחום העיסוק שלכם. אולם בעלי אתרים כאלה לא זקוקים לחנות גדולה ומסועפת אלא לאתר שמוסר מידע מדויק ומאפשר ללקוחות שלכם לקנות שירות ממוקד, ממגוון מצומצם של מוצרים, אבל בעיקר משמש כרטיס הביקור שלכם ואף תיק עבודות ופרסומים שלכם על לקוחות שעבדתם אתם ואתם מקבלים רשות לפרסם את הסיפור שלהם. באתר כזה תוכלו לפרסם מאמרים וכתבות שנכתבו עליכם כדי לבסס את האוטוריטה והתדמית שלכם ולפרסם את השירותים שאתם מציעים לקהל.

איך בונים חנות אינטרנטית? 

אתר כזה מתחיל תמיד באפיון הצרכים והדרישות שלכם כלקוחות, בשקלול כל הידע המקצועי של מי שבונה לכם את האתר ויודע היטב מה צריך להיות בו כדי שהאינטרנט יאהב אותו. היום, טכנולוגיה שקשורה לאינטרנט היא למעשה הבנת הדרך שבה אלגוריתמים ובוטים מחפשים ומוצאים את האתר שלכם, את הדפים שיש בו, את המידע והתכנים שלכם ואת סוגי המידע ונתונים על תנועת הלקוחות. מכיוון שגוגל ושאר מנועי החיפוש במדיה החברתית רוצים לקדם רק אתרים איכותיים, הם חייבים להיבנות נכון מבחינה מקצועית, ללא טעויות ובאגים בקידוד של הדפים כדי שלא תהיה הטעיה של מנועי החיפוש. ככל שמקדמים אתרים טובים ואיכותיים כך גם הלקוחות מרוצים ולכן זהו אינטרס הדדי לבנות חנות אינטרנטית שמאופיין נכון, מעוצב בצורה ידידותית למשתמש וגורם לכמה שיותר אנשים להישאר בו ולעבור מדף לדף.

כמה עולה לבנות חנות אינטרנטית? 

יש כמה שיטות ומערכות ניהול תוכן שבהן בונים חנויות אינטרנטיות. בדרך כלל מדובר באתרי וורדפרס, אולם יש גם פלטפורמות אחרות. בכל מקרה כל אתר כזה, ואפילו הבסיסי ביותר, עולה כמה אלפי שקלים, כאשר המחיר עולה ככל שצריך יותר פונקציות, יותר דפים ויותר תכנים ופעילות שעושים באתר זה. אתרים כאלה יש לבנות בצורה יציבה לכמה שנים כך שגוגל לא יתעלם ממנו ולא יקטלג אותו כאתר זבל שאינו רלוונטי לתוצאות החיפוש. לכן, אנשי המקצוע שעובדים על אתרים כאלה נחשבים לטובים ויקרים יותר אם הם מסוגלים לבנות את דפי האתר בצורה נכונה לפי כל כללי גוגל שהם למעשה החשובים ביותר. בגלל העדכונים השונים שיש בכל מערכת ניהול תוכן חלק מהם ייעשו בצורה אוטומטית, אבל חלקם ייעשה ידנית במהלך השנים ככל שהאתר ימשיך לשמש אתכם לצרכים המקצועיים והאישיים שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים