חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היתרונות בבחירת סוכנות איקומרס לתפעול האתר

 

אי-קומרס (או E-Commerce באנגלית) הוא מושג המתייחס למסחר אלקטרוני, כשהאות E משמעותה אינטרנט, ו-  Commerce הוא מסחר. כלומר, מדובר בכל הקשור לחנויות מקוונות, שירותים אונליין ואלמנטים נוספים הנכללים תחת המטריה של מסחר אלקטרוני

 

אי-קומרס (או E-Commerce באנגלית) הוא מושג המתייחס למסחר אלקטרוני, כשהאות E משמעותה אינטרנט, ו-  Commerce הוא מסחר. כלומר, מדובר בכל הקשור לחנויות מקוונות, שירותים אונליין ואלמנטים נוספים הנכללים תחת המטריה של מסחר אלקטרוני. סוכנות איקומרס היא הגורם אליו יש לפנות במידה ומעוניינים לפתוח אתר שכזה, להעלות לרשת מוצרים ו\או שירותים ולהעמיד אותם למכירה.

אז איך פנייה לשירותיה של סוכנות איקומרס תעזור לכם להתקדם? 

סוכנות איקומרס מעסיקה אנשי מקצוע המתמחים בכל האספקטים השונים של האיקומרס; עיצוב האתר, תפעולו, העלאת תכנים ומוצרים, ועוד. כשתפקידו את המשימה בידיהם, תהנו ממגוון יתרונות:

  • להרוויח 7\24 – היתרון הגדול ביותר של חנות אונליין, הוא שהיא תמיד פתוחה. כך, גם לאחר שעות הסגירה של הסניף הפיזי וגם בסוף השבוע, יוכלו המעוניינים לבצע רכישות ולהתעניין במוצרים והשירותים שאתם מציעים. בנוסף, הדבר מסייע למי שאינו זקוק לסניף פיזי, לתפעל את נושא המכירות מבלי להתאמץ או להשקיע בעלויות השכרה.  
  • מכל מקום – כשישנה חנות אינטרנטית, המשמעות היא שאינכם תלויים במשרד או בחנות. העסק ימשיך לפעול מכל מקום בעולם ובכל זמן, ואתם תוכלו להמשיך לעבוד גם אם אתם נמצאים בשיאו של טיול ארוך בחו"ל. רק תחשבו על האפשרות להמשיך להרוויח בזמן שאתם בחופשה או כשמחליטים לעבור לחו"ל! 
  • בלי נדל"ן – נדל"ן משמעותו עוד הוצאות, מיסים ושאר ירקות שהופכים להיות חלק בלתי נפרד מההוצאות השוטפות ומניהול העסק, כך שבמקום להתעסק בפיתוח ומכירה בעלי העסקים מתעסקים בעיקר בלסגור את החודש. כשהנדל"ן הוא אונליין, נחסכות ההוצאות הללו – קיימות הוצאות שיווק ותפעול בלבד שבכל מקרה יש לקחת בחשבון, רק בסכומים נמוכים יותר. 
  • לפרוץ את הגבולות – חנות שתהיה ממוקמת באזור מסוים בארץ תהיה נגישה בדרך כלל לאותו אזור אלא אם כן עובדת גם במשלוחים לכל הארץ. לעומת זאת, חנות אונליין לא רק שמאפשרת לתת שירות בכל רחבי הארץ, אלא הופכת להזדמנות של ממש לפרוץ את כל הגבולות. מי יודע, אולי אפילו תצליחו להגיע לקהלים חדשים בחו"ל?
  • יותר הכנסות, פחות הוצאות – עסק פיזי מחוץ לרשת האינטרנט דורש הרבה מאוד הוצאות; מיסים, עיצוב, עובדים, מקום. סוכנות איקומרס גם היא תגבה תשלום, אך בעוד שבחוץ מחכות הוצאות רבות סביב נושא הנדל"ן ונשאר סכום מועט לשיווק, כאן תוכלו להשקיע את מרב המשאבים בשיווק ופרסום אונליין וליהנות מתוצאות מעולות תוך זמן קצר. 

 

איך מוצאים את החברה הטובה ביותר?

העניין הוא שאי אפשר פשוט כך לבחור סוכנות איקומרס יש לבצע סקר שוק מקיף, לבדוק בקרב קולגות ובעלי עסקים אחרים עם מי הם עובדים והאם הם מרוצים, להגיע לפגישות ולבחון את התקשורת ביניכם ובין נציגי החברה. זכרו שמדובר בבייבי שלכם, העסק עליו עבדתם כל כך הרבה והשקעתם בו המון משאבים – הפקידו אותו בידיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר שתוכלו למצוא. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים