חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשים צימרים עם בריכה פרטית? אתם חייבים לקרוא את זה

 

מחפשים צימרים עם בריכה פרטית אך לא בטוחים איך לבחור את הצימר שהכי יתאים לכם? מתכננים לצאת לחופשה ישראלית בצימר עם בריכה? בכל מקרה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם

 

מחפשים צימרים עם בריכה פרטית אך לא בטוחים איך לבחור את הצימר שהכי יתאים לכם? מתכננים לצאת לחופשה ישראלית בצימר עם בריכה? בכל מקרה, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

למה חשוב שהבריכה תהיה פרטית

כאשר אתם בוחרים צימרים עם בריכה, חשוב מאוד שתבדקו שהבריכה היא פרטית ואישית רק עבורכם. כלומר, בדקו שאינכם צריכים לחלוק את הבריכה עם נופשים אחרים במתחם הצימרים. וזאת כדי שתוכלו להנות מהרחצה בבריכה באופן פרטי ואינטימי, מבלי שאורחים אחרים במתחם יוכלו להפריע לכם. הרי אין ספק שהיתרון בצימרים הוא האפשרות להנות מחופשה פרטית ואינטימית – וזאת בשונה למשל מחופשה בבית מלון המוני. ולכן, אם כבר הולכים על חופשה בצימר עם בריכה, עדיף לברר מראש האם מדובר בבריכה פרטית, אשר מיועדת רק עבורכם.

בריכה מחוממת ומקורה

אם אתם יוצאים לחופשה בחורף, כדאי לבדוק האם הבריכה היא מקורה, והכי חשוב האם היא מחוממת. בעונת החורף, מזג האוויר נהיה קר מאוד (במיוחד בצפון – שזהו היעד המרכזי לחופשות בארץ), ונהיה קריר למדי להיכנס למים ולרחוץ בבריכה. יתר על כן, חלק מהצימרים אינם מפעילים את הבריכה בחורף כלל, וחלק מהם מפעילים את הבריכה ומחממים את המים שבה. ולכן, אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה פרטית לחופשה שנערכת בחורף, תבדקו מראש האם הבריכה היא פעילה ומחוממת והאם היא מקורה.

סקירת ביקורות וחוות דעת

אם אתם מחפשים צימרים עם בריכה פרטית, כדאי שתבצעו בדיקה של הביקורות וחוות הדעת על הצימרים שאתם שוקלים להזמין, רצוי באתר אמין כמו "צימר-טופ". וזאת בשביל שתהיו בטוחים שמדובר בצימר נקי, עם אירוח איכותי, ובריכה מטופחת. אחרת, יש סיכוי ש"תיפלו" על צימר שאולי נראה מפנק בתמונות, אבל שבפועל הבריכה שלו היא מלוכלכת ולא נקייה מספיק לשם רחצה.

כללי זהירות בעת שימוש בבריכת הצימר

יוצאים לחופשה משפחתית במתחם צימרים עם בריכה פרטית? להלן 3 כללי זהירות שכדאי לכם לנקוט בהם:

  1.  זכרו, ילדים מתרחצים רק בהשגחת מבוגר, במיוחד בהתחשב בעובדה שבצימרים עם בריכה פרטית אין מציל. ותינוקות עד גיל שנה, או רצוי עד גיל שנתיים, עדיף לא להכניס לבריכה כלל.
  2. תבדקו האם יש גידור ייעודי סביב הבריכה, המונע כניסה לבריכה של ילדים מתחת לגיל 5. במידה ויש לכם ילדים קטנים, גידור זה יכול להיות שימושי ויעיל במיוחד במניעת אסונות פוטנציאליים ובלתי צפויים.
  3. תבררו האם המשטח שמסביב לבריכה הוא משטח שאינו מחליק. אם מדובר במשטח עץ, אשר נחשב למחליק יחסית, כדאי לברר האם העץ עבר טיפול מונע החלקה.
רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים