חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המגנט שימגנט את הלקוחות אליכם

 

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים שירותי הדפסת מגנטים לעסק שלכם. שיווק באמצעות מגנטים הפך לפופולרית בשנים האחרונות, ועסקים רבים בוחרים לפרסם את עצמם באמצעות השיטה המסורתית

 

 אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מחפשים שירותי הדפסת מגנטים לעסק שלכם. שיווק באמצעות מגנטים הפך לפופולרית בשנים האחרונות, ועסקים רבים בוחרים לפרסם את עצמם באמצעות השיטה המסורתית. פרסום באמצעות מגנטים היא אחת השיטות הוותיקות בעולם השיווק, והיא בהחלט כאן כדי להישאר. אז מה הסוד של המגנט שמצליח למגנט את הלקוחות לעסק שלכם, ואיך כדאי לבצע הדפסת מגנטים על הצד הטוב ביותר?

התחילו מהסוף

לפני שאתם מתחילים במסע הדפסת מגנטים, הצעד הראשון יהיה לאפיין תחילה את היעד הסופי. לאן הייתם רוצים להגיע, מי הוא קהל היעד שלכם, ומה מטרת המגנט. ברגע שתהיו ממוקדים, הדבר יהפוך את התהליך לאפקטיבי יותר, עם תוצאות מצוינות. נסו לחשוב - האם מטרת המגנט היא לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים או לרכוש לקוחות חדשים? האם הוצאת המגנט מתבצעת לקראת פעילות קד״מ, הפנינג או מבצע כלשהו?

אפשר לכתוב יחד עם אנשי השיווק שלכם את היעדים מפעולת הדפסת המגנטים וחלוקתם. חשוב לקבוע יעדים ריאליים, מדידים, ותחומים בזמן. למשל - היעד לפעולת הדפסת המגנטים הוא להגדיל את העסקאות ב10 אחוזים בתקופה של חודש מתום חלוקת המגנטים.

הדפסת מגנט קצר וקולע

על המגנט להיות ברור ונוח לקריאה. חשבו בדיוק מה הייתם רוצים לכתוב עליו - שם העסק, דרכי יצירת קשר, מהות השירות, סלוגן במידה ויש. חשוב לא להעמיס על המגנט במידע מיותר, אך עם זאת לא להחסיר פרטים חשובים. מגנט מצוין הוא כזה שמעביר את המסר בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים, והלקוח יכול להבין במבט אחד את הפרטים החשובים.

כאן כדי להישאר

כשניגשים לבית דפוס להדפיס אביזרים לעסק, חשוב לוודא שהם באיכות גבוהה ויחזיקו מעמד זמן רב. כשמדובר בהדפסת מגנטים, עיקרון זה תקף פי כמה וכמה. בניגוד לפלייר שאורך חייו הוא מספר ימים (במקרה הטוב), מגנט בהחלט כאן כדי להישאר. לכולנו יש מגנטים על המקרר בבית שנמצאים כמה שנים טובות, הם מחזיקים ציורים, פתקים רומנטיים, רשימות קניות, והזמנות לחתונות. מגנט איכותי יישאר על המקרר שנים, בעוד מגנט שאינו איכותי יתחיל להתקלף בצדדים, לאחר מכן כושר ההדבקה שלו ירד והוא אינו יוכל להחזיק דפים כבדים, ולבסוף יהיה חסר תועלת ויזרק לפח האשפה

חשוב להבין שמגנט איכותי הוא מעין ״נכס נדלן״ קבוע על המקרר של הלקוח שלכם, שמבטיח שתמיד תישארו בטווח ראייה, ובפעם הבאה שיזדקקו לשירות שלכם תהיו הראשונים שעולים לראש.

הדפסת מגנט כחלק מחבילת אביזרים

כאשר אתם מגיעים לבית דפוס, ניתן לבקש להדפיס לצד המגנטים אביזרים נוספים לעסק שלכם. במידה ומדובר בעסק משרדי, תוכלו להדפיס כרטיסי ביקור, פולדרים, קלסרים ומעטפות. במידה והעסק שלכם הוא חנות, ניתן להדפיס פליירים ומגנטים, במיוחד כשמדובר בשירות שמגיע לבית הלקוח שם ניתן להצמיד את המגנט ישירות את למקרר.

כאשר מדפיסים את המגנטים לצד מוצרים נוספים אפשר לנסות להשיג מחיר טוב יותר, ולקבל קלף מיקוח לניהול משא ומתן על מחיר העסקה.

בסופו של דבר, חשוב לבחור בבית דפוס מנוסה ומקצועי לצורך הדפסת מגנטים, כזה שידפיס את המגנטים באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר, ובמחיר משתלם כמובן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים