חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יוצאים מהמסכים – משחקים שווים במשלוח עד אליכם

 

משחקים לילדים זוהי דרך נהדרת להעביר את הזמן, לפתח מיומנויות שונות, ולהנות עם החברים והמשפחה בזמן משותף של בילוי שאינו דרך מסך מרובע שחור

 

משחקים לילדים זוהי דרך נהדרת להעביר את הזמן, לפתח מיומנויות שונות, ולהנות עם החברים והמשפחה בזמן משותף של בילוי שאינו דרך מסך מרובע שחור.

לקראת חופשת הקיץ של יולי-אוגוסט ובשעות אחה"צ שהילדים חוזרים מן המסגרות, נרצה למצוא להם תעסוקה שאינה כוללת בהכרח אמצעים טכנולוגיים ומסכים שאיתם הם משתמשים לאורך כל שעות היום.

אחת הדרכים הטובות ביותר למשחק, היא רכישת צעצועים איכותיים לילדים וביניהם משחקי חשיבה והרכבה שמפתחים מאוד את החשיבה והמוטוריקה, ומספקים בנוסף כיף גדול.

ישנם משחקים הדורשים תכנון ואסטרטגיה שמלמדים ומשפרים אצל הילדים את התחרותיות והחשיבה קדימה, וישנם משחקים המבוססים על "מזל" בהם גם ילדים קטנים יכולים לנצח את המבוגרים מה שמשפר את החוויה הכוללת ומוסיף עניין. מערכות החוקים במשחקים השונים מלמדות אותם משמעת ועמידה בכללים, ומכריחה אותם לפעול בניגוד לרצון הטבעי שלהם אלא השתלבות בתנאים שכל המשתתפים עומדים בהם.

חנויות הצעצועים עמוסות בשלל דגמים, אבל איך בכל זאת בוחרים צעצועים לילדים שלנו? הנה כמה טיפים מנצחים עבורכם:

  1. תקציב – צעצוע איכותי לרוב יתבטא במחיר גבוה יותר, כאשר אנו רוצים לתת מתנת יום הולדת שווה או לרכוש משחק שיחזיק הרבה זמן. אך לא תמיד כך המצב, וכיום בהמון חנויות תוכלו למצוא צעצועים מעולים במחירים הוגנים הרבה יותר מבעבר. הקורונה האיצה באופן מרשים פתיחת חנויות אינטרנט המוכרות מגוון גדול של מוצרים בצורה נוחה ויעילה, מה שמאפשר הוזלת מחירים ובשילוב של יעילות ותחרות השוק.
  2. שימוש – האם המשחק שאנו קונים ישמש את הילדים לזמן רב ושווה להשקיע בו, או דווקא משחק המספק הנאה רגעית וכבר פנינו אל המשחק הבא. יש לשים לב האם המשחק הינו לשם הנאה בלבד, או שיש בו מרכיב חינוכי נוסף המפתח את החשיבה והמוטוריקה.
  3. גיל – מי משתמש במשחק? על קופסת המשחק תמצאו את הגילאים הרלוונטיים לשימוש, שכן גיל קטן מדי יתקשה בתפעול המוצר וגיל גדול מדי עלול להרגיש שהמשחק אינו מותאם לו ואינו רלוונטי. התאמת הגיל חשובה במיוחד כאשר מדובר בצעצועי תינוקות, שכן יכולה להיווצר בעיה בטיחותית בתפעול משחק שמותאם לגיל גדור יותר.

אחד האתרים המומלצים והוותיקים שתוכלו למצוא בו צעצועים במחירים שלא יקרעו לכם את הכיס ובאותו הזמן יהיו איכותיים ומהנים לילדים שלכם, הוא אתר קיפי, המציע חווית רכישה אונליין של משחקים וצעצועים מדליקים המגיעים במשלוח מהיר עד דלת הבית לכל הארץ וברוב המקרים הלקוחות באתר מדווחים על קבלת החבילה לאחר יום עסקים אחד בלבד!

דבר שחשוב לציין הוא הוא שכל הצעצועים, המשחקים והמתנות באתר עוברים בדיקות איכות, ומקבלים תו תקן של מכון התקנים הישראלי, כך שהם בטוחים ואיכותיים מאוד לשימוש הילדים שלכם.

תמצאו באתר מגוון של מאות משחקים לילדים ותינוקות לכל גיל - החל מרכבות, מסלולי מירוץ, רובוטים, דינוזאורים, דומינו, פאזלים ועד לבובות פרווה, דובים בשלל גדלים ובובות משחק לבנות של מונסי, ככה שכל אחד ואחת יכולים להנות מהמוצרים הנהדרים שיש במגוון שמתחדש כל הזמן.

מומלץ להתעדכן באופן שוטף בהנחות המשתנות באתר, היכולות להגיע אפילו לעשרות אחוזים ומשלוח בחינם, וכך להרכיב לכם את החבילה המושלמת עם תמורה שווה ביותר, אותה תקבלו ממש עד הבית או אפילו יותר טוב – לבית של מישהו אחר כמתנה ובמסירה אישית, כי כולם יודעים שכיף לקבל, אבל גם לא פחות כיף לתת ולגרום למישהו או מישהי אחרת לחייך.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים