חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך ניתן לאמן את המוח ולהשיג תוצאות ללא תרופות?

 

אם הגעתם לפה סימן שאתם סובלים מהפרעות קשב וריכוז ואתם לא כל כך בעד להכניס לגופכם תרופות כימיות שונות. חלקנו אותם תרופות עוזרות אך באותה המידה גורמות לתופעות לוואי כמו דיכאון, חוסר מוטיבציה, חוסר תיאבון אשר הופך לתאבון מוגבר עם התפוגגות השפעת הכדור ואף לחץ וחרדות במקרים מסוימים

 

אם הגעתם לפה סימן שאתם סובלים מהפרעות קשב וריכוז ואתם לא כל כך בעד להכניס לגופכם תרופות כימיות שונות. חלקנו אותם תרופות עוזרות אך באותה המידה גורמות לתופעות לוואי כמו דיכאון, חוסר מוטיבציה, חוסר תיאבון אשר הופך לתאבון מוגבר עם התפוגגות השפעת הכדור ואף לחץ וחרדות במקרים מסוימים.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז הוא מלאכת מחשבת של ממש וכך גם אנו צריכים להתייחס אליו, ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי אודות הפרעות קשב וריכוז ואיך ניתן להשיג תוצאות ללא שימוש בתרופות.

זה הזמן להכיר: הפרעות קשב וריכוז

האמת שאנחנו לא חושבים שאנחנו צריכים להכיר לכם אותו יותר מדי, הוא כבר חלק מכם או מילדיכם. הפרעות קשב וריכוז אשר נקראים בשפה המקצועית ADHD/ADD הם הפרעה אשר מתאפיינת באימפולסיביות, חוסר יכולת לשבת במקום אחד, פעלתנות, חוסר יכולת להתרכז ולעמוד במשימות ולעיתים אף לגרום לנו לתחושת כישלון.

הפרעת קשב וריכוז היא לא אחידה בין כולם, למעשה ישנם אינספור סוגי הפרעות קשב וריכוז שונות אשר מתבטאות בהתאם לתכניות גלי המוח של כל אחד מאיתנו. כיום הרופאים מכירים למעלה מ - 10 תבניות של פעילות חשמלית שונה אשר מתורגמת כהפרעת קשב וריכוז - חלקן מתאימות לטיפול תרופתי ואילו אחרות לא. 

את האבחון יש לעשות יחד עם פסיכיאטר או לחילופין נוירולוג מומחה ובצירוף של מבחן ממוחשב אליו נשלחתם מאותו בעל מקצוע.

זה הזמן לשים סוף לכדורים: שיטת נוירופידבק

עכשיו הגענו לבשורה החשובה, אתם וילדכם כבר לא צריכים ללכת שבי אחר הכדורים. זה הזמן לטפל בבעיה באמצעות אימון המוח ולא לשים עליו פלסטר אשר גורם לתופעות לוואי רבות.

נוירופידבק היא למעשה שיטת טיפול מודרנית אשר נותנת את האפשרות למטופל לאמן את המוח שלו, כמו שכבר הצלחתם להבין מוח האדם שלנו מייצר אותות חשמליים בתדרים שונים אשר מפורשים כהפרעות קשב, כאשר אדם סובל מהפרעות קשב ניתן לראות כי פעילות המוח אינה תקינה.

נוירופידבק היא שיטה בה ניתן לאמן את המוח ללא שום אביזרים פולשנים שונים או תרופות כימיות. מחקרים רבים שלאחר מספר מפגשים ניתן לראות שינוי משמעותי בדפוסי ההתנהגות כמו גם בכישורי הלמידה של המטופלים עד לכדי מיתון מלא של כל אותם תופעות מהם סבל המטופל במסגרת אותם הפרעות קשב וריכוז.

כאשר אנחנו מדברים על טיפול בתרופות אנו מדברים על "פלסטר" מאחר והמוח חוזר להגיב באותה צורה ברגע שההשפעה מתפוגגת, טיפול בשיטה זו נותן את האפשרות לאמן את המוח בצורה שונה ולשמר את התוצאות לאורך תקופה ארוכה וללא שימוש בתרופות חיצוניות.

בוחרים נוירופידבק: בוחרים א"מ הדרך

ראשית, אנחנו שמחים שהגעתם למסקנה שאתם מעוניינים להפסיק ליטול או לתת לילדיכם ליטול תרופות שונות אשר עלולות לגרום לתופעות לוואי ואף משליכות על החיים.

מכון א"מ הדרך מתמחה במתן מענה בטיפול הפרעות קשב וריכוז באמצעות שיטה ייחודית ומודרנית אשר נעשית ללא שימוש באביזרים חיצוניים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולשנות את איכות החיים מהיום - אתם מוכנים לשינוי?

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים