חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הרבה יותר מרק חליפה – על חשיבות הבחירה בחליפה נכונה בשנת 2021

 

לא משנה כמה טרנדים חדשים יעברו על עולם האופנה וכמה לבוש הקז’ואל נעשה נפוץ, יש עובדת חיים אחת שפשוט לא משתנה – יש משהו ברושם הראשוני שיוצרת חליפה מותאמת היטב ששום דבר לא יכול לנצח. העובדה הזו נכונה היום בשנת 2021 לא פחות משהיא הייתה נכונה לפני 50 שנה

 

לא משנה כמה טרנדים חדשים יעברו על עולם האופנה וכמה לבוש הקז’ואל נעשה נפוץ, יש עובדת חיים אחת שפשוט לא משתנה – יש משהו ברושם הראשוני שיוצרת חליפה מותאמת היטב ששום דבר לא יכול לנצח. העובדה הזו נכונה היום בשנת 2021 לא פחות משהיא הייתה נכונה לפני 50 שנה. אחת טובה משדרת הצלחה, ביטחון ועוצמה. זוהי גם הסיבה שאחת יוקרתית המשמשת בעלי עסקים מכונה באנגלית גם Power Suit ("חליפת עוצמה"). במאמר הבא שהכנו עבורך, תכיר מקרוב את סוד הקסם וכוחה של החליפה לקדם הצלחה ושגשוג. 

הרושם הראשוני הוא זה שקובע

נתחיל מהנתון הבסיסי ביותר שרובנו נסכים עליו – המראה שלנו משחק תפקיד מרכזי ברושם שאנחנו מותירים על אנשים אחרים וגם לא מעט ברושם שלנו לגבי עצמנו. איך שלא נסתכל על זה, גברים נראים פשוט מעולה בחליפה. יש סיבה לכך שלוק החתן המושלם תמיד יכלול אחת. המראה המחויט והמוקפד, הדגשת מוטת הכתפיים וקו המותניים - כשהחליפה מותאמת לגוף שלנו בצורה מושלמת, זה הלבוש המחמיא ביותר לגוף שלנו. 

קרדיט צילום: אופנת סגל

לתדמית הגונה ורצינית

בנוסף, המראה המסודר הזה משדר לעולם שאנו אנשים ענייניים, מוכשרים ושמוכנים להשקיע בדברים שאנחנו עושים. זוהי הסיבה שכבר מעל 100 שנים פריט הלבוש הזה מלווה את העסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר בעולם – מהתחום הפוליטי ועד לתחום המסחרי והעסקי. עורכי דין בכל רחבי העולם ממליצים ללקוחותיהם להגיע לבית המשפט לבושים בחליפה, שכן המראה המרשים וההגון שלה עשוי להשפיע אפילו על האופן בו ניתפס על ידי השופט או המושבעים. 

איך נבחר את החליפה האידיאלית? 

על אף כל מה שציינו, כדי ליהנות מיתרונות החליפה לא מספיק פשוט להיכנס לחנות ולבחור כל אחת. הסוד הגדול הוא בהתאמה המדויקת למראה ולסגנון שלך. אם פריט לבוש זה לא מתאים ולא מחמיא לך, תשיג בדיוק את התוצאה ההפוכה - היא תגרום לך להיראות חסר טעם ותשווה למראה גוון מתאמץ ומגוחך. 

בחירת חומר הגלם והצבע היא בעלת חשיבות אדירה לנראות החליפה שלך. צבעים ובדים בהירים יותר הם הבחירות הטובות ביותר לאקלים הישראלי ואלו יראו מעולה בעיקר בחודשי הקיץ. 

אם יוצא לך לטוס לחו"ל לעתים קרובות, שווה ללכת על גוון אפרפר בהיר עד בינוני, כדי ליהנות מכל העולמות. 

צבעים כהים מעבירים שמרנות, איפוק ויסודיות בעוד שצבעים בהירים קשורים ביושר ובאמינות. לרוב, יש להימנע מחליפה עם פסים ואם בכל זאת החלטנו ללכת על מראה קלאסי שכזה, עדיף שנלך על פסים צרים יחסית, על אף שהם עשויים לשוות תדמית שמרנית יותר. 

בחירה בצבע שחור עשויה להיראות כרשמית או חגיגית מדי לשימושי היום יום שלך. לכן, עדיף שנבחר מבין חליפות גברים לכל אירוע, כאלו שיתאימו לכל הצרכים שלנו. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים