חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי אחסנה לרכב – מה חשוב לבדוק

 

אחסנה לרכבים נדרשת מזה שנים מצד יבואני רכבים שהינם שחקנים מרכזיים בשוק, ולכך מצטרפת המגמה המתמדת של רכבים ביבוא אישי על ידי אנשים פרטיים. כדי להביא את הרכב לארץ יש לבצע שורה של מהלכים בירוקרטים, לוגיסטיים וטכניים מול מדינות ורשויות שונות, כולל רשות המיסים בישראל

 

אחסנה לרכבים נדרשת מזה שנים מצד יבואני רכבים שהינם שחקנים מרכזיים בשוק, ולכך מצטרפת המגמה המתמדת של רכבים ביבוא אישי על ידי אנשים פרטיים. כדי להביא את הרכב לארץ יש לבצע שורה של מהלכים בירוקרטים, לוגיסטיים וטכניים מול מדינות ורשויות שונות, כולל רשות המיסים בישראל. לכן, כאשר מחפשים שירותי אחסנה לרכב יש לבצע מספר בדיקות מקדימות ולראות שניתן לקבל את כל הפתרונות תחת קורת גג אחת.

אצל מי לאחסן את הרכבים?

חשוב להבין שלא כל גורם המחזיק מתחם כלשהו בסמוך לנמל ימי מסוגל להציע שירותי אחסנה מתאימים, ולפיכך עליכם לבחון כמה קריטריונים. בראש ובראשונה זו חייבת להיות חברה המתמחה בתחום ועדיף כזו שיש מאחוריה וותק רב בעבודה מול יבואני רכבים, החל בתאגידים גדולים ועד לאנשים פרטיים. שנית, ודאו שהחברה מחזיקה מתקנים ושטחי אחסון ייעודיים עבור רכבים, כבדרך כלל מדובר בשטחים שנמצאים ליד נמלים ומסילות רכבת מרכזיות ויש בהם ציוד מתאים לניהול, ניטור ושינוע רכבים.

בכל מקרה, אחסנה של רכבים שעדיין לא עברו את המכס יכולה להתבצע רק באמצעות חברה שיש לה את כל האישורים והרישיונות מטעם מינהל המכס, שהינו הגוף המסדיר, המפקח והאחראי על התחום. את הרישיון מקבלת החברה רק לאור עמידה בתקנות המכס המפרטות בין היתר את האופי ואת מקום הגשת בקשה ראשונית לרישיון, כיצד מחדשים רישיון, את האגרות שיש לשלם, הערבויות הנדרשות, ניהול תקין של שטחי אחסון ומחסנים, סימונים ובטיחות, דוחות שנתיים, ערבויות, שמירה של מסמכים, שימוש במערכות מחשוב, ביצוע רישומים ועוד. רק לאחר שהרכבים אוחסנו תחת תנאי מכס ועברו את כל הבירוקרטיה הנדרשת, בה מטפלת החברה עבורכם, הם יכולים לעבור לאחסון חופשי וברור שגם כאן צריכים להיות תנאים הולמים.

כאמור, כדאי לתת עדיפות לחברה הפועלת בתחום כבר שנים רבות ומציעה פתרונות לוגיסטיים מתקדמים, חכמים ויעילים המצמצמים למינימום את זמן השהייה של הרכב בתנאי אחסון. שימו לב לניסיון של אנשי ומנהלי החברה ולמומחיות שלהם באספקת מענה מקיף, בדגש על כל צרכי הלוגיסטיקה והאספקה תחת כתובת אחת. כמו כן שימו לב שהחברה מחזיקה ציוד ומתקנים להובלה ואחסנה של רכבים עם מתחמים המתאימים לאחסנת רכבים פרטיים, אוטובוסים, ציוד צמ"ה או משאיות – בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים