חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 מהלכים שיקפיצו לכם את העסק קדימה

 

אתם מרגישים כי העסק שלכם לא מממש את הפוטנציאל שלו? יכולות להיות כל מיני סיבות שיגרמו לכם להרגיש כי העסק עומד במקום. לא תמיד זה באמת מה שקורה במציאות, אך אינכם יכולים להתכחש למה שאתם מרגישים

 

אתם מרגישים כי העסק שלכם לא מממש את הפוטנציאל שלו? יכולות להיות כל מיני סיבות שיגרמו לכם להרגיש כי העסק עומד במקום. לא תמיד זה באמת מה שקורה במציאות, אך אינכם יכולים להתכחש למה שאתם מרגישים. אם אתם חושבים שהעסק לא באמת מצדיק את ההשקעה, תוכלו לבצע מספר מהלכים. נדגיש כי לא כל המהלכים הם כאלה שבוודאות יביאו תוצאות, אך שווה לכם לנסות. בכל זאת אתם נמצאים במצב שבו אין לכם מה להפסיד, יש לכם רק מה להרוויח.

בונים אתר אינטרנט לעסק

זה אולי נראה לכם כמו דבר טבעי, אך עבור עסקים רבים לא מדובר על עניין טרוויאלי. ללא מעט עסקים אין אתר באינטרנט, וניתן יהיה לראות את זה בא לידיי ביטוי בתוצאות. כיום רוב הפעילות של הלקוחות היא פעילות אינטרנטית, והעסק שלכם חייב להיות קיים שם. עסקים שלא קיימים בעולם הדיגיטלי, הם עסקים שלא קיימים עבור אנשים רבים. לא חבל שתפספסו כמות גדולה של לקוחות רק בגלל שלא פתחתם לעסק אתר אינטרנט?

פתיחת פרופילים ברשתות החברתיות

בדומה לאתר אינטרנט, כל עסק חייב שיהיו לו פרופילים ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מהווי שלנו, ומוטב כי העסק שלכם יהיה בהן. אם עסקים לא קיימים ברשתות החברתיות, זה מיד נראה כמשהו שהוא חריג. יש כאלה שאפילו מוותרים על פתיחת אתר באינטרנט על מנת לתחזק פרופילים ברשתות החברתיות. אנו סבורים כי אתם יכולים לשלב את שתי העולמות האלה ביחד. אין סיבה שתעדיפו אפשרות אחת על פני אפשרות אחרת כל עוד הן הולכות ביחד. תוכלו לקשר בין הפרופילים ברשתות לבין האתר וכמובן שגם להפך.

התקינו תוכנה לניהול העסק

יכול להיות שאתם מתקשים לנהל את העסק, ולפיכך ישנה הרגשה כי אתם עומדים במקום. הרי ניהול של עסק זה לא משחק ילדים, וכל טעות קטנה עלולה לעלות ביוקר. תוכנה לניהול העסק היא הפתרון הנכון במקרה הזה. תוכנה שאמורה לעשות את כל העבודה הקשה, ולהקל עליכם את מלאכת הניהול. תוכנת ERP היא אחת מהתוכנות המובילות לניהול עסקים קטנים ובינוניים. כך שגם אתם תוכלו להשתמש בה על מנת לנהל את העסק ביד רמה. ברגע שתנהלו את העסק כמו שצריך, אין סיבה שלא תקפיצו אותו קדימה. פתאום תוכלו להשאיר אבק לכל שאר המתחרים שלכם.

שדרגו את שירות הלקוחות

הלקוחות אוהבים להרגיש כי תמיד יש להם עם מי לדבר ועם מי להתייעץ. בנוסף לתוכנות שונות לניהול העסק, יכול להיות כי אתם צריכים לשדרג את שירות הלקוחות. שירות לקוחות ברמה גבוהה מעיד על עסק מקצועי שעושה את העבודה כמו שצריך. אם שירות הלקוחות שלכם באיכות ירודה, יכול להיות כי זה יוצר רושם מוטעה אצל הלקוחות. לכן תדאגו לשדרג את שירות הלקוחות על מנת שכל לקוח ידע כי העסק שלכם הוא עסק ברמה הכי גבוהה שיש.

הכינו תוכנית עסקית חדשה

יכול להיות כי התוכנית העסקית שבניתם בתחילת הדרך כבר לא רלוונטית. תוכנת ERP אמורה לאפשר לכם לנהל טוב יותר את העסק ואת התוכנית העסקית שהכנתם. אך מי אמר שהתוכנית העסקית הנוכחית עדיין רלוונטית? שווה לכם לבחון לחדש את התוכנית העסקית ולהתאים אותה למצב הקיים. ברגע שתהיה לכם תוכנית עסקית מסודרת ומתאימה, אין סיבה שהעסק לא יצליח. זה בידיים שלכם לקחת את העסק שלכם אל המקום שבו תמיד רציתם שהוא יהיה. תחשבו על מהלכים ייחודיים כאלה שמאפיינים רק את העסק שלכם ולא את כל שאר המתחרים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים