חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך אתם מדמיינים את המשרה הבאה שלכם?

 

לכל מי שמחפש או מחפשת עבודה בענפי המסעדנות והמלונאות יש רשימת ציפיות. פורטל JobKitchen מאפשר להפוך אותן למציאות

 

לכל מי שמחפש או מחפשת עבודה בענפי המסעדנות והמלונאות יש רשימת ציפיות. פורטל JobKitchen מאפשר להפוך אותן למציאות

מצד אחד, קל יחסית למצוא היום משרה פנויה בתחום המסעדנות והאירוח. מצד שני, הרבה פחות קל למצוא משרה מתגמלת באמת, מכל הבחינות, ולמעשה אפילו קשה למדי להגיע לתפקיד שיספק לכם גם שכר נאה, גם תנאי עבודה מעולים, גם עניין וגם אפשרות להתקדם. קשה, אבל לא בלתי אפשרי, ובפרט לא כשנעזרים ב-JobKitchen, הדרך הנוחה ביותר למצוא עבודה מוצלחת במסעדה, בית קפה, בר, מלון, חברת קייטרינג ועסקים נוספים בתחום הדינמי והמרתק של המסעדנות והאירוח.

שפע משרות של המעסיקים הטובים ביותר

ה"סוד" של ג’וב קיטצ’ן פשוט: בעלי הפורטל מגיעים מתחום המסעדנות ולכן יודעים בדיוק למה זקוק כל שף שמחפש עובדים, כל מנהל מלון שרוצה לאייש משרות פנויות וגם כל עובד מטבח או ברמן שמחפשים עבודה. בהתאם JobKitchen מצליח למשוך אליו שלל מעסיקים בענפי המסעדנות והמלונאות, ובפרט את המקומות הנחשבים ביותר ואת אלה שמציעים את המשרות המתגמלות ביותר.

גם המגוון הרחב של חבילות הפרסום, ובזכותו יחס העלות-תועלת המשתלם ביותר לכל תהליך חיפוש עובדים, תורם לאטרקטיביות של הפורטל - והרווח הוא כאמור גם של מחפשי העבודה שיכולים לבחור בין מגוון רחב של אופציות שכולן טובות מאוד.

ממשק שמותאם באופן מושלם לשוק הייחודי

בבניית הפורטל הושקעה תשומת לב רבה מאוד באופן כללי, ובפרט בתכנון ממשק הצגת הצעות העבודה והחיפוש אחרי המשרה האופטימלית. התכנון המדויק הופך את חיפוש העבודה לפעולה יעילה במיוחד, וכך אתם יכולים לחסוך זמן יקר וגם לא מעט תסכול שעלול להתפרץ במקומות אחרים עקב נבירה אינסופית במשרות לא רלוונטיות. בנוסף ניתן לשמור בנוחות הצעות אטרקטיביות וכן ליצור קשר באופן מידי עם מעסיקים שנראים לכם מתאימים - באמצעות שליחת קורות חיים בלחיצת כפתור, שיגור הודעה בוואטסאפ (גם כן בלחיצת כפתור פשוטה) ואפילו יצירת קשר טלפוני עם העסק.

לעבוד עם אנשים כמוכם במקום שמעריך אתכם

המידע הנרחב שכוללת כל הצעת עבודה, הן מבחינת הדרישות והן מבחינת התמורה הצפויה לכם, מאפשר לכל אחד ולכל אחת לקבל החלטות מושכלות. בין אם היעד מבחינתכם הוא חיפוש משרות דרושים ברמנים או מלצרות, ניהול משמרת, ניהול מסעדה, תפקיד של קונדיטורית או סו שף, צ’יף סטיוארט או פקיד קבלה, ב-JobKitchen, שהוא פורטל ייעודי לענפי המזון והאירוח, תמצאו הצעות עבודה שיובילו אתכם אל משרה מספקת מכל הבחינות.

בהקשר זה כדאי לזכור שמחקרים רבים גילו ששכר הוא רק מרכיב אחד בתגמול שאנחנו מקבלים מעבודה. יש לו כמובן חשיבות רבה, אבל אסור להמעיט גם בערכם של מרכיבים נוספים כמו עניין, יחס טוב מהמנהלים ובפרט הערכה וגם פידבקים מדויקים, יכולת להביא לידי ביטוי כישורים, עבודה עם אנשים שכיף לעבוד איתם ועוד - ומכל אלה תוכלו ליהנות במשרה הבאה שלכם אם תחפשו אותה ב-JobKitchen.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים