חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כמה דרכים לעשות טוב לחברה שילדה

 

חברה טובה שלך ילדה ממש לא מזמן? אין ספק שתשומת הלב והמתנה שלך תהיה מוערכת יותר אם תחכי עד שמבול הביקורים הראשוני. אז חברתך תישאר מול דבר האמיתי ורוב הזמן תצטרך להתמודד בעצמה ולכן הוא זמן מצוין לתת לה עוד בוסט ואנרגיות עם מתנה או דרך אחרת שתעשה לה טוב. לא צריך להיות סופר מקורית או להביא את הירח. מתנה שמראה על תשומת לב, אכפתיות ומחשבה מספיקה לגמרי. הנה כמה רעיונות

 

יופי של ערכה לזמן ההנקה

אין ספק שהנקה היא תקופה מאתגרת. הנקה לוקחת לא מעט זמן ובמהלכה נמצאים באופן סטטי כך שלא ניתן כמעט לזוז או לקחת חפץ שמעוניינים בו, אפילו כוס מים היא אתגר. ערכת הנקה שיש בה הכל תתרום המון. שימי בערכה חטיפי אנרגיה או מתוקים שחברתך אוהבת, בקבוק מים עם קש נוח, כרית הנקה נותחה ונעימה, כמה דברים להעביר איתם את הזמן כמו מגזינים קלילים, מגבונים, רפידות הנקה וחיתול טטרה לרגע שאחרי. ערכת ההנקה תרכז הכל יחד וגם תעניק פינוקים שחברתך כנראה לא הייתה מעניקה לעצמה.

פיג’מה כיפית ומלטפת

בין אם הלידה הייתה בקיץ ובין אם בחורף, פיג’מה היא מתנה כיפית תמיד. בחרי פיג’מה מלטפת ונעימה העשויה מחומר נושם ולא סינתטי. בחרי עיצוב כיפי וצבעוני שידבר לחברה שלך וייתן לה תחושה שחשבת עליה ולא בחרת את הראשונה שנקרתה בדרכך. אם זהו חורף לכי על פיג’מת פלאפי נעימה ואם קיץ בחרי כותונת אוורירית או סט חולצה ומכנסיים נוחים. קחי בחשבון שהיא אחרי לידה וזה לא הזמן לבחון האם חזרה לעצמה או לא. לכי על פיג’מה במידה אחת יותר.

מגש מפנק מלא בכל טוב

בתקופה הראשונה שלאחר הלידה כנראה חברתך תקבל סירים עם תבשילי סבתות ודודות. אחרי שהעניין מוצה והסירים כבר חזרו לבעליהם, זה הזמן לאוכל הכיפי באמת, אוכל מרענן שיהיה כיף באמת לאכול או לנשנש. כמובן שגם כאן תבחרי במה שחברתך אוהבת. אם היא חובבת פירות, מגש פירות ענק וצבעוני יעשה לה מיד כיף. אם היא חובבת סושי, מגש סושי טעים ואסתטי גם הוא יספק לה ארוחה טובה ומהנה (אם היא עדיין מיניקה עדיף ללא דג נא). אפשר כמובן גם מארז שוקולד מפנק, או פשוט פיצה, אבל מהמיוחדות והמפנקות באמת, יש שפע של פיצות ייחודיות שלא רואים כל יום. אפשר לתת פשוט שובר לאתר ממנו אפשר להזמין אוכל ביתי מוכן.

טיפול כיפי ונעים עד הבית או ליציאה מהבית

אם חברתך צמודה לתינוק קטנטן, כנראה שהיא הייתה רוצה לצאת לטיפול מפנק ומרגיע כמו שיאצו, רפלקסולוגיה או מסאז’ טוב. יש לך כאן שתי אפשרויות. אפשרות אחת, במידה ואת מרגישה מספיק נוח, לתת לה שובר להזמנת מקום לפי בחירתה ולהציע בייביסיטר לזמן הזה. אם אינך מרגישה נוח מספיק להישאר עם התינוק, נסי לקבוע עם בעלה או אמא שלה. אם גם זאת לא אופציה, חפשי טיפול עד הבית שיאפשר לה לקבל אנרגיות גם אם היא בתוך הבית.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים