חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החורף מגיע! כך תדאגו להתחמם כמו שצריך

 

  החורף כבר ממש איתנו וכולנו רוצים להרגיש יבשים וחמים. כמובן שישנן דרכים רבות לחמם את הבית בחורף, בין אם מדובר במזגנים, רדיאטורים, מקרני חום, חימום תת רצפתי, קמינים וכן הלאה, ובשורות הבאות נבחן כמה דרכים להתכוננות שיאפשרו לכם להרגיש חם בבית.

 

 

נתחיל במזגנים

סביר להניח שגם לכם בבית יש מזגן כמו למרבית הישראלים. עם השנים התפתחו מאוד המזגנים וכיום הם מהווים לא רק את אמצעי החימום הפופולרי והנפוץ ביותר, אלא גם החסכוני ביותר מבחינת הצריכה האנרגטית ומבחינת היכולת לחמם בצורה מהירה חללים בגדלים שונים. זאת בנוסף לגודל קטן והשתלבות בבית מבלי להפריע באופן מיוחד לתנועה או לעיצוב. על מנת ליהנות גם בחורף הקרוב מהמזגן שלכם ולהבטיח שיפעל בצורה תקינה יש לבצע מספר פעולות פשוטות.

קודם כל, לא צריך להיות בעלי רקע טכני מיוחד או טכנאי מזגנים על מנת להוציא את המסננים מהמזגן ולנקות אותם. במרבית המזגנים אחרי הקיץ הישראלי החם המסננים כבר דיי סתומים ולכן המזגן אינו מגיע למקסימום התפוקה שלו. אז התחילו עם ניקיון המסננים. נקודה חשובה נוספת היא שכדאי לבדוק את משאבת מים למזגן במידה ויש לכם כזאת, מכיוון שהמשאבות הללו עלולות לסבול מתקלות, דבר שיתבטא בנזילות שיתחילו להופיע במקומות שונים בבית.

מה עוד לעשות

עם כל הכבוד למזגן ולאמצעי החימום האחרים, לא תוכלו לקבל מהם את הפתרונות המרביים אם הבית שלכם אינו אטום בצורה ראויה. אנו מקווים שדאגתם לאטום את הגג לפני בוא החורף כי כעת בעונה הגשומה המשימה תהיה מורכבת יותר, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם. בדרך כלל לעבודות האלו יש צורך להזמין אנשי מקצוע אבל אם יש לכם הבנה וידיים טובות ואמצעי בטיחות הולמים, תוכלו להשתמש בחומרים כמו פוליגג לאיטום הגג. כמו כן חשוב לעבור על כל מפתחי הדלתות והחלונות ולבדוק שהם אטומים. פשוט הניחו את הידיים ליד הרווחים שבין המשקופים והחלונות ואם אתם מרגישים שחודר אוויר קר סימן שיש להחליף את הגומיה או לחילופין להשתמש במוצרי סיליקון שונים שיסייעו בסגירת המרווחים.

מעבר לכך, אם אתם רוצים לגוון עם אמצעי חימום מלבד המזגן תמיד אפשר להיעזר במוצרים כמו הרדיאטור, שהיתרון של טמון בהפצת חום יותר לח, וגם בכך שאפשר להעביר אותו בין החללים השונים בבית בניגוד למזגן שנמצא במקום קבוע. אפשרות נוספת היא כמובן לבחור במפזר חום שאומנם צריכת החשמל שלו יחסית גבוהה אך גם הוא נייד ויכול לחמם במהירות חללים שאינם גדולים במיוחד, וזאת בניגוד לרדיאטורים שלוקח להם הרבה זמן להתחמם.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים