חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע חשוב לבצע בדיקת רטיבות למניעת נזקים

 

בדיקת רטיבות בדירה היא בדיקה חשובה ונחוצה שיכולה למנוע נזק רב בעתיד. הבדיקה נערכת בעזרת מצלמה טרמית שמסוגלת לזהות התפשטות מים בקירות או מתחת לרצפה. מטרת הבדיקה היא לזהות אם קיימת התפשטות המים, ורצוי לבצעה מוקדם ככל האפשר, בשלב בו הטיפול עוד פשוט ופחות מסובך

 

בדיקת רטיבות בדירה היא בדיקה חשובה ונחוצה שיכולה למנוע נזק רב בעתיד. הבדיקה נערכת בעזרת מצלמה טרמית שמסוגלת לזהות התפשטות מים בקירות או מתחת לרצפה. מטרת הבדיקה היא לזהות אם קיימת התפשטות המים, ורצוי לבצעה מוקדם ככל האפשר, בשלב בו הטיפול עוד פשוט ופחות מסובך. טיפול בבעיות ישנות וחמורות עלול לגבות מחיר כבד יותר, ולכן מומלץ לגלות את הבעיה בשלביה הראשונים.

אך כיצד נוצרת רטיבות או נזילה? ומה מומלץ לעשות במקרה זה?

איך עלולה להיווצר רטיבות או נזילה?

ישנן סיבות שונות לרטיבות בבית, וחלקן נפוצות יותר בחורף. רטיבות יכולה להיגרם מגשמים, מנזילה או מתקלה בצנרת. לרוב, נזילות ורטיבות נפוצות יותר בדירות או בתים ישנים בהם הצנרת כבר שחוקה או בלויה. 

כאמור, הטיפול המהיר נחוץ כדי להימנע מנזקים עתידיים: מעבר לחשש לנזק במבנה עצמו, הטיפול המהיר ימנע הופעת כתמים או הופעת עובש. מעבר לפן האסתטי שנפגע, היווצרות עובש אינה בריאה ועלולה להזיק למערכת הנשימה. לכן, מומלץ לבצע את בדיקת הרטיבות עם תחילת החורף או עם הופעת החשש לרטיבות, במיוחד אם מדובר בדירה בה הצנרת ישנה יחסית. 

שימו לב – יש לוודא שעורך הבדיקה הינו בעל מקצוע מיומן שמחזיק בכלל הכלים הנדרשים, כדי להימנע מתקלות חוזרות ומפספוסים בבדיקה.

איתור נזילות עם חברת תרמופלקס – שירות מקצועי ואמין

כאמור, חשוב מאוד לוודא שמבצע הבדיקה הינו בעל מקצוע אמין ומנוסה. והנה הפתרון עבורכם – איתור נזילות עם חברת תרמופלקס. אנו מתמחים באיתור נזילות ובעלי המקצוע שלנו הינם מיומנים, מקצועיים ובעלי ותק רב בתחום. 

מעבר לתוצאות הבדיקה שיהיו אמינות ביותר, אנשי המקצוע שלנו יוכלו לתת לכם בסיום הבדיקה דו"ח מפורט שיסביר מה הממצאים שעלו בבדיקה ומה דרכי הטיפול המותאמים והמשתלמים ביותר. 

אנשי המקצוע שלנו בעלי פתרונות רבים ויצירתיים לאיתור וטיפול ברטיבות ובנזילות, ורובם לא יצריכו הרס או פירוק של הרצפה או הקירות. חלק מהכלים שעומדים לרשותנו הינן מצלמות טרמיות, סריקות טרמוגרפיות שונות, איתור תוואי צינורות תקולים ושימוש במכשירים נוספים. חשוב לציין שהכלים המתקדמים לאיתור רטיבות או נזילות המצויים בידינו הינם נקודתיים ואינם מותירים נזק, וכמובן שהבית יישאר כקדמותו לאחר הבדיקה. איתור נזילות עם חברת תרמופלקס יבוצע באופן יעיל, נקי ומקצועי. 

כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת תרמופלקס?

איתור נזילות עם חברת תרמופלקס – הבחירה הנכונה. אנשי המקצוע האמינים והמנוסים שלנו ישמחו לסייע בכל הנדרש. יש לכם שאלות נוספות? מעוניינים לתאם ביקור איש מקצוע? ניתן ליצור קשר בטלפון 052-5422805, בדוא"ל saarflax26@gmail.com או בטופס המקוון ליצירת קשר באתר שלנו. אנו עובדים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

אנו מבטיחים שירות מהיר, מקצועי ויעיל מסביב לשעון בכל הנוגע לאיתור נזילות או רטיבות. מוזמנים ליצור קשר עוד היום ונעשה ככל שביכולתנו כדי לסייע. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים