חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מדוע ישראלים רבים נכנסו דווקא עכשיו לטרנד הקפה האיכותי?

 

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים החלו להיות בררניים בנוגע לקפה שלהם שיחות על גרגרי קפה מיובאים היו נחלתם של בודדים – כיום כל ישראלי יודע בדיוק איזה קפה משדרג לו את היום. אז מדוע דווקא עכשיו הישראלים נכנסו לטרנד הקפה ואיך זה קשור לתקופה הייחודית שבה אנו נמצאים? כל התשובות בכתבה הבאה!

 

הקורונה והזמן הפנוי שאפשר לישראל להתנסות בטעמים חדשים

הקורונה גרמה לישראלים להיות יותר ויותר במטבח הביתי ולנסות טעמים חדשים. לכן זה לא פלא שהאספקט הקולינרי עלה בעשרות מונים וכמעט כסייד אפקט של המנות החדשות, גברה ההתעניינות בקפה איכותי. למעשה, לא נגזים אם נאמר שישראלים רבים ניצלו את התקופה של הקורונה בכדי להתנסות בטעמים חדשים באוכל אבל גם בקפה, לגלוש באינטרנט בחיפוש אחר פולים איכותיים ולקרוא עוד אחר אחד הנושאים הכי מסקרנים שיש.

העבודה מהבית שמחייבת קפה איכותי 

מודל העבודה שהשתנה בשנים האחרונות ואשר משלב עבודה מהבית כחלק אינטגרלי מרוב המשרות שבמשק, גרם לרבים לרכוש מכונות קפה ופולים איכותיים. יתרה מכך, משום שהמשרדים נותרו ריקים ומכונות הקפה האהובות במשרד היו שוממות, יותר ויותר ישראלים החלו לשלב את הקפה כחלק משגרת העבודה הביתית. וכידוע, הישראלים לא ממש פראיירים, כאשר הם קונים קפה הם רוצים לדעת שמדובר בטוב ביותר – במיוחד כאשר זה נוגע לבית שלהם.

ההבנה שקפה הוא מוצר בריא

רבות דובר על העובדה שהקפה הוא אחד מנוגדי החמצון הכי טובים בטבע וכיום תזונאים רבים מבקשים ממטופליהם לשתות כוס קפה אחת ביום.  למעשה, יש גם מחקרים אשר כוללים שתיית קפה כטיפול מונע במגוון סוגי סרטן ורואים כיצד הפולים אינם רק מעוררים את מוחנו אלא בעלי השפעה פיזית רבה על גופנו. וכאשר משהו נחקר כל כך ובעל יתרונות בריאותיים אשר מתפרסמים חדשות לבקרים, אין ספק שהישראלים רוצים לצורך אותו כבשגרה.

הטיולים מסביב לעולם שהפכו את הישראלי לדעתן בנוגע לקפה שלו

עוד נושא שבלתי ניתן להתעלם ממנו וקשור באופן ישיר לטרנד הקפה הוא העובדה שישראלים זכו לשתות את הקפה הטוב בעולם. אם זה בטיול בדרום אמריקה שם ישנם פולים נהדרים או אם זה בבתי הקפה של פריז או מילאנו, הישראלים כבר לא רוצים קפה גנרי שמגיע בשקית – הם רוצים את קפה איכותי. כאן תוכלו למצוא מידע על סוגי קפה ולהבין יותר איזה קפה יתאים לטעם שלכם ויהיה דומה לקפה הטוב ששתיתם מעבר לים.

לסיכום: אין ספק שהישראלים הפכו לחובבי קפה מושבעים בשנים האחרונות ונראה שצריכת הקפה עלתה פלאים. העובדה שמדובר במוצר טבעי, איכותי ובריא יחד עם התקופה שגרמה לנו להעריך את הדברים הקטנים בחיים – הפכו את הקפה לטרנד החם של השנים האחרונות. 

קרדיט תמונה: בורשטיין קפה

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים