חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צריכים כסף כאן ועכשיו? הבנקים לוחצים? ככה תפעלו

 

זה קורה כמעט לכל אדם, בטח בתקופה כזו שבה יוקר המחיה רק עולה ועולה ולחיות זה פשוט יקר. המשכורת פתאום לא מספיקה, או שאולי הייתה לכם הוצאה פתאומית גבוהה או אפילו הפסקת עבודה כפויה בנסיבות שונות, אבל הצורך במזומנים באופן מיידי הולך ועולה

 

זה קורה כמעט לכל אדם, בטח בתקופה כזו שבה יוקר המחיה רק עולה ועולה ולחיות זה פשוט יקר. המשכורת פתאום לא מספיקה, או שאולי הייתה לכם הוצאה פתאומית גבוהה או אפילו הפסקת עבודה כפויה בנסיבות שונות, אבל הצורך במזומנים באופן מיידי הולך ועולה. הבנק גם הוא לוחץ, זה מתחיל בהודעות טקסט שמבקשות מכם ליצור קשר עם פקיד בנוגע לחשבון, אחר כך שיחת הטלפון מהפקיד מגיעה בלי הבקשה המנומסת לפניה ובסוף בסוף אם עוד לא הגיעה הישועה, גם החשבון מעוקל. 

כמעט לכולם קרה המצב הזה פעם בחיים ולכן כך פועלים כשחייבים כסף באופן מיידי: 

תתחילו בלבדוק האם אתם ממצים את הכסף שאתם כבר מרוויחים

אפשר לעבור על פירוט החשבון של כרטיסי האשראי שלכם ולבדוק על מה יוצא הכסף, אולי תגלו הפתעות משעשעות או מצערות ותחסכו פה עשרים שקלים ושם עוד 15. כדאי לעבור על התלוש ולוודא שלא יורדים לכם סתם כספים וגם לוודא שאתם מקבלים את כל הזכויות המגיעות לכם מביטוח לאומי וממקום העבודה כמו למשל העלאת שכר שאולי מגיעה לכם או בונוס על עבודה שלא קיבלתם עדיין. 

השלב השני הוא עבודה מהצד

אפשר לעבוד בחלוקת עיתונים, במלצרות, טלפנות או כל סוג עבודה אחר. ידוע שכל עבודה מכבדת את בעליה וגם עבודות כאלה, שיתנו לכם כסף מיידי בסוף היום יכולות לעשות את ההבדל בין גלישה לא נעימה לחובות ללהצליח להחזיק את הראש מעל המים.  אבל רגע לפני שפונים אל הכיוון הזה, שבו תוכלו להרוויח סכומים נמוכים באופן יחסי, שבו עם עצמכם וערכו רשימה של התכונות והחוזקות שלכם. אולי תגלו שאתם טובים בסדר או טובים בכתיבה או אולי הכישרון שלכם נמצא דווקא  ביכולת הבירוקרטיות שלכם. אם כן, נסו להפוך את הכישורים הטבעיים שלכם לייצרני הכסף המיידי. 

טובים בסדר וארגון? אולי אתם יכולים להציע לחברים וקרובים שירותי ארגון ארונות? 

טובים בכתיבה? נסו להציע את שירותיכם בכתיבת ברכות, כתיבת תוכן או כל כתיבה אחרת במקומות הנדרשים. 

טובים מול הבירוקרטיה? בקלות תוכלו למצוא אנשים שזו העבודה השנואה עליהם וישמחו שמישהו אחר יעשה עבורם סידורים בירוקרטיים תמורת תשלום. 

אם כל האופציות האחרות לא עובדות והצורך בכסף עוד דחוף ומיידי, הצעד הבא הוא לקיחת הלוואה. הלוואות מיידיות יכולות להיות הפיתרון האולטימטיבי כשהמצב נואש. את ההלוואה לוקחים רק כשיודעים שבעתיד עוד צפויה התייצבות כלכלית (יכול להיות שכזו שתקרה בזכות ההלוואה) ושלאחר ההתייצבות הכלכלית תוכלו להחזיר את ההלוואה בצורה סדירה. אחרת, לקיחת הלוואה עשויה להיות מסוכנת שכן היא עלולה לסבך אתכם במעגל חובות שהיציאה ממנו קשה הרבה יותר מהכניסה אליו. אז קחו הלוואה, התייצבו כלכלית, נשמו אוויר לרגע ותחזירו את הכסף. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים