חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חיים יעקבי מנכ”ל יעקבי יוניברסל ”העיר מודיעין בצמיחה וללא ספק מושך משקיעים רבים”

 

מדינת ישראל ואנחנו נחגוג השנה 74 שנים מאז הקמתה, ואין ספק שהספקנו הרבה בלשון המעטה. ההישגים של מדינת ישראל הם מרשימים לא רק בעבור מדינה צעירה כמו שלנו, אלא גם בעבור מדינות הקיימות מאות שנים. כמו כן, הייחוד שלנו כישראלים זה שאנו לא חדלים לרגע להמשיך ולפתח את המקום

 

מדינת ישראל ואנחנו נחגוג השנה 74 שנים מאז הקמתה, ואין ספק שהספקנו הרבה בלשון המעטה. ההישגים של מדינת ישראל הם מרשימים לא רק בעבור מדינה צעירה כמו שלנו, אלא גם בעבור מדינות הקיימות מאות שנים. כמו כן, הייחוד שלנו כישראלים זה שאנו לא חדלים לרגע להמשיך ולפתח את המקום. אחת הערים הבולטות שהן סמל הפיתוח המתמשך שלנו היא מודיעין. מודיעין, הממוקמת בין ירושלים לתל אביב, היא עיר שנוצרה בשנת 2003 בעקבות איחוד הרשויות של מודיעין והיישוב מכבים רעות. כיום, מודיעין נחשבת לאחת הערים המבוקשות מבחינת משקיעים, ומושכת הגירה פנימית של משפחות צעירות. כמו כן, אחד ה"סממנים" להצלחה של פיתוח עיר זה מקומות עבודה ופיתוח מרכזים מסחריים, וגם בתחום הזה העיר מודיעין בצמיחה משמעותית. מנכ"ל חברת יעקב יוניברסל, חיים יעקובי, החברה אחראית על אחד הפרויקטים המרכזיים במודיעין, הקמת מרכז עסקי מתקדם המשלב אזורי מסחר ובילוי ואזורי משרדים, מעיד שהעיר מודיעין מושכת אליה משקיעים רבים.

 קצת על הפרויקט של "יעקבי יוניברסל"

ובכן, מדובר באיזור מרכזי ואסטרטגי שמעניק נגישות טובה גם לתושבי מודיעין, אך גם לאלו שמגיעים מבחוץ. הפרויקט עצמו פועל לפיתוח מרכז מסחרי הכולל חנויות לעסקים קטנים וגדולים, אזורי משרדים, ומרכזי קניות.  כבר כיום נמצאים בו סופר של שופרסל, משרדים של ריג’ס ישראל, חדר הכושר של הרשת המובילה בישראל "פרופיט", מסעדת ג’ויה האיטלקית, גלידריה של רשת דלי קרים, קיוסק של קליית חממה, עולם הממתקים, מעדני צדקיהו, ואפילו מתחם נינג’ה חדש ומרהיב. חיים יעקובי, שהוא בעצמו איש עסקים מוביל בארצנו, מבין את ההשפעה של פיתוח עסקי עירוני ומקפיד שפרויקט החברה יכלול מתחם משרדים חדש בעל נגישות אופטימלית, כולל משרדים מרשימים וחניון תת קרקעי, שימשכו אל העיר מודיעין עסקים פוטנציאלים שרוצים להרחיב את העסקים שלהם ולהגדיל רווחים.

הכירו את חברת "יעקבי יוניברסל"

חברת "יעקובי יוניברסל" ייזום והשקעות בע"מ שהוקמה על ידי חיים יעקבי בשנת 1994, היא חברה המתמחה ביזמות ובנייה העוסקת גם בפרויקטים מגורים וגם בפרויקטים של השכרת משרדים ומסחר. החברה שהינה בעלת רישיון קבלן רשום בסיווג 5, ידועה כחברה שמציעה למשקיעים נכסים מניבים במיוחד וזאת בעקבות היכולת שלהם לזהות מקומות אסטרטגיים המהווים "אדמה פוריה" לפיתוח לפני כולם. כמו כן, הפרויקטים של החברה הם תמיד בלעדיים לחברה, והם הינם אחראים על הפרויקט מא’-ת’. כלומר, מהשלב הראשון של הייזום והתכנון, ועד לשלב הסופי של מסירת הנכס ללקוחותיהם. מדובר בחברה עם ניסיון של שנים העובדת עם אנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומים השונים, והייחוד שלהם כחברה זה השקיפות של תהליך העבודה, העוזרת לבנות תשתית אמון עם לקוחותיהם, אלמנט שהוא חשוב ביותר לעסקים, ובמיוחד למשקיעים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים