חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היו הכי טובים – תעבדו עם מועדון לקוחות

 

לעבוד עם מועדון לקוחות זה צעד שמרבית העסקים משאירים לאחר כך, “אחרי שנגיע למחזור של..”, “אחרי שנמכור ככה וככה מוצרים…” ושאר רעיונות שרק בולמים אתכם מלפעול למען העסק שלכם. מועדון לקוחות זה לא משהו שצריך להתעכב איתו, והאמת היא, כדי שמועדון הלקוחות יהיה אפקטיבי בצורה הטובה ביותר, מוטב להקים אותו מיד עם יריית הפתיחה של העסק

 

לעבוד עם מועדון לקוחות זה צעד שמרבית העסקים משאירים לאחר כך, “אחרי שנגיע למחזור של..”, “אחרי שנמכור ככה וככה מוצרים…” ושאר רעיונות שרק בולמים אתכם מלפעול למען העסק שלכם. מועדון לקוחות זה לא משהו שצריך להתעכב איתו, והאמת היא, כדי שמועדון הלקוחות יהיה אפקטיבי בצורה הטובה ביותר, מוטב להקים אותו מיד עם יריית הפתיחה של העסק. ככל שיש יותר חברים במועדון הלקוחות, כך הסיכוי שלו להצליח, כלומר להחזיר את הלקוחות הללו לרכוש שוב ושוב, עולה. זו הסיבה, כמובן, להתחיל עם מועדון הלקוחות שלכם תכף ומיד, מבלי לחכות עוד יום אחד.

מועדון לקוחות מאפשר לכם להיות בקשר עם הלקוחות שלכם, ובצורה זו לעורר בהם מעת לעת את הדחף לרכוש דווקא אצלכם. לא משנה אם אתם מוכרים מוצר גנרי כמו מפיות נייר או מחזיקי מפתחות, או מוצרים סופר ממותגים כמו טלפונים סלולאריים או בגדי מעצבים, בסופו של דבר אם הלקוח מרוצה, ומזכירים לו את זה עם הזדמנויות שונות לרכישה, הוא ככל הנראה ירכוש שנית.

מועדון לקוחות מקצועי עם הכלים הנכונים

אתם בוודאי מתארים לעצמכם כי  מועדון לקוחות היא דבר מורכב, אבל האמת היא שכאשר ניגשים להקמת המועדון שלכם עם הכלים הנכונים, זה נהיה פשוט יותר, והכול מתיישב במקום מהר למדי. ככל שתתחילו מהר יותר, תלמדו לנהל את המועדון שלכם במהירות גבוהה יותר, ותגיעו לנקודה בה המועדון פועל באוטומטיזציה כה יעילה, עד כי המחשב מייצר עבורכם מכירות.

כלים כמו:

  • תכנית הנאמנות – כשלקוח נאמן, מגיעות לו הטבות, וכדי להפוך אותו לנאמן, כדאי לתת לו הטבות, תכנית של צבירת קרדיט מכל מכירה היא הזדמנות מעולה לעשות בדיוק את זה
  • הטבות אוטומטיות – יום הנישואין מתרחש כל שנה, לא? ומה עם יום הולדת? או בחגים? מועדון הלקוחות שלכם הוא כלי ניהול שמאפשר לנהל תאריכים ואירועים בהתאם לצורך ולתכנים של החנות שלכם
  • יצירת "קהילת לקוחות" מותאמת – יכולת להגדיר ולקבץ יחדיו לקוחות לפי קבוצות שונות, כמו לקוחות גברים או נשים, לקוחות טבעוניים או אוכלי בשר, וכיוצא בזה.

מה תקבלו כשירות לעסק?

להתחיל מועדון לקוחות זה תהליך פשוט למדי, אך מתמשך, שכן לאחר ההקמה כן תרצו מעת לעת להוסיף, לשנות ולשדרג את התכנים וההצעות שלכם, ממש כפי שהעסק מתפתח. חלק מהשירות שמגיע לכם יגיע לא רק מהמערכת עצמה, אלא מהמקימים שלה, שמאפשרים לכם ליהנות מתמיכה בהתאמה אישית לפי הצרכים של העסק.

מעבר לכך, הרי שמערכת מועדון הלקוחות שלכם מאפשרת לכם הפקת דוחות חכמים, והצלבת נתונים מתקדמת, בכדי לראות בדיוק מה ביצועי התקשורת שלכם עם הלקוחות שלכם. המידע הזה מאפשר לכם לייצר אסטרטגיות טובות יותר ויותר, כדי להמשיך ולהעלות את ממוצע הלקוחות החוזרים, ועימו את הרווחיות של העסק.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים