חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אילו סוגי מחטבים ישנם בשוק ולמי כל מחטב מתאים?

 

יש לכם אירוע ממש אחרי חג שבו אכלתן לא מעט? רוצות מראה מוצק וחטוב למרות ההשתוללות בחג? מחטב הוא פתרון מצוין. אמנם הגישה היום (וטוב שכך) שאפשר להיראות מצוין גם עם גזרה מלאה יותר, ושלכל אחת מבנה הגוף והגזרה שלה, אך אם את רגילה לעצמך במצב מסוים וכרגע צצו צמיגים שמפריעים לך, המחטב יעשה עבודת הידוק. ישנם סוגים שונים של מחטבים בעלי מבנה וגזרה שונים. הגזרות השונות נוצרו מתוך הבנה שלכל אחת מבנה גוף אחר ובכלל העדפות שונות בגזרה. אילו מחטבים יש ולמי מתאים מה?

 

מחטב מכנס בגזרה גבוהה: חיטוב "עשרת אלפים"

אם את רוצה לאסוף ולהדק את כל האזור האמצעי של הגוף (שבו נתקעים חלק גדול מהשומנים...,), מהבטן ועד לירכיים, מחטב מכנס בגזרה גבוהה  הוא המתאים. בלי קשר להסתרת השומנים, לטשטוש, החלקה או הסתרת אזורים שהם כרגע העקב אכילס, ישנן נשים שאוהבות גזרה גבוהה והדבר נותן להן תחושה טובה והרגשת ביטחון. אם את מעוניינת להחליק את אזור הבטן, המותניים והירכיים מחטב מכנס הוא המתאים ביותר. אם את מההולכות עד הסוף, ישנם מחטבי מכנסיים ארוכים שמגיעים עד לכף הרגל

מחטב מכנס בגזרה נמוכה: הידוק מותניים וירכיים 

יש נשים שאוהבות גם במכנסיים ותחתונים את הגזרה הנמוכה שמגיעה נמוך מהטבור והן מרגישות כך נוח יותר. אם תמיד היית רגילה למכנסיים בגזרה נמוכה והתחושה שישנה בגזרה גבוהה חונקת מדי עבורך, אל תעני את עצמך כשמדובר על מחטב. עם מחטב צריך קודם כל להרגיש בנוח ולא שאת לובשת מחוך... מחטבים בגזרה נמוכה מהדקים בעיקר את אזור המותניים והירכיים יחד עם הבטן התחתונה כך שהם מתאימים מאוד לאלה שאצלן האזור אותו רוצים להחליק ולטשטש הוא המותניים והירכיים.

מחטב גזרה גבוהה ללא מכנס- לא לשמור בבטן... 

אם האזור המוחלש הוא הבטן והמותניים ופחות הרגליים, מחטב ללא מכנס בגזרה גבוהה יעשה עבודה מצוינת. מחטב זה מהדק את רוב הבטן עד חלקה האמצעי וגם את המותניים כשהרגליים משוחררות לגמרי. לנשים אחרי לידה למשל אצלן הבטן עדיין לא חזרה למבנה הרגיל שלה (ושוב, זה בסדר גמור והכי טבעי בעולם) ורוצות להדק אותה, מחטב בגזרה גבוהה יאסוף את כל מה שצריך, יחטב ויהדק.

מחטב גזרה נמוכה ללא מכנס

אם את אוהבת את הבטן וגם את הרגליים חופשיות והאזור שמפריע לך הוא בעיקר המותניים, מחטב ללא מכנס בגזרה נמוכה- בינונית יתאים לך בדיוק. כאן ההידוק הוא באזור הבטן התחתונה מבלי "לטפס" לאזורים הגבוהים יותר בבטן. מחטב כזה מעניק תמיכה לבטן תחתונה ומותניים אך משאיר את רוב הבטן חופשיה וכך גם את הירכיים.

בחירת מחטב מתאים - לא רק הגובה קובע...

מעבר לגזרה, למבנה ולאזורים אותם המחטב אוסף ומהדק, כדאי לבדוק דברים נוספים כאשר בוחרים מחטב. סוג הבד הוא משמעותי מאוד. לכן כדאי לשים לב שהבד עוטף את הגוף ברכות ונוחות. כדאי לבחור בד אנטי אלרגני ומנדף זיעה, במיוחד בקיץ (שזו העונה הבוערת בשימוש במחטבים...). חשוב לבחור מחטב במידה המתאימה, לא גדולה מדי (בכל זאת הוא צריך להדק ולחטב) אך גם לא קטנה מדי (שוב, את לא מחפשת מחוך) ודבר אחרון הוא לקנות בחברה מוכרת בתחום ולא בדוכן ביריד אקראי שהגעת אליו.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים