חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טפטים למשרד – עיצוב מרהיב בצ`יק צ`ק

 

רק לא מזמן עברתם למשרד חדש; הכל כבר מונח במקומו ותהליכים החלו לקרות. איכשהו, משהו עדיין חסר, אבל ממש קשה לכם לשים את האצבע בדיוק על מה. יכול להיות שהקירות פשוט ריקים מידי?

 

רק לא מזמן עברתם למשרד חדש; הכל כבר מונח במקומו ותהליכים החלו לקרות. איכשהו, משהו עדיין חסר, אבל ממש קשה לכם לשים את האצבע בדיוק על מה. יכול להיות שהקירות פשוט ריקים מידי? אין שום בעיה, טפטים למשרד זה מה שאתם צריכים בכדי לשנות את האווירה ולהשלים את התמונה. אבל איך תבחרו את הטפט המתאים מבלי לשנות את המסר והרושם שאתם כעסק מעוניינים להעביר? 

כעת, נציג בפניכם כמה טיפים מעולים לבחירת טפט למשרד שלכם, כזה שיצליח ליצור את האווירה המושלמת ולהבטיח שכל אדם שיידפק על דלת המשרד שלכם, יבין בדיוק לאן הוא הגיע. 

4 טיפים לבחירת טפטים למשרד שיעשו את כל ההבדל

  • לצבע יש כוחטפטים למשרד מגיעים במגוון רחב של צבעים, איורים, מרקמים ועוד. המטרה שלך היא קודם כל לחשוב על האווירה שתוגדר במקום; האם נרצה לגרום לחדר להיראות גדול יותר, אולי נרצה דווקא להפוך אותו לאינטימי וקטן יותר? האם נרצה להשרות תחושה של שלווה או של דרמה? בהתאם לתשובות לשאלות אלו, ייבחר העיצוב.
  • ומה לגבי הסגנון? – בואו נעשה סדר; כדי ליצור מראה רשמי מומלץ לבחור טפט המאופיין בדפוס גדול ובצבעים דרמטיים. אם המטרה היא דווקא להשרות אווירה רגועה ומרעננת, הרי שצבעים בהירים בעלי מוטיבים קטנים הם הבחירה הנכונה. ישנם גם טפטים שממש נושאים עליהם סצנות שלמות כמו יערות או נופים פסטורליים אחרים. השמיים הם הגבול!
  • בלי הגזמה – כאמור, דוגמאות קטנות יוצרות הרגשה של מרחב, דוגמאות גדולות לעומת זאת יוצרות תחושה של אינטימיות בחלל. אם המטרה היא לגרום לחדר להיראות מרוהט יותר, בחרו בדפוסים בקנה מידה גדול עם רקע כהה. בכל מקרה כשמדובר עסוק חשוב להתאים את אופי הטפט למסרים והאופי שלנו כחברה. 
  • להעצים את מה שחיובי – בדיוק כמו בגדים שגורמים לנו להרגיש טוב ומבליטים את מה שנרצה, כך נעשה את אותו הדבר עם טפטים למשרד שאנחנו בעצם "מלבישים" על החדר עצמו. למשל, דפוס ארוך ואנכי מדגיש גובה ומציג רשמיות, אמינות וחיוניות. דפוסים אופקיים מבטאים את ההפך, רוחב, ומקנים אווירה רגועה ושקטה. זו תהיה בחירה נכונה למי שמעוניין ליצור אשלייה של חדר רחב וגדול יותר, ואידאלית לחדרים קטנים. 

אפשר להפוך את זה לזמן איכות בעבודה

בעבר, היה נהוג להזמין אנשי מקצוע בכדי להדביק טפטים למשרד אבל היום? היום אפשר להפוך את כל העניין לחוויה. ניתן להזמין אנשי מקצוע, ניתן גם לוותר עליהם לגמרי או להדביק אותם יחד עם איש מקצוע, אבל גם לשתף את החבר’ה במשרד. כשכולם ביחד לוקחים את זה כפרויקט, נוצר זמן גיבוש איכותי וקסום שאין כמוהו! בתום העבודה, תוכלו לשבת יחדיו לשתות קפה בחדר המעוצב והמרהיב שעיצבתם בעצמכם וזה, שווה הכל!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים