חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שירותי גרירה - אל תינטשו את הרכב שלכם מאחור

 

אנשים גררו רכבים עוד לפני שמכוניות היו קיימות. או ליתר דיוק, אנשים השתמשו בחיות גדולות כדי למשוך כלי רכב מקולקלים מבוץ, חול, שלג או מכל מקום אחר. אחרת, הרכבים האלה פשוט ננטשו. בכל הנוגע לגרירת רכבים, אולי תופתעו לגלות שיש כמה אפשרויות שירותי גרירה שונות זמינות עבורכם. הכל תלוי ברכב ובנסיבות

 

אנשים גררו רכבים עוד לפני שמכוניות היו קיימות. או ליתר דיוק, אנשים השתמשו בחיות גדולות כדי למשוך כלי רכב מקולקלים מבוץ, חול, שלג או מכל מקום אחר. אחרת, הרכבים האלה פשוט ננטשו. בכל הנוגע לגרירת רכבים, אולי תופתעו לגלות שיש כמה אפשרויות שירותי גרירה שונות זמינות עבורכם. הכל תלוי ברכב ובנסיבות.

סוגים שונים של שירותי גרירה

  • שירותי גרירה שטוחה - גרירה שטוחה כרוכה בשימוש במשאית גרר שטוחה. התכונה הדומיננטית ביותר של משאית גרירה שטוחה היא משטח שטוח הידראולי ארוך המשתפל, כשהקצה האחורי מורד עד הקרקע. המכונית שצריכה להיגרר תוסע או תימשך על מצע המשאית ותאובטח לפני שמשטח המשאית יורד חזרה למצב ישר. המשטח השטוח במשאית מונמך לגובה פני הקרקע. מערכת כננת הידראולית משמשת עבור  גרירת רכב על מצע המשאית. זה אחד השירותים הפופולריים ביותר. לאחר שהרכב נמצא על מצע המשאית, והרכב כבול היטב לפני ההובלה, זו אחת הדרכים הבטוחות והקלות ביותר לגרור רכב.
  • שירותי גרירה קלה ובינונית - רוב החברות מסווגות תקלות, מצברים פגומים, נעילות, אוזל דלק או גרירה של כלי רכב קטנים עד בינוניים כשירותי גרירה קלה או בינונית. שירותים אלו מתאימים לרוב המכוניות הקטנות, האופנועים, הטנדרים וכלי הרכב המסחריים הקטנים. אם אי פעם תמצאו את עצמכם עומדים בצד הכביש המהיר, עליכם להתקשר לחברת גרר שתעזור לכם להוביל את הרכב שלכם למוסך הקרוב.
  • שירותי גרירה להרמת גלגלים - הרמת גלגלים מתאימה לרוב כלי הרכב הקטנים והמשאיות הקלות אך אינן מתאימות לגרירת רכבים 4×4 או הנעה לכל הגלגלים. משאיות גרר להרמת גלגלים התפתחו ממשאיות הגרר עם הקרס והשרשרת, אבל הן עובדות קצת אחרת. במקום וו ושרשרת, משאיות אלו משתמשות בעול מתכת שלעתים קרובות נוגע רק בגלגלים. העול מתחבר מתחת לגלגלי ההינע של הרכב, כך שזה עשוי להיות מלפנים או מאחור בהתאם לרכב. משם, מנוף הידראולי או פנאומטי מעלה את הקצה הזה של הרכב לאוויר כדי להיגרר. אמנם משאית זו אינה יכולה להציע את אותה רמת הגנה כמו משאית שטוחה, אך הן מונעות נזק לפגוש, ואין שרשראות שיכולות לשרוט את גוף הרכב. זה הוא אחד מסוגי שירותי גרירה הוותיקים ביותר בשימוש בעולם. 
  • שירותי גרירה כבדים - שירותי גרירה כבדים כוללים רכבי חילוץ גדולים המכונים משאיות בום. הם מסוגלים לחלץ משאיות גדולות, נגררים לטרקטורים, ציוד כבד ועוד. למשאית בום יש זרוע הידראולית, הנקראת בום, המשתרעת החוצה אל מעבר לרכב, ובתרחישים רבים, זוהי הדרך הקלה ביותר לגרור רכב. חלק מהבומים נמצאים במצבים קבועים בעוד שאחרים מסתובבים, ומשאיות הבום הכבדות הן בעצם גרסאות קטנות יותר של מנוף נייד. בהתחלה, משאיות בום היו משתמשות בשיטת וו ושרשרת להרמת הרכבים, אך בימינו, המשאיות מצוידות במתלים או במעליות חגורה שקצת יותר בטוחות לשימוש. לא ניתן לגרור רכבים עם הנעה לכל הגלגלים עם רכב מסוג זה, מכיוון שהוא עלול לבלבל את מערכת ההנעה.

 

לא משנה עם איזה רכב אתם תקעים בשולי הדרך, שי רכבים בעלי צי רכבי חילוץ, יספקו לכם שירותי גרירה מקצועיים, יובילו את הרכב שלכם בבטחה וללא פגמים. לכל מקרה חירום, עבור שירותי חילוץ וגרירה צרו קשר עם שי רכבים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים