חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האם רופאים פרטיים טובים יותר מקופות החולים?

 

כבר שבועות ארוכים שאפשרתם לעצמכם לסבול; מכאבים, אי נוחות, משהו פשוט לא בסדר וקופות החולים לא עוזרות. מרגיש שלמצוא תור לרופא מומחה דרך קופת החולים זו משימה בלתי אפשרית, פשוט כי כולם צריכים את הרופאים הללו. אז מה עושים? פונים לרפואה הפרטית

 

כבר שבועות ארוכים שאפשרתם לעצמכם לסבול; מכאבים, אי נוחות, משהו פשוט לא בסדר וקופות החולים לא עוזרות. מרגיש שלמצוא תור לרופא מומחה דרך קופת החולים זו משימה בלתי אפשרית, פשוט כי כולם צריכים את הרופאים הללו. אז מה עושים? פונים לרפואה הפרטית! באתר https://www.medico.co.il/ תמצאו רופאים מומחים מכל עולמות הרפואה ובפריסה ארצית, בלחיצת כפתור אחת.

כך, במקום להסתבך בחיפושים אחר רופאים, קריאה של המון המלצות וטלפון אחד שבסופו תמצאו את עצמכם ממשיכים להמתין, תמצאו את המומחה המעולה ביותר שתוכלו למצוא, בקלי קלות!

מציאת רופאים מומחים דרך https://www.medico.co.il/

מערכת הבריאות הישראלית נמצאת במקום מעולה לעומת מקומות אחרים בעולם. למשל, ארצות הברית. קחו בחשבון שגם ביקור קצר אצל הרופא או אפילו צילום פשוט, יעלו הון תועפות אם אינכם מבוטחים. הבעיה היא שביטוח הבריאות לאמריקאי הממוצע, מגיע גם הוא לסכומי עתק. בישראל למרבה המזל, מדובר בעניין שבשגרה וישנם מגוון מסלולים כך שכל אחד יוכל לבחור את ביטוח הבריאות המתאים לו ולהחליט האם ברגע מסוים יעדיף לפנות לקופת החולים או לרפואה הפרטית. 

מה ההבדל, אתם שואלים?

  • לא כל הנוצץ – יש משהו בכורסאות העור שמחכות לכם בלובי המבריק והריחני במרפאות הפרטיות, שאי אפשר להתכחש לכך שהוא מושך אותנו. לא פעם גם ישלחו אותנו לחוות דעת נוספת של מומחה ליתר בטחון, אבל ביננו? הכל טוב ויפה, אבל אולי רק לטווח הקצר. רופאים מומחים פחות מתאימים למעקב רציף (אלא אם כן מדובר במקרה חריג) ובדיוק כאן נכנסת לתמונה הרפואה הציבורית, והרופא האישי שלכם שהוצמד לכם דרכה. 
  • אז למה שולחים לרופא מומחה? – תחשבו על זה, הרי ברפואה הציבורית הכל מתועד במערכות. כלומר גם אם הייתם בקופת החולים בפתח תקווה והגעתם למיון בבית חולים באילת, התיק הרפואי שלכם מתועד והכל ידוע. הפנייה לרופא מומחה היא נדרשת כדי לוודא שהרפואה הציבורית נמצאת בכיוון הנכון בכל הקשור לטיפול בבעיה הרפואית הספציפית שלך, או של כל מטופל אחר שנשלח לחוות דעת של רופא מומחה.
  • אל תעמיסו על עצמכם – ישנם כאלו שיעידו על עצמם שהם הולכים רק לרופאים פרטיים, על כל בעיה שהיא. בפועל, הם גם משמשים כמזכירות וסדרני ניירת, ומחויבים בעצמם לדאוג לכל התיעוד הרפואי ההיסטורי שלהם. משימה שכזו דורשת לא רק סדר וארגון, אלא גם ידע רפואי מקצועי. בואו נודה באמת, לא הרבה אנשים מסוגלים לנהל מערך שכזה בעצמם. עדיף להשאיר את המשימה לרפואה הציבורית, שכאמור מתעדת ושומרת כל צעד, ביקור ובעיה שצצה אצל כל מטופל שרשום אצלה. 

אז בתכלס, מה עדיף?

אין תשובה חד משמעית, מכיוון ששתי המערכות משלימות זו את זו ולכל אחת יתרונות וחסרונות שלה, ולכל אחת כדאי לגשת בזמן הנכון ביותר לה. למשל, אם אנו מצוננים, נעדיף לפנות קודם כל לרפואה הציבורית. אם הצינון מחריף עד כדי כך שהרפואה הציבורית לא בטוחה כיצד לגשת לעניין, אז כדאי להגיע לייעוץ אצל רופא מומחה. הבנתם לאן אנחנו חותרים?

כעת, אנו מזמינים אתכם למעבר לאתר מדיקו בכתובת https://www.medico.co.il/ כדי למצוא את הרופאים המומחים שעשו עליכם את הרושם הטוב ביותר, בהתאם לבעיה ממנה אתם סובלים. באתר תמצאו רופאים מכל התחומים ובכל רחבי הארץ; אונקולוגיה, אף-אוזן-גרון, גניקולוגיה, רפואת ילדים, ראומטולוגיה, עיניים, פיזיותרפיה, רפואת הנפש ועוד רבים. כל זה נמצא במרחק לחיצת כפתור אחת וזה הכל. בואו להצטרף למהפכה ולמצוא את הרופא המומחה הבא שלכם בקלי קלות! 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים