חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כורסא שהיא חלום 

 

כורסא שתהיה גם מפנקת, גם מרגיעה, גם נוחה וגם יפה היא הכורסא המושלמת שתשדרג את חווית הצפייה בטלוויזיה ותעניק נוחות מקסימלית לכל מי שישב עלייה. אז האם זה אפשרי לבחור את הכורסא הזו מתוך מגוון כל כך רחב של כורסאות טלוויזיה ? ברור שזה אפשרי! איך עושים את זה ואיך בוחרים את המושלמת? טוב ששאלתם

 

כורסא שתהיה גם מפנקת, גם מרגיעה, גם נוחה וגם יפה היא הכורסא המושלמת שתשדרג את חווית הצפייה בטלוויזיה ותעניק נוחות מקסימלית לכל מי שישב עלייה. אז האם זה אפשרי לבחור את הכורסא הזו מתוך מגוון כל כך רחב של כורסאות טלוויזיה ? ברור שזה אפשרי! איך עושים את זה ואיך בוחרים את המושלמת? טוב ששאלתם. 

בחרו את הבד 

הכי כדאי לראות את ההבדלים בין הסוגים השונים של כורסאות טלוויזיה לפי סוג הריפוד. כורסאות יכולות להיות מרופדות בכל מני סוגי בדים ביניהם -  בד, עור או בד משולב עור. לכל סוג בד יתרונות אחרים - כורסאות מעור משדרות מראה אלגנטי, כורסאות מבד מעניקות את תחושת הרכות וכורסאות מבד משולב עור מתנקות בקלות ונראות נפלא גם אחריי שימוש אינטנסיבי. הכל עניין של התחושה שלכם, לאיזה בד אתם יותר מתחברים? מה יותר נעים לכם? 

עם או בלי הטכנולוגיה 

הכורסאות של פעם שונות מכל בחינה אפשרית מהכורסאות של היום. אם פעם כורסא הייתה משמשת אותנו רק לשם הישיבה והשכיבה בזכות הריקליינר - מנגנון שמאפשר לפתוח את החלק התחתון של הכורסא ולהעביר אותו למצב שכיבה, הרי שהיום הכורסאות מתקדמות הרבה יותר. וכלו למצוא כורסאות המשלבות טכנולוגיות ולהנות מעיסוי מקצועי של ממש על הכורסא. 

נעים להכיר – כורסאות העיסוי המתקדמות ביותר 

הכורסאות של היום מעניקות חוויה אחת שלמה וכוללת. כל מה שנשאר לכם הוא רק להתרווח לאחור לאחר יום עבודה ארוך ולתת לכורסה לעבוד בשבילכם. כורסאות העיסוי מקלות על הגב, מפחיתות את הכאבים, ממריצות את הדם, מפחיתות את המתח  ומשחררות את השרירים התפוסים, מה שמביא לרגיעה מוחלטת של הגוף והנפש. 

אל תתפשרו על עיצוב 

מי אמר שנוחות מגיעה על חשבון היופי? כיום תוכלו להנות משני העולמות של יופי ונוחות יחד בכורסא אחת. חפשו כורסאות שהן גם נוחות וגם יפות, כך שהכורסא תתאים בעיצובה לחלל הסלון שלכם. 

התאימו את הכורסא לבית שלכם 

המטרה היא ליצור פינה נוחה שהכורסא היא חלק ממנה ולכן הכורסא חייבת להשתלב מכל הבחינות – גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינה עיצובית.

רכשו רק ממקום שמספק אחריות 

לכורסאות הטלוויזיה חשיבות עצומה ולכן חשוב שתבדקו מהי האחריות על הכורסא ומה היא כוללת. כורסת טלוויזיה מקצועית לא רוכשים בכל יום ולכן חשוב מאוד לעשות זאת כמו שצריך. 

כורסא רוכשים רק מחברה אמינה שלא מתפשרת על איכות 

עשו את כל הבדיקות המומלצות על מנת לקנות חכם ואל תהיו פזיזים. חשוב לרכוש כורסאות ממותג איכותי שאתם מכירים ומחברה אמינה ומוכרת. ב – AMERICAN COMFORT יתאימו לכם באופן אישי את הכורסא האידיאלית עבורכם לפי נתוני מבנה גופכם. תוכלו להנות מכורסאות שהן רמה אחת מעל כולן. 

בואו להכיר את הכורסאות המתקדמות ביותר בעולם! 

 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים