חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

טרנדים בתכשיטי כסף לאישה – כל מה שחם וטרנדי במאה ה21

 

זירת התכשיטים לא מפסיקה לרקוח ריגושים מעוצבים ומסוגננים להנאתן של חובבות התכשיטים. כסף נחשב לאחד מחומרי הגלם האהובים בעולם העיצוב והוא נושא עמו שלל יתרונות

 

זירת התכשיטים לא מפסיקה לרקוח ריגושים מעוצבים ומסוגננים להנאתן של חובבות התכשיטים. כסף נחשב לאחד מחומרי הגלם האהובים בעולם העיצוב והוא נושא עמו שלל יתרונות, החל מעמידות גבוהה דרך תוחלת חיים ארוכה ועד מראה נוצץ ותוכלנה לגלות שלל דגמים מכסף המתכתבים עם המגמות הבולטות של סצנת האופנה ולשלב את העיצובים הנכספים יחד עם אביזרים ופריטי לבוש בכל סטייל.
לפניכן הכרות קצרה עם הבשורות החמות של מפגשים יצירתיים בין כסף לתכשיטים:

מהמינימליסטי ועד הזוהר למרחקים
חנות תכשיטי כסף מעוצבים לנשים תציג בפניכן את הגרסאות הקלאסיות לצד הטרנדיות ביותר של תחכום נצחי ומודרניות ייחודית. המראה המינימליסטי של עיצובים מוקפדים בקווים ברורים, הופעה יוקרתית ומאופקת וחריטות עדינות לא יצא לרגע מהאופנה ואפשר לראות אותו בשלל דגמים בחנויות באסתטיקה מדויקת.

הטוויסט הגיאומטרי שמייצר אמירה חזקה בעל צורות זוויות ייחודיות ומגע של אלגנטיות – צורניות מתפרצת בעגילים, שרשראות וצמידים. מפרטים מורכבים שיוצרים מארג ייחודי צורני ועושר מרהיב ביופיו.
בליינים רבים תגלו אינטראקציה מעניינת בין ברק היהלומים ליופי הנצחי של כסף סטרלינג למי שחשקה נפשה במגע זוהר במיוחד.

ביטוי עצמי ומגע ייחודי
ישנם תכשיטי כסף רבים שמספרים סיפור מעניין בדמות תליונים ואלמנטים קסומים שאפשר להוסיף לצמידים או לשרשראות ולהעניק להם משמעות ולרתק עד אין קץ. למשל, דמויות דיסני או גיבורי על, כוכבים, לבבות וכמובן מוטיבים מחיק הטבע כך שאפשר להתענג על אפשרויות רבות של אלמנטים אייקוניים כיד הדמיון הטובה ולהמציא כל פעם מחדש את התכשיט המוכר בדמות מרעננת חדשה. חפשו את היצירות הסמליות המועדפות עליכן.

דברים יפים באים בשכבות
טרנד נוסף בולט בזירה הוא השכבות שהפך לסטייל פופולארי כאשר רוצים ליצור מראה אקלקטי – שרשראות שמגיעות מראש בשכבות או ערימה של טבעות וצמידים, ערבוב והתאמה בין טקסטורות שונות ואורכים משתנים שמוסיפים עניין וויזואלי בלתי שגרתי.
אגב יוצא דופן, ישנם עיצובים נועזים ופיסוליים אומנותיים כמו עגילי סטייטמנט וחפתים מוגדלים וכל אחד בנופך הצהרתי שקורא תיגר על הצורניות המוכרת.

 מאסיבי זה הכי
על אף שהטרנד המינימליסטי עודנו שולט, הרי שגם עגילים הצהרתיים המוסיפים גלאם מידי ושרשרת צ’אנקי עודם באופנה ואפילו מתחזקים בשנה הקרובה ומוסיפים לאווירה הבוהמיינית החביבה על רבות וטובות.

 סוד האבנים
אבני החן מעניקות טאץ’ ייחודי אהוב כאשר אפשר למצוא שידוכים בין כסף לאמרלד, ספיר, אודם ועוד אבנים ססגוניות שמושכות את העין ואת תשומת הלב. ביחד עם מוטיבים של פרחים, אמייל ופנינים צחורות קלאסיות במגוון רחב של גדלים שמוסיפות ממד ייחודי לתכשיט.

 נתפסו ברשת
הטקסטורה הייחודית של הרשת הפכה לסנסציה בזירת התכשיטים והיא תופסת תאוצה ואפשר למצוא צמידים מהממים עשוי רשת כסף עדינה ממנה מייצרים תליונים וחרוזים וצמידים אקסטרווגנטיים שאי אפשר לעמוד בפני נוכחותם הדרמטית. לאחרונה ניתן להבחין בהרבה מאוד עיבודים מעניינים בטקסטורות של תכשיטים כאשר המרקם מתעתע ומדליק את הדמיון.

נפלאות השיבוץ
לשיבוצים יש עוצמה רבה כאשר אפשר להבחין בשיבוצים במגוון רחב של ווריאציות מאבני חן דרך יהלומים וכן אבני זירקון. מדובר במינרל טבעי מוערך בעל יופי מרהיב שמגוון בשלל צבעים עמוקים ומחקה באופן נפלא את הברק שמזוהה עם יהלום, בעל עמידות מרשימה ואפשרויות שיבוץ שמעניקות לו מראה יוצא מן הכלל.

בבחירת תכשיטים מכסף בדקו מהיכן התכשיט והאם הוא של מותג מוביל בתחומו שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. שימו לב שהפריט מלוטש היטב ובעל גימור חלק ואחיד ובנוגע לטרנד, אם הוא אכן משתלב בהרמוניה עם הלוק המועדף ועם הסגנון המועדף עליכן.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים