חיפוש
 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

הקיץ נפתח עם בלט ”ארבע העונות”

 

בלט "ארבע העונות" של ויואלדי הועלה במופע הסיום של שנת פעילות המרכז למחול אמנותי

 

מופע הבלט "ארבע עונות השנה", של המרכז למחול אמנותי בהנהלת דינה שמואלי- חינקיס התקיים ביום חמישי האחרון. המופע התקבל על ידי הקהל בתשואות רמות.

במופע באה לידי ביטוי יכולתן הגבוהה של הרקדניות. וכשעלו הבנות על נעלי האצבעות, התקשה הקהל להתאפק. הרקדניות הפגינו יכולת מצוינת של ריקוד קלאסי ומודרני במיטבו. הצעירות ביותר, בגיל 3-5 הופיעו בריקוד של פרחים חינניים שבסיומו "נקטפו" על ידי בנות מקבוצה בוגרת.

ככל שעלה גיל הרקדניות כך עלתה רמת הדרישה לביצוע ריקודים מורכבים יותר שמהווים אתגר גדול בהיבט היכולת הטכנית של הקומבינציות.

אולם הספורט היה מלא מפה לפה. הקהל שלא חזה במופעי המרכז למחול אמנותי של המתנ"ס בעבר, הופתע לגלות שיש במודיעין בית ספר מתקדם לבלט קלאסי ומודרני ברמה מקצועית. גם הורי התלמידות הוותיקות שלומדות מעל שמונה שנים, העידו שרמת היכולת והביצוע עולה בכל שנה.

לדברי דינה: "יש בעיר מודיעין בנות ובנים כישרוניים מאד בתחום הריקוד. מי שמעוניין להמשיך ולרקוד באופן מקצועי חייב ללמוד בלט קלאסי ומחול מודרני בצורה מעמיקה ונכונה, ובהתמדה. תמיד אפשר לרקוד ג'ז או פולקלור. אבל ללא לימוד בלט נכון ובאופן מקצועי, ייעצר קידומם של הרקדנים. בדרך ההוראה שלי אני יכולה לעזור גם לתלמידים שלא למדו בלט עד גיל תיכון, לרכוש את טכניקת הבלט".

המרכז למחול אמנותי של מתנ"ס מודיעין בהנהלת דינה שמואלי חינקיס יוצא לפגרת הקיץ. בשנת הלימודים הבאה יפתחו קבוצות חדשות לצד אלו הקיימות.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים