חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך תבחרו נכון חברת ניהול ואחזקה?

 

לא פעם דיירים המתגוררים בבית דירות טועים לחשוב כי כל שיש להם לעשות הוא לדאוג לדירה שלהם. אם זה בניקיון של הדירה, לטפל בכשלים טכניים אלו ואחרים, אלא שכאשר גרים בבניין דירות יש עוד חלק אליו יש לשים לב בנוסף לכך

 

לא פעם דיירים המתגוררים בבית דירות טועים לחשוב כי כל שיש להם לעשות הוא לדאוג לדירה שלהם. אם זה בניקיון של הדירה, לטפל בכשלים טכניים אלו ואחרים, אלא שכאשר גרים בבניין דירות יש עוד חלק אליו יש לשים לב בנוסף לכך.

תחזוקה של בניין היא דבר חשוב לא רק במישור האסתטי. אמנם נעים להיכנס לבניין בסוף יום עבודה עוד העציצים בכניסה נראים טוב, המחסן לא מלא באבק וחדר המדרגות מואר ונראה טוב. אבל, במקרים רבים תחזוקה של הבניין משפיעה על היסודות של כל בתי הדירות הנוספים.

למשל, במקרה של תקלה בדוד השמש או במקרה של נזילה, אולי אם זה הזמן להזמין בלון גז חדש, אתם צריכים להיעזר בתשתיות של הבניין על מנת לתקן את הדברים הללו. פעמים רבות המשמעות היא לשתף פעולה עם הדיירים הנוספים בבניין על מנת להבטיח כי הנזקים יטופלו על הצד הטוב ביותר.

מי צריך וועד בית?

אין לכם כוח למושיק מוועד הבית? אין לכם כוח לקבוצת הוואצאפ של כל הדיירים? אתם ממש לא חייבים לדבר עם כל השכנים בכל פעם שיש תקלה. בדיוק בשביל זה נוצרו חברות חיצוניות שישמשו מעין וועד בית, אבל כזה שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כך שבכל מקרה של תקלה לא תצטרכו לחפש את החוזה עם חברת החשמל משנות השמונים. כל שיהיה עליכם לעשות הוא להתקשר לאנשי התחזוקה שלהם כבר יהיו כל הכלים על מנת למצוא לכם את מה שאתם צריכים במהירות. כאלו שיתקנו את הבעיה בלי שאתם תמצאו את עצמכם ’שוברים את הראש’.

איך בוחרים?

חברה ניהול ותחזוקה צריכה להיות חברה שתיתן לכם שירות מעולה בכל שעה. הרי במקרים רבים תקלות לא מעדכנות אותנו לפני שהן מתרחשות. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בחדר הרחצה ברגע בו מתחילה הפסקת מים או באמצע יום עבודה מהבית עם בעיות רשת.

בדיוק בגלל זה חשוב לבחור, בראש ובראשונה חברה ניהול ותחזוקה שתבטיח לעמוד לשירותכם מסביב לשעון. מעבר לכך, כמובן שחשוב לבדוק את חבילת השירות המוצעת לכם לעומת המחיר. אבל, כמו במקרים רבים, לעיתים שווה לשלם כמה שקלים נוספים בכל חודש כדי לקבל שירות מעולה.

ענף חברות התחזוקה גדל מאוד בשנים האחרונות. לכן, קל להתבלבל ולבחור חברה ניהול ותחזוקה חובבנית על פני חברת ניהול ותחזוקה שקיימת כבר כמה שנים, כזו המחזיקה בניסיון בתחום. על כן שווה לערוך ’מחקר’ קטן. להיכנס לאתר האינטרנט של החברה או לעמוד הפייסבוק כדי להתרשם מעבודות נוספות שזו עשתה ולראות האם אותה חברה יכולה להתאים גם עבור הבניין שלכם.

אתם מוזמנים להתקשר

אתם לא חייבים להחליט עכשיו. אנחנו, כאן, בחברת ה- ’טחנה הירוקה’ מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עבור כל שאלה. מוזמנים לשיחת ייעוץ בה תוכלו להתרשם מהשירותים והניסיון שלנו.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים