חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה כדאי לכם לחשוב על השכרת רכבים מסחריים? ואיך תעשו את זה נכון?

 

רכבים מסחריים הם חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של אינספור עסקים, גורמי תעשייה וגם לקוחות מהמגזר הפרטי. אבל האם חייבים לרכוש רכב מסחרי?

 

רכבים מסחריים הם חלק בלתי נפרד מהתפעול השוטף של אינספור עסקים, גורמי תעשייה וגם לקוחות מהמגזר הפרטי. אבל האם חייבים לרכוש רכב מסחרי? ממש לא. כיום האפשרות של השכרת כלי רכב מסחריים הפכה למבוקשת ולנגישה יותר מאי פעם, כשחברת ליס קום לוקחת את זה כמה צעדים קדימה.

היתרונות של השכרת רכבים מסחריים

השכרת רכבים מסחריים מומלצת מכמה סיבות עיקריות. הראשונה שבהן היא כמובן כלכלית, והיא נובעת מהעלויות הגבוהות של הדגמים המסחריים הבולטים שמגיעים ברוב המקרים למאות אלפי שקלים. לא כולם יכולים להרשות לעצמם רכישות מהסוג הזה, כאשר השכרה נקודתית חוסכת עבורת הון תועפות.

בעידן בו כל בעל עסק או אדם פרטי שואף להקטין את ההוצאות שלו ככל שניתן, מסיבות ברורות, אי אפשר להתעלם מחשיבות החיסכון הכלכלי המתקבל בדרך זו. מה גם שההשכרה מונעת פעמים רבות את "הדאגות הקטנות" הנוגעות לאחזקת רכב בישראל, דוגמת טסטים, ביטוחים, טיפולים תקופתיים וכן הלאה.

משלמים על מה שמשתמשים

רכב מסחרי משמש לרוב למטרות פונקציונליות מוגדרות, והמשמעות היא שהחברה המתבססת עליו לא בהכרח תזדקק לו בכל רגע נתון. במילים אחרות: ניתן פשוט לשכור את הרכב בכל פעם שיש בכך צורך, בין אם על בסיס יומי, שבועי או חודשי. כך תשלמו בדיוק על פי מידת השימוש שלכם ברכב, ולא שקל אחד יותר.

פתרון מהסוג הזה מתאים בעיקר ללקוחות המחפשים גמישות, או מראש מודעים לכך שהרכב המסחרי לא צפוי ללוות אותם 24 שעות ביממה.

הכירו את ליס קום

חברת ליס קום שמה לה למטרה "להוביל את הלקוחות שלה להצלחה". בשנים שחלפו מאז הקמתה היא מיתגה את עצמה כחברה הגדולה והמקצועית בישראל בתחום הרכב המסחרי. קהל הלקוחות שלה כולל בתוכו בעלי עסקים בכל סדר גודל, עצמאים, שכירים, מוסדות ולקוחות פרטיים למכביר, מכל נקודה על מפת ישראל.

יש כמה יתרונות מובהקים לליס קום ביחס למתחרותיה או לפתרונות אחרים שאפשר לשקול. החברה משלבת בראש ובראשונה איכות לצד כמות. היא מאפשרת השכרה של הרכבים המסחריים הבולטים והמבוקשים ביותר בשוק - דוגמת פיאט דוקאטו, רנו מאסטר, פורד טרנזיט, פיג’ו בוקסר ואחרים – לצד רכבי קירור הנדרשים אף הם בלא מעט תרחישים.

מעבר להשכרה הנקודתית וקצרת הטווח של כלי הרכב, הלקוח יכול לבחור גם באפשרויות של ליסינג תפעולי מלא או "יבש", לרכוש רכבי 0 קילומטר, לבצע עסקת טרייד אין עם רכב קיים (שימו לב: גם כלי רכב פרטיים) ולקבל פתרונות מימון מגוונים, עד לרמה של 100% מימון. המשמעות היא שהלקוח יוכל להחליט מהו הפתרון המתאים לו ביותר עבור התקציב שעומד לרשותו, סוג הרכב הדרוש, היקף השימוש המצופה, הרישיון של הנהגים הפוטנציאליים ופרמטרים נוספים.

באפשרותכם ליצור קשר עם החברה בכל שאלה, לשמוע על הרכבים המוצעים ולבחור במסלול המתאים לכם כמו כפפה ליד.

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים