חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צילום ביוב וחידוש צנרת ללא חפירות   

 

זה יכול להיות ריח רע בבית, רטיבות בלתי פוסקת מהקירות, מים שלא יורדים בניאגרה והרשימה קצרה להכיל

 

זה יכול להיות ריח רע בבית, רטיבות בלתי פוסקת מהקירות, מים שלא יורדים בניאגרה והרשימה קצרה להכיל. 

בגדול כאשר נתקלים בכל התרחישים הנ"ל מדברים על סתימה בביוב או במרזב ועדיין בכדי להסיר את הספק יש בהחלט מקרים בהם אין ברירה, חייבים לערב הסתכלות ממוקדת באמצעות צילום ממוקד בביוב. 

רוצים לדעת מאין נובעת החסימה ומהיכן צצים להם הריחות והרטיבות הקשה? באמצעות יתרונות הצילום הממוקד של הביוב לא רק שתאתרו את הבעיה אלא תחסכו לא מעט הוצאות לרבות שבירה, חפירה והרס שלרוב נמשך זמן רב, מייגע ובעיקר עלול להסתכם בנזק הרבה יותר גדול מהסתימה עצמה. 

אז בכדי שזה לא יקרה לכם הבאנו כמה דברים על הטיפול הממוקד, זה שיהפוך את הנזק שלכם למזערי וישיב לכם במהרה את רמת החיים שנשללה מכם נוכח הבעיה שנכפתה עליכם. 

צילום קווי ביוב – מזה ואיך אפשר לאתר את התקלה בזמן? 

כשמדברים על צילום קווי ביוב קודם לכן חשוב לדבר על מערכת החצויה/ מפצלת מים חמים וקרים ובו זמנית מנקזת את המים ומובילה אותם דרך קו הביוב. 

אז בעוד מערכת הניקוז עובדת ללא הפסקה ומעבירה דרכה לא מעט מי דולחין ייתכן מאוד שזה יתפוס גם את המערכות בבית ובהפתעה גמורה יצור סתימה המחייבת התערבות של אנשי מקצוע. 

הרטיבות תבוא לידי ביטוי בצנרת הפנימית המצויה בקירות הפנימיים או כפי שכבר צוין במערכת הניאגרה, מטבח, שירותים ומקלחת. 

שירות של צילום קווי הביוב ייעשה על ידי מצלמה זעירה המורכבת מסיב אופטי מיוחד המסתובבת בחופשיות וכך מצלם ומגיע לכל האזורים שגורמים לנזק הסמוי. וכך, בזמן אמת אותו סיב המוחדר מצלם את מקום הבעיה ומלמד אתכם אודות האזורים הקשים שדורשים את הטיפול. 

חורים, סדקים שנגרמו על ידי מסמרים, סתימות שורש, שיפוע שלילי עקב הנחה לא נכונה,  קריסת צינור ביוב, ניתוקים, סתימה של גוף זר- את כל זה יכולה לגלות המצלמה בזמן אמת ואף לחסוך לכם לא מעט זמן, משאבים, שבירת קירות ועוד נזקים גדולים ואחרים. 

לעלות על הבעיה ולחדש את פעולת הצנרת ללא נזקים מיותרים  

כן, זה מה שצילום ממוקד יכול לעשות בשבילכם, הוא עולה על הבעיה ואם נדרש ממשיך וממליץ לכם על חידוש צנרת ללא חפירות או שברים. אם בעבר היה מגיע שופל ומבצע חפירה שהרי היום לצד הטכניקה החדשה מחליפים את הצנרת ללא חפירות או הרס המצריכים עלות גבוהה מהרגיל. 

כאמור, לאחר הבנת המצב, הנתונים הטכניים והתכנון יבוצע הליך חדירה לקרקע דרך פתח ייעודי יוחדר שרוול פולימרי גמיש שיודע להתאים את עצמו, ללא חפירה והתוצאה צינור חדש שיודע לתפקד הרבה יותר טוב מהצינור הישן. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים