חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

גומיות התנגדות - למה זה טוב וכיצד בוחרים?

 

במכוני הכושר אפשר למצוא מגוון רחב של אבירים ומכשירים שנודעו לחטב את הגוף ולבנות שרירים. אם אתם בונים חדר כושר ביתי או מחפשים אביזרים יעילים לעיצוב הגוף -  חשוב שתכירו מוצר בשם: גומיות התנגדות

 

במכוני הכושר אפשר למצוא מגוון רחב של אבירים ומכשירים שנודעו לחטב את הגוף ולבנות שרירים. אם אתם בונים חדר כושר ביתי או מחפשים אביזרים יעילים לעיצוב הגוף -  חשוב שתכירו מוצר בשם: גומיות התנגדות. אביזר זה אינו יקר או דורש התקנה מסובכת ואפשר להתאמן באמצעותו גם במרחב הביתי וגם בחדר כושר, כמו גם במרחב חיצוני ואפילו במקום העבודה! 

אבל למה גומיות כאלה טובות?

גומיות התנגדות כשמן הן: מייצרות התנגדות בשרירי הגוף ובכך שורפות קלוריות על ידי מאמץ, בעוד שמדובר במוצר שעוזר להוריד היקפים וכזה שמחטב את הגוף. 

בניית שרירים וחיטוב מתאפשרת באמצעות ההתנגדות והכוח שיוצרות הגומיות אשר בונות שרירים ובכך מאפשרות - במספר קטן של תרגילים - להתחיל לרדת במשקל ולחטב את הגוף. 

כיום יש מגוון רחב של תרגילים שאפשר לבצע עם הגומיות החל ממתיחת הגומייה בהרמה של הזרועות ובכך חיטוב שרירי הזרוע מעלה ומטה. עוד אפשר לקשור גומיות על ירכיים או מפרקי הרגליים ובאמצעות יצירת מתח על ידי סקוואטים נעשית יצירת התנגדות. כמו כן באימון כוח עם פישוק רגליים מתאים - ניתן לעבוד על שיריר הרגליים ולחטב אותם. 

סט גומיות התנגדות יאפשר גם עבודה על שרירי הבטן באמצעות התנגדות בזמן עלייה וירידה בשכיבות סמיכה, והוא יאפשר עבודה מסיבית על הישבן ועל הגב באמצעות שאר תרגילים שניתן ללמוד בקלות באמצעות חוברת הדרכה אותה מקבלים כאשר מזמינים אביזרי ספורט. 

כיצד בוחרים גומיות התנגדות? 

בחנויות ספורט און ליין תמצאו מגוון רחב של גומיות ומוצרים כאר ההמלצה היא לבחור סט גומיות שיש בו לפחות 11 חלקים לעבודה על כל חלקי הגוף. 

בחרו מוצרים עשויי 100 אחוז לטקס לשמירה על המוצר לאורך זמן. 

חשוב לבחור גומיות לטקס עם ציפוי בד להגנה על הגוף לאימון ללא שפשופים ויש לבחור מוצר שיאפשר מגוון תרגילים וכזה שמגיע עם חוברת תרגילים לדוגמא. 

כאשר אתם בוחרים מוצרי ספורט וכושר בחרו בחנות שמציעה מוצרים אותם אפשר להזמין בקלות לכל מקום ולקבל את המוצרים במשלוח מהיר כמו פיטבנדר

בחרו גומיות עם משקל התנגדות מירבי של 68 קילוגרמים ובחרו מוצרים נוחים שיהיה לכם קל להתאמן איתם בכול מקום אפשרי. 

באמצעות בחירה נכונה תוכלו להתחיל להתאמן בבית או בכול מקום ולחטב את הגוף כך שתוכלו לשמור עליו שרירי חזק ונאה. 

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים