חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בר-עמי - עיצוב הבית מתחיל אצלנו

 

הבית שלנו הוא המרחב האישי שלנו, שעיצובו מעיד רבות על אופיים של הגרים בו. עיצוב הבית בצורה ייחודית ומסוגננת, יגרום לבית להיראות בטעם שלכם וגם ישדר לאורחים המבקרים את טעמכם האישי. אז לפני שאתם ניגשים למלאכת העיצוב, הקשיבו למה שיש לצוות המומחים של בר- עמי להגיד בנושא

 

עיצוב הבית

בזכות הטכנולוגיה המפותחת והמתקדמת, עולם העיצוב השתכלל אף הוא וכיום ניתן לראות שלל עיצובים וסגנונות מרהיבים לבתים ודירות בכל סוג וגודל. עיצוב אידיאלי לדירה שלכם, צריך להתחשב בראש ובראשונה באופיים של דרי הבית ובסגנון החיים שלהם. 

באמצעות עיצוב מתאים ונכון עבור הדירה שלכם- חיפוי קירות, ריצוף לבית, החלפת כלים סניטריים ועוד, תוכלו ליצור אווירה מרגיעה, רושם של חלל יותר גדול, פתוח וזורם. 

עיצוב המטבח

אחד החללים השימושיים והעיקריים בבית הוא המטבח. המשפחה הישראלית הממוצעת אוהבת לבשל הרבה, בעיקר בחגים ואירועים משפחתיים, ולכן טבעי שנרצה שהמטבח שלנו ייראה מדוגם ומעוצב מצד אחד, אך לא פחות חשוב, שישמור גם על הפונקציונאליות שלו.

מעבר לשיש וארונות המטבח עצמם, המהווים את לב ליבו של המבטח, ניתן לשדרג באמצעות חיפוי קיר למטבח ייחודי אשר יביא למטבח שלכם אווירה כפרית או מודרנית ועתידנית, על פי סגנון העיצוב שבחרתם. בין אם בחרנו קרמיקה לבית או ריצוף שיש, את חיפוי הקירות מומלץ לשלב באופן נעים לעין עם הריצוף הכללי של הבית, בכדי ליצור הרמוניה בין החדרים. כמו כן, בעת בחירת אבני החיפוי למטבח, כדאי לשים לב לשילוב הנדרש, הן של האסתטיות הנדרשת, והן לעמידותן בפני הסביבה הפעילה המאפיינת את המטבח. 

עיצוב האמבטיה

כשאנו ניגשים לשפץ ולשדרג את הבית שלנו, אחד החללים שזוכים לתשומת ליבנו המיוחדת הוא חדר האמבטיה. חדר האמבטיה הוא המקום שבו אנו נרגעים ומתרעננים אחרי יום עבודה מתיש וארוך, ולכן נרצה שהמראה הכללי שלו אף הוא יספק לנו תחושה מפנקת ונעימה לעין.

חלל האמבטיה מצריך התייחסות מיוחדת, היות והשימוש העיקרי בו מבוצע במים. לכן בבואנו לבחור אריחים לאמבטיה, חיפוי לאמבטיה ומוצרים נוספים, אנו צריכים להתחשב בעמידותם בפני רטיבות, עובש ואופן שמירתם על ניקיון והיגיינת המרחב. בנוסף, לאחר ההקפדה על המעטפת, כדאי לשלב את עיצובם של ארונות האמבטיה, כיורי האמבטיה והכלים הסניטריים המתאימים לכדי קו עיצובי המשלים אחד את השני.

כיום, ניתן לשלב עיצוב חדשני עם טכנולוגיה מתקדמת, ולמצוא לצד מקלחונים בשלל עיצובים גם אמבטיות מעוצבות עם שלל פונקציות מתקדמות כמו עיסוי, זרמי ג’קוזי ואף מסך טלוויזיה אטום למים.

תהליך עיצוב הבית הוא תהליך שללא תכנון מוקדם מראש יכול להפוך למשימה מבלבלת ומתישה בניסיון להתאים כל חדר ביחד ולחוד לקו העיצוב המבוקש. לכן, ב-בר עמי, אנחנו מזמינים אתכם להגיע אלינו ולהתייעץ איתנו בנושאי העיצוב הכי מתקדמים וחדשניים הקיימים בשוק להתאמת תוצאה מושלמת ומרהיבה.

אתר הבית שלנו: https://www.barami.co.il

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים