חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

טרנדים חדשים בתחום ריהוט משרדי

 

הטרנדים העיצוביים משתנים כל הזמן וגורמים למעצבים רבים, יצרנים וחנויות לעיצוב לחשוב כל הזמן מחוץ לקופסא ואיך להביא את הדבר הבא לחלל

 

הטרנדים העיצוביים משתנים כל הזמן וגורמים למעצבים רבים, יצרנים וחנויות לעיצוב לחשוב כל הזמן מחוץ לקופסא ואיך להביא את הדבר הבא לחלל. ערכנו עבורכם רשימה של הטרנדים החמים ביותר בעולם העיצוב על מנת שגם אתם תוכלו ליצור במשרד שלכם את העיצוב החדשני ביותר בשילוב אלמנטים עיצוביים, ריהוט משרדי שמעוצב בהתאם לאווירה המשרדית שלכם ואיך להפוך את כל החלל לזורם הרבה יותר. 

בעלי חברות, ארגונים ומשרדים שונים רוצים ליצור אווירה נעימה, מעוצבת ורעננה עבור המשרדים שלהם ככה לעובדים נעים יותר להגיע למשרד בכל בוקר, הלקוחות מתרשמים מאיכות של משרדים כך שכנראה גם המוצרים או השירותים שהחברה מספקת איכותיים, יזמים משקיעים בחברות מטופחות ומושקעות (גם בפן העיצובי) כי הם רואים כי לבעלים אכפת מהחברה והוא משקיע בה מעבר לשולחן המשרדי שעובד טוב פונקציונאלי בלבד אך מבחינה עיצובית אין כל קשר בין השולחן למקום בו הוא מונח. 

איך תוכלו גם אתם להכניס את הטרנדים החמים ביותר למשרדכם? 

  • שימוש בריהוט מעוצב וארגונומי – חשוב שתתייחסו לריהוט המשמש את העובדים ואת הלקוחות שלכם מעבר לכיסא או שולחן בלבד כדי להניח עליו את הטלפון ומסך המחשב. חשוב שיהיה נוח להשתמש בהם. ארגונומיה בשילוב עם עיצוב זה משרד שאכפת לו גם מהעובדים שלו וגם מהמשרד. 
  • שימוש באלמנטים שיוצרים זרימה – ישנם הרבה מאוד אפשרויות עיצוב בחומרים שונים על מנת ליצור מידוף שזורם בחלל המשרדים, או יוצר חוצץ בחלל אחד גדול במיוחד שנראה ריק בצורה חכמה ומעוצבת. אם אתם רוצים להעניק למשרד שלכם מראה מיוחד ומרשים שלבו פרטי ריהוט ומידוף שיוצרים תחושה נעימה ומרחפת. 
  • שימוש בריהוט ליצירת נישות עבודה – היום יותר ויותר עובדים מחפשים את הפינות הייחודיות לריענון מחשבתי ושינוי אווירה. לא בכל משרד ניתן לצאת לעבוד מבית הקפה או מהפארק אבל משרדים רבים בוחרים למקם בשטחים שונים במשרדים מקומות ישיבה בעיצוב שונה המאפשר לעובדים לחשוב בצורה יצירתית יותר. 
  • שילוב צמחים – אנשים מתחברים לטבע, נכון שלא ניתן להכניס את הטבע לכל משרד ולא בכל משרד ישנו פטיו פתוח למשרדים השונים אבל מיקומם של צמחים בצורה נכונה ומחושבת יכולה ליצור אווירה נעימה ורעננה למשרד כולו. 
  • התאמת צבעים – חשוב לשלב צבעים שונים, מנוגדים במשרד על מנת לעורר עניין. שילוב נכון של צבעים שונים יכול להעניק למשרד מראה צעיר ועכשווי אך כדאי להיזהר ולא שלב יותר מידי צבעים שיוצרים מהומה ובלבול בחלל. 

 

אם אינכם יודעים היכן להתחיל ואיל לשלב את כל אלו יחד, מומלץ לפנות לחנויות המתמחות בייצור ועיצוב ריהוט משרדי ועם צוות המעצבים המיומן שלהם תוכלו ליצור משרד מעוצב ורענן המשלב את כל הטרנדים העכשוויים ביותר. אם אתם רוצים לעשות מהפך כללי במשרד תוכלו להיעזר במעצב/ת פנים שיוכלו ללוות אתכם לאורך התכנון ובשילוב מקצועי של המעצבת ושל החברה לייצור ריהוט למשרד תוכלו ליצור את השילובים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים