חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מזמינים הספקת גז לבית

 

גז הינו מקור אנרגיה נפוץ מאוד בבתים פרטיים, בעיקר בכיריים לבישול אך גם במוצרים נוספים כמו תנורי חימום, מערכות הסקה ומחממי מים. על מנת שמוצרים אלו יפעלו עליהם לקבל כמובן את אספקת הגז שלהם מבלון ייעודי עם נקודה תקנית ובטוחה

 

גז הינו מקור אנרגיה נפוץ מאוד בבתים פרטיים, בעיקר בכיריים לבישול אך גם במוצרים נוספים כמו תנורי חימום, מערכות הסקה ומחממי מים. על מנת שמוצרים אלו יפעלו עליהם לקבל כמובן את אספקת הגז שלהם מבלון ייעודי עם נקודה תקנית ובטוחה. 

ממי מזמינים גז?

הספקת גז נעשית כיום על ידי מספר חברות בישראל, חלקן מתמקדות באזורים ספציפיים ואילו אחרות פועלות בפריסה ארצית רחבה. מכיוון שמדובר באחד ממקורות האנרגיה הזמינים והשימושיים ביותר, שגם נחשב לנקי יותר ממקורות אנרגיה אחרים, הרי שקיים עבורו ביקוש גבוה. את הביקוש מספקת חברת הגז בשתי דרכים עיקריות: הדרך הראשונה היא באמצעות מערכות גז מרכזיות, והדרך השנייה היא באמצעות מיכלים ניידים בנפחים סטנדרטיים של 12 ק"ג ו- 48 ק"ג. 

חשוב לדעת כי חלק מהחברות, כמו סופרגז למשל, מתמחות גם בתכנון והקמה של מערכות גז מסוגים שונים לבתים פרטיים, תוך התאמה לשינויים ושיפורים בתחומי הטכנולוגיה, הבטיחות והאיכות. ההזמנה עצמה הינה פשוטה ביותר ורק מצריכה הצטרפות לשירותי החברה והוצאת קריאה כאשר מיכל הגז נגמר או עומד להסתיים. החברות מחזיקה מערכים הנדסיים, לוגיסטיים וטכניים עם מאות אנשי מקצוע, על מנת להבטיח שהלקוחות יקבלו הספקת גז סדירה ובטוחה בהתאם לצרכיהם. כך למשל, חברת סופרגז שעליה דיברנו לעיל מחזירה צי ארצי של משאיות וצובר חלוקה, שבאמצעותו משנעים את גז הבישול לבתים ולאתרים ברחבי הארץ. 

יש לציין כי שירותים אלו ניתנים 24 שעות ביממה ובכל הימים בשנה, כאשר לרשות הלקוחות עומדים מוקדים אנושיים לשירות טלפוני, כמו גם מוקד חירום ארצי. עוד חשוב לציין כי חלק מהחברות גם מספקות פתרונות עבור צריכת גז של מנגל עם בלונים של 2.5 ק"ג ו- 5 ק"ג.

לא רק הספקת גז

חברות הספקת גז עוסקות בעוד מגוון רחב של תחומים, וחלקן גם נותנות שירות מקיף ומורכב למגזרי התעשייה השונים. ובכל הקשור למגזר הביתי, החברות עשויות להציע מוצרים שונים הפועלים על גז, לרבות התקנתם התקינה והבטוחה. כך למשל, חלק מהחברות מציעות מערכות חימום מים מתקדמות שיכולות להחליף את דוד החשמל, לעמוד בתור יחידה עצמאית או להוות תוספת לדוד השמש. מערכות אלו מספקות מים חמים באופן מיידי ללא תלות במזג האוויר בחוץ כאשר ניתן לכוון את טמפרטורת המים המבוקשת. כמו כן, החברות מציעות מערכות הסקה ביתיות מתקדמות המקנות לא רק מים חמים אלא גם מחממות את הבית לטמפרטורה נעימה בכל עת שרוצים בכך.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים