חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קידוחי יהלום – למה משתמשים ביהלום?

 

יש הרבה מקרים אשר בהם יש צורך לבצע קידוחים בבטון. יש מקרים אשר בהם מדובר בבטון מזוין שזה פרויקט עוד יותר מורכב ביחס לקידוח בטון רגיל. הקידוח בבטון הוא דבר די מורכב. כל מי שהתנסה בכך יודע עד כמה זה עשוי להיות מסובך ואף לגרור סיבוכים שונים

 

יש הרבה מקרים אשר בהם יש צורך לבצע קידוחים בבטון. יש מקרים אשר בהם מדובר בבטון מזוין שזה פרויקט עוד יותר מורכב ביחס לקידוח בטון רגיל. הקידוח בבטון הוא דבר די מורכב. כל מי שהתנסה בכך יודע עד כמה זה עשוי להיות מסובך ואף לגרור סיבוכים שונים.

מבנים רבים נחלשים לאחר שמתבצעים תיקונים שונים ושיפוצים אשר במהלכם קודחים ומנסרים את הבטון עד שהבניין כולו נחלש ולעיתים הוא נעשה מסוכן ממש.

אך מה לעשות ועבודות בבטון הן דבר בהחלט נצרך ואי אפשר לוותר עליהן ברבים מן המקרים. אז מה שצריך זה פשוט ללמוד איך וכיצד להתייחס אל העבודות הללו. זה אומר לתכנן אותן בצורה נכונה וגם לבצע אותן באופן הכי בטוח.

למה קודחים בבטון? מתי צריך לבצע קידוחים בבטון?

הקידוח בבטון היא פעולה נצרכת במקרים אשר בהם מבקשים לערוך שינויים קלים או מורכבים בבית. כמו למשל כאשר מבקשים להרחיב במעט פתח שכבר קיים או לפרוץ חלון נוסף בקיר. זה גם יכול להיות כאשר רוצים להתקין מזגנים או כשמבקשים להסיר את הבטון של מסתור הכביסה. לא משנה מהי המטרה. הפעולה דורשת קידוח בתוך הבטון. הקידוח הוא לא דבר קל וברבים מהמקרים מדובר בפעולה אשר דורת עבודה מורכב של אנשי מקצוע מהחום הספציפי הזה. רק הם אלו אשר ייטיבו לבצע את המלאכה בצורה הכי נכונה והכי ממוקדת ומדויקת.

איך מתבצע הקידוח בבטון?

כאן אנחנו מגיעים למסור היהלום. לצורך הקידוח בבטון יש צורך במסור מיוחד המשלב שבבי יהלום.

היהלום הוא חומר מאוד חזק ויש אומרים שהוא החומר הכי חזק שיש בטבע. היהלום כאשר הוא משולב במסור מסוגל לגבור על הרבה חומרים ועל כאלה שאין דרך אחרת להתגבר עליהם.

הבטון אף הוא נחשב חומר הכי קשוח וחזק בעולם הבנייה ובאמצעותו בונים מבנים רבי קומות, גשרים וכמובן גם בנייני מגורים.

מסתבר שהיהלום מסוגל לנסר את הבטון החזק כאשר הודות לשימוש ביהלום, הניסור נעשה בצורה הכי מדויקת, הכי ממוקדת וגם הכי מהירה. התוצאות הן בהחלט מושלמות.

מי מבצע את הקידוח בבטון?

אז מי זה שיכול לבצע את הקידוח ומי הוא זה שמסוגל לאחוז בכלי העוצמתי הזה ולנסר את הבטון בהתאם לצורך?

כאן חשוב לשים לב ולדעת שלא כל שיפוצניק מזדמן מסוגל לנסר את הבטון. רק אדם מנוסה שיש לו את הציוד המקצועי ואת המיומנות הנדרשת ייטיב לבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים