חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור יועץ משכנתאות מומלץ ב2021?

 

המחשבה על משכנתא עלולה לבלבל מאוד, את מי שמעולם לא רכש דירה ובעיקר את אלו שלא הגישו בקשה לקבלת הלוואה מעודם

 

המחשבה על משכנתא עלולה לבלבל מאוד, את מי שמעולם לא רכש דירה ובעיקר את אלו שלא הגישו בקשה לקבלת הלוואה מעודם. התפקיד של יועץ משכנתאות הוא להקל עליכם במציאת המסלול הנכון למשכנתא שלכם, כשהמטרה היא להתאים את ההלוואה הענקית הזו לצרכים שלכם ולמאפייני החיים הכלכליים שאתם מנהלים. 

למה כדאי לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי

ייתכן שאתם תוהים מדוע צריך לשלם ליועץ פרטי, אם ניתן לקבל שירות של ייעוץ בתחום המשכנתאות מהבנק? הסיבה היא, שלבנק יש אינטרס משלו והוא לא תמיד חופף את זה שלכם. מה זה אומר? לכל מי שמגיש בקשה לקבלת הלוואה, ישנם כמה וכמה גורמים שיש להתחשב בהם, בבניית הסכם ההלוואה, כאשר העיקריים בהם הם השלושה הללו:

  1. יכולת ההשתכרות הנוכחית של הלווה – או במילים אחרות, כמה כסף אתם מרוויחים מדי חודש.
  2. ההוצאות החודשיות שלכם – הכל כולל הכל, לרבות הוצאות על הלוואות אחרות אם יש, חסכונות קבועים וכו’.
  3. הצפי לעתיד – בבניית מסלול להלוואה, חשוב לבחון את העתיד לבוא ולהשאיר מקום למצבים בלתי צפויים. זה רלוונטי הן במקרים שבהם אתם עומדים להתחיל תפקיד חדש ולקבל העלאה שתכניס לכם הרבה כסף, אך גם אם אתם עלולים לאבד את עבודתכם.

 

הסכם המשכנתא שלכם עם הבנק, צריך לשלב בין שלושת הגורמים הללו ולהשאיר לכם "מרווח נשימה", כדי שההחזרים החודשיים של המשכנתא לא יגרמו לכם להרגיש שבכל חודש אתם בקושי מצליחים להרים את הראש, מבחינה פיננסית. לבנק יש אינטרס להציע לכם מסלול משכנתא שנושא ריבית שמאפשרת לבנק להרוויח כמה שיותר. אך ייתכן שמלבד הסכם המשכנתא שהיועץ בבנק יציע, קיים עבורכם תמהיל מוצלח יותר.

מה בעצם עושה יועץ המשכנתא בפועל?

יועץ משכנתאות הוא בעל מקצוע הנטול כל אינטרס, כאשר מבחינתכם זה אומר שמסלולי המשכנתא שהוא יציע לכם הם באמת המשתלמים עבורכם. המומחיות של יועץ פרטי תבוא לידי ביטוי בהיכרות רבת השנים שלו עם גופי מימון שונים, עם בניית תמהילי משכנתאות עבור לקוחות קודמים ועם כוח המיקוח שלו, מול הבנק.

זה נכון שמדובר בשירות שעולה כסף, אבל חשוב להבין שבעצם – זוהי השקעה לטווח ארוך, כיוון שהחיסכון שהבחירה במסלול שהיועץ הפרטי הציע, יכול לבוא לידי ביטוי באלפי שקלים ואף יותר, בסופו של דבר, בזכות חתימה על הסכם משכנתא אופטימלי המותאם "כמו כפפה ליד" לכל לקוח באופן ספציפי.

למה כדאי לפנות ליועץ משכנתא פרטי במיוחד בשנת 2021?

שנת הקורונה הביאה עמה תמורות קיצוניות במצב הכלכלי בישראל ובעולם, מה שהשפיע על כלכלת המדינה, על הריביות וגובהן ועל תחום המשכנתא בכלל. גם אם אתם מתעניינים בנושאים פיננסים, מתעדכנים בעיתונים ומרגישים שאתם מבינים בתחום הזה, הבקיאות והניסיון של יועץ משכנתאות הן סיוע שכדאי מאוד להיעזר בו.

צוות המומחים של ענק המשכנתאות עוסק בדיוק בעניין הזה: המטרה היא לנתח לעומק את המאפיינים הכלכליים של כל פונה, להתאים עבורו את תמהיל המשכנתא המיטבי ולעזור לו לבנות עתיד פיננסי בטוח יותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים