חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עוצרים ומחשבים מסלול מחדש – בהתמודדות עם בעיות התמכרות

 

החיים שלכם אף פעם לא היו פשוטים. אתגרים אישיים ומקצועיים, תלאות וחששות, גורמים לכם לפנות לבחור בדרכים לא בריאות להתמודד עם הקשיים שלכם, ובראשן אפשר למצוא את השימוש המופרז בסמים קלים

 

החיים שלכם אף פעם לא היו פשוטים. אתגרים אישיים ומקצועיים, תלאות וחששות, גורמים לכם לפנות לבחור בדרכים לא בריאות להתמודד עם הקשיים שלכם, ובראשן אפשר למצוא את השימוש המופרז בסמים קלים. לאורך הזמן ההשפעה של הסמים הקלים תהיה למסוכנת ואתם תמצאו את עצמכם מתדרדרים במהירות למצב ממכר. כאן נכנסים לתמונה אנשי הצוות המיומנים של מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס, שיעזרו לכם לנהל את האתגרים הרגשיים שלכם בצורה המתאימה. 

בחירה בתוך הקושי והאתגר – היא הצעד הראשון שלכם

אחרי שנים שבהן נתתם לרגשות הקשים והמאתגרים שלכם, לנהל את התמונה ולקבוע איך תראה שגרת החיים שלכם, ברור לכם עכשיו שיהיה כמעט בלתי אפשרי להחזיר את המצב לקדמותו במהירות האפשרית. במקרה ואתם לא מצליחים להתמודד לבדכם, צריך לפנות במהירות לעזרת צוות מרכז גמילה מסמים שיכול לסייע לכם לבחור נכון את הנתיב שבו תצעדו בעתיד הקרוב והרחוק.

סמים קלים – הם לא תמיד קלים בהגדרה

על פניו, יהיה קל מאוד לחשוב על תהליך גמילה מקנאביס בתוך תהליך פשוט ומהירה. בסופו של יום לא מדובר על גמילה מסמים קשים עם תופעות לוואי עצומות. ועדיין כשמסתכלים על התמונה הגדולה, ישנם שינויים עצומים שאתם צריכים לבצע בחיי היום יום שלכם על מנת להתמודד עם אתגרי השימוש בסמים. את כל הכלים והמיומנויות הללו, תוכלו לקבל בסיוע רופאים ומטפלים מומחים שילוו אתכם בחודשי הגמילה, ויבנו אתכם את ההרגלים החדשים של החיים שלכם.

תהליך שמשלב את כל הסביבה הקרובה שלכם

בשלב זה בוודאי ברור לכם שאתם לא יכולים להצליח להתמודד עם העומס הרגשי והחברתי של תהליך גמילה מסמים קלים לבדכם. החברים, בני המשפחה, המטפלים, והמטופלים האחרים במרכז הגמילה, כולם יכולים לעזור לכם למצוא את השקט הנפשי שלכם ברגעים הקשים. אז אל תהססו לקחת את זמן ולבנות את מערכת התמיכה ההולמת ביותר לצורך הנוכחי שלכם, והכל על מנת ליצור סביבה מרגיעה ורגועה ברגעים הקריטיים, שתוכל ללוות אתכם כבר מהיום הראשון ועד לחזרה הבריאה והמעצימה לשגרת החיים.

הצוות המקצועי של מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס מלווה את המשפחות ואת המטופלים ברגעים בהם נראה כאילו התקווה לא קיימת כלל. אנו עובדים בצורה כנה ופתוחה עם כל אדם ומנסים ללמוד על הדרכים להפוך את המצב שלכם להרבה יותר טוב, בריאותית ואישית. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, טלפנו: 1800205077.

כתבה זאת נכתבה בשיתוף מקומונט קריות – חדשות הקריות היום.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים