חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשת קיץ במלון דירות בתל אביב

 

הקיץ כבר כאן וזה הזמן למצוא לוקיישן חלומי לבלות בו את החופשה ולטעום מהחיים הטובים.אחרי תקופה ארוכה של סגרים, ריחוק חברתי ומגבלות, סוף סוף אפשר ליהנות מנופש איכותי, חיי לילה סוערים, קולינריה משובחת, בריכה, ים וחופש תנועה

 

הקיץ כבר כאן וזה הזמן למצוא לוקיישן חלומי לבלות בו את החופשה ולטעום מהחיים הטובים.
אחרי תקופה ארוכה של סגרים, ריחוק חברתי ומגבלות, סוף סוף אפשר ליהנות מנופש איכותי, חיי לילה סוערים, קולינריה משובחת, בריכה, ים וחופש תנועה.
תל אביב נחשבת ליעד אטרקטיבי מכל הבחינות: חידושים, הפתעות וריגושים בכל זירה מהסצנה הגסטרונומית ועד מקומות לבילויים, שופינג, נופים, תרבות, אמנות, אווירה שוקקת חיים.
החלטתם על היעד? עכשיו הגיע הרגע להזמין מקום שיארח אתכם ואין ספק שלמקום האירוח השפעה מכרעת על ההצלחה וההנאה.
איך תבחרו לוקיישן מנצח מבין המסחרר? לפניכם המלצות ושיקולים החשובים בדרך למלון הנכון לחופשת הקיץ הקרובה. תתחילו לארוז...

שאלת מיליון הדולר: היכן ימוקם המלון?
לתל אביב יש הרבה פנים, שכבות וגוונים וכן, אזורים גיאוגרפיים שלכל אחד מהם טוויסט אחר. יש את האזור היותר היפסטרי וזה שיותר ממלכתי, מרכז העניינים והשוליים, אבל לכל פינה יש את הקסם שלה. עם זאת, אין עוררין על כך שקרבה לים במיוחד בעונה החמה היא סוד ההצלחה.
אין כמו לפקוח עיניים אחרי שנת לילה מפנקת במיטה בבית המלון ולראות את הכחול של הים התיכון או להשיק כוס שמפניה מהמרפסת הצופה לשקיעה הרומנטית, לפסוע על החול הרך, לשחק כדור עף, לתפוס שלווה, בטן-גב או לשחות במים הנעימים.
מלון דירות ליד הים, במיוחד באזור הטיילת הססגונית יאפשר לכם גישה מהירה לאטרקציות המובילות בסביבה: ראשית – הים, שנית – הטיילת ומכאן תוכלו להמשיך לנמל התוסס או לעבר השני – יפו העתיקה, מתחם התחנה, נווה צדק הנוסטלגית. כל זה מתובל בתפאורה נהדרת.

הקונספט לאירוח מושלם
עכשיו שהתקבעתם על מקום, עולה השאלה הבאה: באיזה סגנון. יש בוטיק, יש גדול והכל כלול ויש מלון דירות בתל אביב שהפך לווריאציה המועדפת על הנופשים ובצדק. מה יש במלון דירות?
נתחיל בפרטיות, תחושה שכל אחד נהנה מהדירה שלו כולל בידוד מרעש, אחר כך נמנה את היתרונות שיש לדירה על פני חדר סטנדרטי בבית מלון שזו תחושת מרחב ואבזור הכולל לרוב את כל החומרים הדרושים לחופשה נעימה כמו מטבחון ואפילו פינת ישיבה, מרפסת, חדר רחצה, סלון מרווח ואפילו חדר שינה ואופציה לדירות בגדלים שונים לפי ההרכב המשפחתי או החברי עליו החלטתם לחופשה.
בבואכם לבחור מלון דירות בדקו באיזה גודל דירות מדובר, מה כולל המפרט הטכני וכיצד ניתן לשדרג למשל עם ג’קוזי במרפסת ואפילו בריכה ומה מבחינת החללים הציבוריים כמו חדר אוכל, טרקלין, סאונה, צוות בקבלה והקפדה על ניקיון, החלפת מצעים או תחזוקת החדר, חיבור לאינטרנט אלחוטי ומצרך נדיר בתל אביב – חנייה.
חשבו גם על החוויה הכוללת שמציע המקום כמו למשל, סדנאות יוגה או פעילויות חווייתיות שונות על הגג, טרקלין ולובי נעים בו תוכלו לשבת ולתפוס שלווה, חדר כושר שיאפשר לכם לשמור על הגזרה (במיוחד אחרי שטעמתם את כל מה שיש לעיר הגדולה להציע לכם) וכן אופציה לארוחת בוקר מושקעת.
תוכלו להתרשם מתמונות, חוות דעת והמלצות, לבדוק זמינות בתאריכים שאתם מעוניינים להגיע בהם לחופשה בתל אביב, להחליט לאיזו תקופה אתם מגיעים וכמובן, עלויות.
מחפשים המלצה למלון דירות בתל אביב? בדקו את סי אקסקיוטיב סוויטס המציע לכם דירות במגוון גדלים וסגנונות כולל סוויטה נשיאותית מפנקת במיוחד, חדר כושר וסאונה, גג ממנו תוכלו להשקיף מלמעלה על העיר הגדולה, חנייה מסודרת ועוד שירותים שעושים הבדל גדול כמו ארוחת בוקר עד הדירה והשכרת אופניים, למקרה שתרצו לדווש את דרככם ברחבי העיר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים