חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חידוש חזיתות עם אורגד מבנים

 

דירה מושקעת ככל שתהיה הממוקמת במבנה ישן ומוזנח, מאבדת באופן אוטומטי מהערך שלה. בנסיבות הללו, משמעות הדברים בהיבט הכלכלי הוא ששיפוץ חזיתות מבנים מוגדר ללא ספק כהשקעה כלכלית משתלמת מאוד לטווח הרחוק

 

דירה מושקעת ככל שתהיה הממוקמת במבנה ישן ומוזנח, מאבדת באופן אוטומטי מהערך שלה. בנסיבות הללו, משמעות הדברים בהיבט הכלכלי הוא ששיפוץ חזיתות מבנים מוגדר ללא ספק כהשקעה כלכלית משתלמת מאוד לטווח הרחוק. פעולות שיפוץ לחזית מבנה ישן ומוזנח יכולות להעלות את הערך של דירתו של כל דייר לפחות ב15 אחוזים על פי מחקרים שונים. לכן, אם החלטתם ללכת על שיפוץ הדירה שלכם על מנת להעלות את הערך שלה, כאשר היא ממוקמת בבניין ישן, חברת אורגד מבנים מלווה אתכם לכל אורך התהליך אולי כדאי שבמקביל תפעלו לצורך חידוש חזית הבניין שאתם מתגוררים בו, אחרת השיפוץ שתעשו לא בהכרח יעלה את ערך הדירה שלכם כפי שאתם מצפים.

שיפוץ חזית בניין- מה צריך לדעת?

שיפוץ חזית בניין לרוב לא יסתכם בצביעת המעטפת של הבניין בלבד לצורך הענקת מראה טוב יותר לבניין. הוא עשוי לכלול תיקון מעטפת רחבה של ליקויים שונים לרבות שיקום העמודים, בטון וטיח מתפוררים, חידוש מעטפת המבנה, חיפוי המבנה או לחילופין צביעה בשליכט צבעוני, טיח אקרילי וכיוצא כזה, בהתאם לבחירה שלכם ולתקציב של דיירי הבית. לעיתים נדרשות גם עבודות לאיטום הגגות והקירות כגון: חידוש המראה הפנימי שכולל את דלת הכניסה, מערכת האינטרקום, הלובי וחדר המדרגות.

ההבדל שבין שיפוץ לבין שיקום חזית בניין

חבילת השיפוץ עשויה לכלול בתוכה גם שיפוץ מגוונים נוספים כגון: ריצוף חדש או ליטוש המדרגות ופוליש, החלפת ארונות החשמל בבניין, חידוש אספלט החנייה, שיפוץ שבילים, החלפת נקודות חשמל ותאורה, צביעת המקלט. חשוב לדעת ששיקום מבנים שונה מעבודות שיפוץ שגרתיות ודורש מיומנות רבה ויישום קפדני. בשונה מעבודות השיפוץ שמטרתן המרכזית היא בדרך כלל אסתטית, מטרתן של פעולות השיקום היא לחזק את הקונסטרוקציה של המבנה לאורך שנים. היא כוללת חיזוק ואיחוי אלמנטים במבנה, שיקום בטונים ועוד.

כיצד ממנים שיפוץ חזית מבנים?

אחד המכשולים מהמרכזיים שעומדים בפני דיירי בניין שמעוניינים לשפץ את חזית הבניין שלהם היא כל מה שנוגע לדרך המימון. מדובר על עלויות כספיות משמעותיות מאוד שדורשות את ההסכמה של מרבית דיירי הבניין. על אף העובדה שבהיבט המשפטי עומד המחוקק לצד דיירי הבניין שמעוניינים בשיפוץ חזית מבנה ובעיקר כאשר מדובר על שיקום המבנה, התערבות משפטית תהיה פחות מומלצת שכן היא עשויה להיגרר על פני שנים רבות ולהוביל לסכסוכי שכנים.

כיום ניתן למצוא מספר אפשרויות למימון השיפוץ או השיקום כגון: האגודה לתרבות הדיור, פרויקט תמ"א 38, חברות עירוניות ואפילו הלוואה בנקאית. האגודה לתרבות הדיור מציעה מסלולי מענקים שונים לצורך שיפוץ בניינים כאשר המסלולים וגובה המענקים תלויים במצב של הבניינים, בשנת ההקמה שלהם ועוד.

לבחור בטובים ביותר עבור שיפוץ חזית בניין

אם אתם מעוניינים לשפץ את חזית הבניין שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר בתחום. חידוש חזיתות עם אורגד מבנים מהווה ללא ספק את הבחירה הנכונה כיום.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים