חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ביקורת מבנים

 

אם אתם רוכשים נכס מסחרי כלשהו או נכס תעשייתי כלשהו, חשוב מאוד שתבצעו ביקורת מבנים לנכס טרם אתם רוכשים אותו. בין אם מדובר בנכס מקבלן ובין אם מדובר בנכס יד שניה, אין ספק שלא כדאי לוותר על ביקורת מבנים

 

אם אתם רוכשים נכס מסחרי כלשהו או נכס תעשייתי כלשהו, חשוב מאוד שתבצעו ביקורת מבנים לנכס טרם אתם רוכשים אותו. בין אם מדובר בנכס מקבלן ובין אם מדובר בנכס יד שניה, אין ספק שלא כדאי לוותר על ביקורת מבנים. כמובן שעבור ביקורת זאת יש לבחור באנשי המקצוע הטובים והמוסמכים ביותר בתחום ביצוע הביקורת המדוברת.

מהי ביקורת מבנים?

ביקורת מבנים אמורה בעצם לתת לכל אדם שרוכש דירה תמונה יותר כוללת ורחבה לגבי מצב הדירה אותה הוא מעוניין לרכוש. ביקורת מבנים מכונה כיום על ידי רבים גם בדק בית, אך לעומת בדק בית, ביקורת מבנים נעשית לגבי בתים או מבנים הרלוונטיים לצרכים תעשייתיים או מבנים מסחריים בעוד שבדק בית נעשה עבור בתים פרטיים.

https://ibedek.co.il/    הדר בדק בית ביקורת מבנים בקלות 

מתי יש צורך לעשות ביקורת מבנים?

ביקורת מבנים צריכה להתבצע בסמוך לזמן שמעוניינים לרכוש נכס נדל"ן כלשהו שישמש אתכם לצרכי מסחר או תעשייה. נכסי נדל"ן הם ללא ספק השקעה גדולה מאוד וללא חשיבות ומודעות לכל הפרטים שקיימים בעסקה, קניית הנכס יכולה להיות נפילה של ממש. ביקורת מבנים למעשה מעניקה את כל הפרטים אודות ליקויים שונים בתוך המבנה, בין אם מדובר על ליקויים גלויים לעין ובין אם מדובר על ליקויים נסתרים מהעין, בין אם מדובר על ליקויים גדולים או קטנים.

מדוע חשוב לבצע ביקורת מבנים?

ביקורת מבנים מהווה דבר חשוב מאוד לפני השקעת נדל"ן מסחרי. ביצוע בדיקת מבנים היא קריטית עבור כל משקיע בנדלן וזאת בשל העובדה שאם מזהים בעיות בנכס או בסביבה שלו, ניתן להחליט שלא לרכוש את הנכס או שניתן להוריד את המחיר עבור הנכס כמה שיותר. מדובר על בעיה שיכולה להיות מורכבת כאשר מבקשים משכנתא או הלוואה עבור הנכס. מדובר על מנך חשוב מאוד בעל רכישת מבנה תעשייתי על מנת לחסוך סיבוכים עתידיים הנוגעים לתקלות או בעיות סביבתיות, חובות שונים של הנכס ועוד.

מה עושים אם מתגלים ליקויי בנייה בנכס?

אם עשיתם ביקורת מבנים לנכס והתגלו בו ליקויי בנייה,  תוכלו לבחור בכמה אופציות: ראשית כל, תוכלו להחליט שאתם לא מעוניינים לרכוש את הנכס כלל כי אתם לא רוצים להסתבך עם כל הבעיות שיש לו. שנית, תוכלו לדבר עם בעל הנכס, להביא לתשומת ליבו את כל הליקויים השונים שנמצאו ולבקש ממנו לתקן ראשית כל את הליקויים ולאחר מכן למכור לכם את הנכס. אופציה שלישית היא פשוט להתמקח על המחיר כמה שיותר, כאשר המטרה שלכם תהיה להוזיל את הנכס באופן משמעותי מהמחיר אותו דרש בעל הנכס וזאת בשל הליקויים השונים שנמצאו בו בהתאם לבדיקה.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע לצורך ביקורת מבנים?

בכדי לבצע ביקורת מבנים בצורה המקצועית והטובה ביותר ועל מנת שהממצאים יהיו אמינים יש לבחור אנשי מקצוע מומלצים ומוסמכים לבצע את הבדיקות הרלוונטיות במסגרת ביקורת מבנים, אשר ידוע כי הם מומלצים ובעלי מוניטין בתחום.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים