חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סליקה באינטרנט באתרי קניות

 

המסחר היום כולו כבר דיגיטלי, אנשים לא רוצים לצאת מהבית. אם עדיין לא שדרגתם את העסק שלכם הגיע הזמן. סליקה מאפשרת רכישה לאורך כל שעות היום, גם כאשר אין מענה אנושי

 

המסחר היום כולו כבר דיגיטלי, אנשים לא רוצים לצאת מהבית. אם עדיין לא שדרגתם את העסק שלכם הגיע הזמן. סליקה מאפשרת רכישה לאורך כל שעות היום, גם כאשר אין מענה אנושי. שירותי סליקה מוכרים בתור שיפור הכנסותיו של כל בית עסק. תוכלו היום לראות שכל חנויות הביגוד, האוכל המכשור, כולם עובדים באופן מקוון בנוסף להכל.

סליקת אינטרנט  - האם כל עסק יכול?

כדי לקבל את אפשרות הסליקה באינטרנט עליכם לעמוד במספר כללים אשר יאפשרו לכם להעביר עסקאות באופן בטוח ומוגן. תחילה כמובן שעליכם להחזיק באתר אינטרנט בעל דף תשלום, וודאו כי דף התשלום מאובטח בתקן PCI DSS, פנו לספק המוסמך לתקן זה. לאחר מכן וודאו כי בדף התשלום ישנה גם אפשרות בה הלקוח יכול להקליד את הקוד של שלושת הספרות המופיעות בגב הכרטיס, תעודת זהות ופרטי אשראי מלאים. עוד פרט חשוב שאסור לשכוח הוא הוספה של תקנון האתר, מדיניות שילוח, הגבלות שונות, מדיניות השירות בה כלול מקרים של ביטול עסקאות ומדיניות פרטיות.

מבעד לכך, כדי להבטיח שאנשים באמת ירכשו את המוצרים שלכם אונליין עליכם לוודא את הנראות של האתר, אף לקוח לא ירצה לרכוש ממקום אשר נראה חובבני או רשלני.

סליקת אינטרנט - מה הקשר של חברת האשראי?

כל עסקת סליקה עוברת דרך שלושה גורמים: חברת הסליקה, הבנק וחברת האשראי. כל פגיעה בשרשרת הזאת תמנע מהעסקה שלכם לצאת לפועל. שירותי סליקה יכולים להתבצע באופנים שונים: מסוף סליקה נייד, סליקה טלפונית, סליקה באינטרנט, אפליקציות, כרטיסים חכמים ועוד. כמו כן, חברת האשראי דואגת לכך שהתשלום יועבר באופן בטח ודואגת לאמצעי הגנה בטוחים לכל עסקה שאינה נראית כשורה. עסקאות סליקה באשראי אשר מתבצעות באינטרנט מכונות "עסקאות במסמך חסר", ישנה התנהלות שונה לכל עסקה כזאת על מנת למנוע העברה של פרטי אשראי או ביצוע עסקה שלא לפי בקשת בעל הכרטיס.

למה אתם חייבים שירותי סליקת אינטרנט?

שירותי סליקת אינטרנט מאפשרים ללקוח את הנוחות המינימלית של לראות את הפריט אותו הם רוצים ולהזמין אותו עד אליהם. איך זה עוזר לכם? חשבו כמה לקוחות אתם מאבדים כאשר אין לאותם אנשים את היכולת להגיע לחנות שלכם בשל מרחק ועוד סיבות. כל מה שאתם צריכים הוא לשווק כראוי את המוצרים שלכם וכך תוכלו להגדיל את היצע הלקוחות שלכם. היתרון הגדול הוא שאתם לא צריכים להסתפק במכירה פנים ארצית בלבד, תוכלו להרחיב את השירות שלכם גם ללקוחות אשר נמצאים מעבר לים. כמובן שעל מנת שתוכלו להגיע למצב כזה עליכם לעבוד מול שירותי משלוחים אשר מעבירים את המוצרים שלכם לחו"ל (מומלץ לצבור קהל לקוחות רחב מעבר לים על מנת שהמשלוחים יהיו משתלמים).

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים