חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

למה יוסט - Yoast הוא תוסף חובה לקידום אתרי וורדפרס?

 

כמעט כל מי שמשתמש בוורדפרס ורוצה לקדם את האתר שלו on page משתמש בתוסף יוסט, אבל לא כולם יודעים מה בדיוק הוא עושה, איך משתמשים בו ולמה הוא כזה חשוב, אז מוכנים?

 

כמעט כל מי שמשתמש בוורדפרס ורוצה לקדם את האתר שלו on page משתמש בתוסף יוסט, אבל לא כולם יודעים מה בדיוק הוא עושה, איך משתמשים בו ולמה הוא כזה חשוב, אז מוכנים?

הכל במאמר שלפניכם.

קידום אורגני בקלות עם Yoast

וורדפרס היא פלטפורמה כמעט מושלמת בשביל קידום אורגני של אתרים, אבל תוסף יוסט עושה אותה עוד יותר מושלמת. יוסט פשוט מציע טיפים וכלים לביצוע התאמה יעילה של האתר שלכם לדרישות של מנועי החיפוש וזה כבר שווה הרבה מאוד.

אבל יוסט גם מאפשר לכם לעשות הרבה פחות עבודה שחורה, מסייע בניהול קידום אתרים שיש בהם ריבוי עמודים, סוגי עמודים שונים ובעיקר - מקל על ביצוע תהליכים בסיסיים לקידום האתר, כמו הגדרת טייטל ודסקריפשן עבור סוגים ספציפיים של עמודים באתר ועוד הרבה יותר.

אז יוסט מציע ממשק ידידותי, נוח ועוצמתי במיוחד, לניהול האלמנטים הנ"ל ועוד רבים אחרים ולכן הוא מקל על החיים, מספק פתרון מעולה גם למי שלא מומחה קידום אורגני ולכן הוא גם נחשב תוסף חובה לאתרי וורדפרס.

איך מתקינים תוסף יוסט?

וורדפרס עושה לכם חיים קלים בכל הקשור להתקנת תוספים וגם Yoast נכלל בתוכם.

כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לתפריט התוספים, לבחור Yoast דרך אפשרויות החיפוש ולהוריד את הגרסה המעודכנת ביותר ממקור אמין ובטוח.

לאחר התקנה והפעלה של תוסף Yoast תופיע לכם אפשרות של התקנה באמצעות אשף, שהיא ממש לא חובה, אבל פותחת לכם עוד כמה אפשרויות שיסייעו לקדם לטובת קידום אורגני בגוגל:

אפשרויות להגדרת קידום האתר עם תוסף יוסט

  1. סטטוס אתר - יש לכל בעל או מקדם אתרים לחסום את האתר מתוצאות החיפוש בגוגל, עד שתסיימו לבנות אותו ותהיו מרוצים מהתוצאה. רק אל תשכחו לפתוח את החסימה בסוף התהליך.
  2. סוג אתר - אתם יכולים להגדיר את אופי האתר - תדמית, חדשות, מכירה, בלוג וכן הלאה. יוסט כבר יעשה לכם התאמה של תגיות, הגדרות ברירת מחדל ועוד.
  3. פרטים אישיים שלכם - אמנם לא חייבים, אבל מומלץ להוסיף, כי זה משפיע ישירות על תגי המטא של האתר.
  4. רשתות חברתיות - תוכלו להגדיר את האתר שלכם ב Yoast ככה שגם הפרופילים של העסק ברשתות החברתיות יהיו מקושרים לאתר ויוצגו בגרף הידע של גוגל.
  5. פוסטים ועמודים - תוכלו לקבוע אם גם העמודים והפוסטים באתר יהיו חשופים בתוצאות החיפוש.
  6. ניתן לחבר באמצעות יוסט את קונסולת החיפוש של גוגל, גוגל סרץ קונסול, מה מאפשר לכם לראות את כל העמודים שגוגל בוחר שלא יוצגו, תנועה לאתר, מילות מפתח שהגולשים חיפשו, לאילו עמודים נכנסו כתוצאה מקידום אורגני ועוד.
  7. שמירה על תבנית קבועה של תגי מטא בקלות בתוך כמה שניות, במקום שעות של עבודה.

כלי לאופטימיזציה של תוכן באתר

אחד הכלים החשובים של Yoast הוא כלי לאופטימיזציה של תוכן לטובת קידום אתרים. הכלי הזה מאפשר להתמקד בביטוי מפתח נבחר ולראות עד כמה התוכן רלוונטי אליו.

כך אתם יכולים לבדוק אם התוכן באתר שלכם מספיק רלוונטי ואטרקטיבי, כדי למשוך את קהל היעד שלכם. 

הכלי מכונה "הרמזור של יוסט" ומתאים גם לתכנים בעברית.

לטובת קידום אורגני הוא מדרג את התכנים באתר בשיטת הרמזור - לפי 3 צבעים - אדום, כתום וירוק.

טקסט שנבדק באמצעות הכלי הזה, מסומן בשלושת הצבעים הללו, כאשר קטעים המופיעים בירוק הם קטעים שעובדים טוב, קטעים המסומנים בכתום הם אלה שכדאי לשפר וקטעים מסומנים באדום, הם קטעי תוכן בעייתיים במיוחד (לפי הניתוח של יוסט) וכדאי לבצע בהם שינוי משמעותי.

היופי הוא, שאתם יכולים לקבל את הדירוג הזה בזמן אמת - כבר כאשר אתם כותבים את התוכן. כך אתם חוסכים הרבה זמן והרבה עבודה, יוצרים תוכן איכותי, רלוונטי ואפקטיבי לקידום האתר שלכם, שהרי המטרה העיקרית של תוכן באתר היא לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל.

תוכן איכותי לפי יוסט

יוסט מודד את העמודים השונים באתר לפי פרמטרים של שימוש נכון בכותרות, פיזור כותרות משנה, אורך המשפטים, אורך של פסקאות ואזורים בטקסט.

לפי יוסט, אורך משפט אידיאלי הוא 20 מילים. משפטים ארוכים יותר הם קצת מעייפים ומשפטים קצרים יותר הם קצת דלים. הכלי הזה יאפשר לכם לבדוק, בין היתר, כמה שורות ארוכות או קצרות מדי יש לכם בטקסט. כך תוכלו לתקן אותן בקלות, בלי להתאמץ לחפש ולשדרג את ביצועים של קידום האתר.

בדיקת SEO לתוכן באתר

כאילו שכל זה לא מספיק, יוסט מאפשר לכם לבצע גם בדיקת SEO לתוכן, בהתאם לביטוי המפתח שאתם רוצים לקלוע אליו, בהתייחס לכמה פרמטרים חשובים:

  • מידת השימוש במילות המפתח
  • תדירות הופעת מילות המפתח בטקסט
  • נוכחות מילות מפתח בכותרות משנה וכותרות ראשיות
  • מספר קישורים פנימיים משולבים בתכנים השונים באתר

 

הוספת כותרות ותיאורי מטא לכל עמוד ופוסט – חשוב עבור קידום אורגני

יכול להיות שהאתר שלכם עוסק במכירת כלי רכב. יכול להיות שהאתר שלכם מלא בתוכן רלוונטי לתחום, אבל גולשים שמחפשים לקנות רכב, כותבים בשורת החיפוש בגוגל ביטויים שלאו דווקא קולעים ישירות לתוכן הרלוונטי שלכם. 

למשל "רכב זול למכירה בחיפה", או רכב יוקרה למכירה בדרום". לכן, חשוב להכניס לאתר תכנים שמתייחסים ישירות למילות החיפוש האלה, עם כותרת מטא ומטא דסקריפשן מתאים.

כך אתם מגדילים את הסיכוי שגוגל יציג בתוצאות החיפוש את העמוד הספציפי באתר שלכם, שמציע תוכן רלוונטי לביטוי החיפוש.

פעולות חשובות שאפשר לעשות בקלות עם תוסף yoast

  • יצירת מפת אתר בקלות
  • יצירת תגיות תיאור  (Meta Description) לכל עמוד ופוסט
  • אופטימיזציה של תגי כותרת
  • התאמת כתובת URL ייחודית ובניית קישור תואם
  • ניתוח כמות מילות מפתח בכל עמוד
  • אופטימיזציה לתמונות
  • התממשקות נוחה עם רשתות חברתיות
  • התממשקות קלה עם כלים חשובים כמו הקונסולה, מנועי החיפוש ועוד.

 

תוסף yoast פרימיום - האם אתם צריכים אותו לצורך קידום אתרים?

שימוש ביוסט הוא חינמי, כמו תוספים אחרים בוורדפרס, אבל יש אפשרות לקבל כמה שדרוגים חשובים בתשלום. 

אחד השדרוגים האלה מאפשר ביצוע קל של הפניית 301 - הפנייה של הדפדפן למיקום חדש של עמוד קיים. באופן הזה, הגולשים עוברים למקום החדש אוטומטית, בלי להרגיש שמשהו קרה.

בנוסף, תוסף הפרימיום של יוסט מאפשר לבצע ניתוחים מתקדמים של הטקסט, מציע תיקונים ושיפורים  לשיפור התוכן, מאפשר להתמקד במספר מילות מפתח באותו עמוד במקביל ועוד.

יחד עם זאת, תוסף פרמיום מתאים בעיקר למי שעוסקים ב SEO באופן מקצועי ופחות למי שמנהלים לעצמם את האתר של העסק. את רוב האופציות שהוא נותן בתשלום, אתם יכולים לקבל עם תוספים חינמיים אחרים של וורדפרס.

אז לשיקולכם.

לסיכום

תוסף יוסט הפך לתוסף חובה לקידום אתרי וורדפרס ואפשר להבין למה.

לגבי תוסף הפרימיום - אפשר להסתדר מצוין גם בלעדיו, במיוחד אם קידום אורגני זה לא המקצוע שלכם.

אבל אם אתם רוצים לעשות SEO בקלות, לקבל כלים פשוטים לביצוע אופטימיזציה של עמודים, לשפר את התוכן באתר, לבנות תיאורי מטא ותגיות מטא שעובדות, להתממשק בקלות עם רשתות חברתיות וכלים חשובים של גוגל ובכלל - לשלוט טוב יותר בפעולות שונות של SEO, אתם צריכים יותר יוסט בחיים.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים