חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כל מה שכדאי לדעת על הסכם גירושין

 

לסיים זוגיות זה אף פעם לא קל, על אחת כמה וכמה כשמדובר על נישואין. בשנים האחרונות, החלו לצוץ דרכים חדשות שמטרתן להקל על זוגות שמחליטים לעבור הליך גירושין, ולהפוך אותו לנגיש וידידותי עד כמה שאפשר

 

לסיים זוגיות זה אף פעם לא קל, על אחת כמה וכמה כשמדובר על נישואין. בשנים האחרונות, החלו לצוץ דרכים חדשות שמטרתן להקל על זוגות שמחליטים לעבור הליך גירושין, ולהפוך אותו לנגיש וידידותי עד כמה שאפשר. כדי לבנות את ההסכם הנכון ביותר לזוג, עומדים עורכי ועורכות דין כדוגמת עו"ד גירושין - אביבית מוסקוביץ המתמחה בכל הקשור ליצירת הסכמי גירושין, גישור בין הזוג, זמינות לכל שאלה ועוד.

כיצד עו"ד גירושין - אביבית מוסקוביץ תוכל לעזור?

מכיוון שניסוח הסכמי גירושין מחייב ידע רב הנצבר אך ורק מוותק וניסיון בתחום, הבחירה באדם שיעניק ליווי מקצועי וסיוע בבניית הסכם הגירושין היא קריטית. עו"ד גירושין - אביבית מוסקוביץ כאן כדי לעשות הכל לקיצור התהליך, הפיכתו לנסבל ככל האפשר עבור הזוג עד לקבלת התוצאות הרצויות המקובלות על שני הצדדים. הסכם גירושין סטנדרטי יכיל בדרך כלל שלושה פרקים עיקריים, בהתאמה לסיטואציה הספציפית:

  • חלוקת הרכוש – בחלק זה של ההסכם יפורט פן הרכוש בדגש על אופן חלוקת הרכוש נצבר במהלך נישואיהם של בני הזוג. עורך הדין יקבל מהצדדים רשימה מסודרת של הרכוש שבבעלותם, ויקבל החלטה יחד איתם, בנוגע לאופן חלוקת הנכסים והרכוש. מדובר בנכסי נדל"ן, רכבים, זכויות עסקיות, חשבונות בנק ועוד.
  • משמורת – בפרק הבא יוסדר עניין המשמורת על הילדים. ישנם זוגות שבוחרים במשמורת מלאה, כשהמשמעות היא שאחד ההורים יהיה המשמורן ולהורה השני ייקבעו הסדרי ראייה. כיום נהוג שמרבית הזוגות בוחרים במשמורת משותפת, שמשמעותה שהאחריות מחולקת באופן שווה בין ההורים.
  • מזונות ילדים – בהתאם להסדרי המשמורת שייקבעו, ייקבע גם גובה תשלום דמי המזונות על גידול הילדים. עו"ד גירושין - אביבית מוסקוביץ תפרט בהסכם הגירושין לא רק את גובה התשלום החודשי אלא גם את אופן ההעברה ומועד התשלום. 

אין ספק, ניסוח הסכמי גירושין עלול להתגלות כתהליך ארוך ומורכב מאוד לזוג. מצד שני, הליך אישור ההסכם בבתי הדין בדרך כלל אינו ארוך, שכן לכולם יש אינטרס להקל על התהליך ככל האפשר וברגע שמתקבל הסכם שמקובל על הזוג ושנוסח על ידי עורך דין, הדרך לאישורו קצרה. ככל שמסכימים מהר יותר על התנאים ומגיעים להבנות, התהליך יתקצר ויהפוך לנגיש ופשוט הרבה יותר עבור כל הצדדים. 

עומדת לרשותכם בכל זמן

נעים מאוד, אני עו"ד גירושין - אביבית מוסקוביץ ואני מזמינה אתכם ואתכן לנפץ את כל הסטיגמות שהכרתם על תהליך הגירושין. עם מעט עזרה מקצועית, המון הכלה והבנה – תגלו שאפשר לעבור את זה בקלות ואפילו עם חיוך. יחד, נבין את הצרכים והדרישות בהתאם לסיטואציה, ניצור הסכם גירושין שווה והגיוני. זה הזמן ליצור קשר ולפתוח בתהליך שמאופיין בפתיחות, סבלנות וכבוד. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים