חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתנות לגברים – קנייה מסובכת 

 

הגיע יום ההולדת של החבר הכי טוב שלך אבל אתה לא יודע מה לקנות לו? מרגישה שאת מסתבכת בקניית נתנה לבן זוגך אבל עדיין רוצה לצאת בת זוג טובה? ריכזנו עבורכם ארבעה טיפים שיקלו עליכם בבחירת מתנה לגבר

 

ארבעה טיפים שיקלו עליכם בבחירת מתנה לגבר

התחשבו בסגנון שלו

בחירת מתנה לגבר ובעיקר מציאת מתנות מקוריות לגבר היא אתגר מורכב. בטח תרצו לקנות מתנה מקורית וייחודית, כזאת שאף אחד לא קנה לו ותבלוט יותר מכל מתנה אחרת. לא משנה מה המתנה שאתם בוחרים, כדאי שתמיד תחשבו על מי שיקבל את המתנה. המתנה צריכה להלום את הסגנון שלו, באופן כזה שהוא יאהב את המתנה ויעריך אותה. גם אם נראה לכם שמדובר במתנה גנרית ומשעממת, העיקר שתקלע בול לטעם שלו. חשבו על כמה יכול להיות מעיק עבורו ללכת במיוחד להחליף מתנה שהוא לא מעוניין בה. כך, המתנה עלולה להפוך ממשהו מרגש לעול ולעוד משימה לביצוע, ואף אחד לא אוהב עוד משימות.

חשבו על הצרכים שלו

כשאתם חושבים על מתנות לגבר עליכם לחשוב קודם כל על הצרכים של הגבר. מתנה טובה תהיה מתנה שמי שיקבל אותה צריך אותה. מתנות מקוריות לגבר לא חייבות להיות תמיד חולצה בחנות אופנה, הן גם יכולות להיות מקדחה חדשה אחרי שהקודמת התקלקלה ובעל יום ההולדת ממש צריך כזאת. כמו כן אפשר גם לקנות לגבר מוצרים לבית ולמטבח במידה והוא צריך כאלה. אל תהיו מגדריים בבחירת סוג המתנה, חשבו על הצרכים הבסיסיים. קניית מתנה שתענה לצרכים של בעל יום ההולדת תהיה המתנה המושלמת – גם זכה במתנה וגם עזרתם לו להוריד עוד משימה מהראש.

המתנה הטובה ביותר היא חוויה

אם אתם רואים שלא חסר לחבר שלכם משהו ספציפי וקשה לכם לקלוע לטעם שלו, תוכלו במקום לקנות לו חפצים - לקנות לו חוויות. חוויות יהיו מתנות מקוריות לגבר מושלמות. במקום לשבור את הראש על מה הוא צריך ומה יהיה בדיוק הטעם שלו, קחו אותו לאטרקציה פרועה שהוא יזכור לאורך זמן. אין מתנה מושלמת יותר לגבר מאשר לצרוב לו בזיכרון עוד חוויה מהנה. תוכלו לקחת אותו למופע סטנדאפ, סיבוב ברים פרוע, טיול בחיק הטבע או אפילו בילוי בלונה פארק אם רכבות הרים זה מה שהכי עושה לו את זה. חופשות וחוויות הן המתנות הטובות ביותר, ואגב גם יגרמו לכם להיות מאושרים הרבה יותר מאשר אם תוציאו על דברים חומריים.

קחו אותו לקנות מתנה

אם אתם מרגישים שאתם ממש גרועים במציאת מתנות מקוריות לגבר ולא הצלחתם למצוא את המתנה המושלמת, פשוט קחו את החבר שלכם לקנות אותה בעצמו. אפשרו לו לרכוש כל מה שירצה באמצעות הכרטיס שלכם. כך גם תחסכו לעצמכם כאב ראש ובזבוז זמן, וגם תזכו בחוויה משותפת איתו בזמן קניית המתנה. החבר שלכם יעריך את הכנות ואת הרצון שלכם לתת לו את המתנה הטובה ביותר.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים