חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

 מענה אנושי לעסקים

 

כל בעל חברה רוצה שהעסק שלו ישגשג, להביא ציבור לקוחות שהולך וגדל כל הזמן, אחד מסודות ההצלחה של העסק הוא קהל מרוצה, ואיך מביאים את קהל הלקוחות להיות תמיד מרוצה ושבע רצון? על ידי זמינות ושירות אדיב

 

כל בעל חברה רוצה שהעסק שלו ישגשג, להביא ציבור לקוחות שהולך וגדל כל הזמן, אחד מסודות ההצלחה של העסק הוא קהל מרוצה, ואיך מביאים את קהל הלקוחות להיות תמיד מרוצה ושבע רצון? על ידי זמינות ושירות אדיב.
יש מצבים בהם אנשי המקצוע אינם יכולים להיות תמיד זמינים אם זה בגלל שהם עסוקים עם לקוחות אחרים או כל סיבה אחרת, זה בהחלט בעיה אך הבשורה הטובה היא שניתן להתגבר עליה, כיצד? בעזרת שירות מענה אנושי לעסקים.

 מה זה שירות מענה אנושי לעסקים?

 מענה אנושי לעסקים הוא שירות מענה טלפוני המאפשר העברת שיחות למוקד חיצוני שעונה בשם החברה או העסק כאשר הם אינם זמינים לדוגמא: בשעות הערב, כאשר עסוקים בפניות קודמות או במקרה בהם העסקים יוצאים בקמפיין שיווקי.
כאשר משיקים קמפיין שיווקי, השירות של המענה טלפוני הוא מאד חיוני וקריטי מהסיבה שבכל רגע נתון עשויות להיכנס שיחות רבות שמערכת טלפוניה מתקדמת יכולה לקבל אותם בזמן המתנה קצר כל כך עם מספר גבוה של נציגים איכותיים הנותנים מענה אדיב ומהיר.

חברות המשתמשים בשירות זה של מענה טלפוני, מעניקות ללקוחות שלהם גם מענה מקצועי ואיכותי וגם מענה מהיר.
ברוב הפעמים כאשר ממתינים למענה זמן רב זה יוצר רושם שלילי על העסק ומסיבה זו שירות לקוחות טוב ויעיל נמדד בזמן ההמתנה ובאופן המענה כבר מהשיחה הראשונה.

עסקים גדולים וקטנים כאחד משקיעים המון בשיווק ובפרסום אך מה זה שווה אם השיחות אינם מגיעים אליהם, לכן שירות מענה טלפוני מספק פתרון מוצלח ויעיל של הקמת מוקד טלפוני ללא העלויות הגבוהות הכרוכות בהעסקת כוח אדם 24 שעות ביממה.

 כיצד מענה אנושי לעסקים יכול לתרום לעסק שלך?

  1. השירות הניתן במענה הטלפוני יכול גם לשמש כגיבוי למוקדי שירות של לקוחות אחרים הן בזמן הפעילות והן בזמנים של עומס ולחץ כיון שהוא משמש כמענה טלפוני קו ראשון מול לקוחות, תרומת השירות לתדמית העסק כמו גיוס ושימור לקוחות מאד משמעותית וקריטית.
  2. זמן המתנה קצר - לא פעם קורה שאנו מטלפנים לחברה כזו או אחרת על מנת לקבל שירות ואז נאלצים לשמוע הקלטה שחוזרת על עצמה: "אנו עסוקים בפניות קודמות אנא המתן", או "זמן ההמתנה ארוך מהמשוער" לעיתים ההמתנה יכולה להאירך אפילו חצי שעה ויותר.
    שירות מענה טלפוני לעסקים כפוף לזמני ההמתנה עומדים בחוק "חוק מענה טלפוני" - לא יותר מ - 6 דקות המתנה ונציג פונה ללקוח תוך שירות אדיב ומקצועי
  3. לא מפספסים שיחות - השירות נותן מענה לכל שיחה נכנסת גם בזמני עומס ולחץ וגם בשעות מחוץ לעבודה - ישנה מערכת מעקב לניהול כל השיחות שהתקבלו.
  4. חיסכון בעלויות - שירות מסוג זה מאפשר לבעל העסק לחסוך בעלויות כח אדם.
  5. בעל העסק פנוי לבנות אותו בראש שקט מבלי להיות טרוד בנושא החשוב של שירות לקוחות.

 כיצד בוחרים שירות מענה לעסקים?

 בחרת בשירות מענה לעסקים? עשית צעד נכון שרק יקדם את העסק שלך, יגביר את כמות הלקוחות וישמר לקוחות קיימים אבל כיצד עושים זאת נכון?
כאשר פונים לחברה המעניקה שירות מסוג זה, יש לתת את הדגש לכמה דברים חשובים לדוגמא: אם מדובר על עסק בינלאומי, ודאו שהשירות יינתן גם בשפה האנגלית או, אם מדובר על עסק גדול, חשוב שמוקד השירות יוכל להתמודד עם כמות רבה של פניות ועוד.

בישראל פועלות כמה חברות המעניקות שירות מענה אנושי לעסקים, אחת החברות היותר מוצלחות בעלת מאות לקוחות מרוצים היא קישורית. 
לביקור באתר קישורית כנסו: https://www.kishurit.co.il/

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים