חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חולצות מודפסות לעובדים וללקוחות

 

אם אתם רוצים לפרסם את העסק, תוכלו לעשות זאת באמצעות הדפסת חולצות מעוצבות וממותגות. אתם לא תאמינו אבל חולצות שנושאות את מיתוג העסק, יכולות לייצר עניין, לעורר לא מעט סקרנות, לקדם משמעותית את העסק ואם הן מעוצבות עם דגש על יצירתיות, הרי שבזכותן ניתן לייצר רושם למותג העסק

 

אם אתם רוצים לפרסם את העסק, תוכלו לעשות זאת באמצעות הדפסת חולצות מעוצבות וממותגות. אתם לא תאמינו אבל חולצות שנושאות את מיתוג העסק, יכולות לייצר עניין, לעורר לא מעט סקרנות, לקדם משמעותית את העסק ואם הן מעוצבות עם דגש על יצירתיות, הרי שבזכותן ניתן לייצר רושם למותג העסק. מה שכן, על מנת שכל האסטרטגיה השיווקית הזו, תעבוד כמו שצריך, עליכם לא להתפשר על איכות החולצה וכמובן על העיצוב שלה. החולצה צריכה להיות איכותית עם אחוזי כותנה גבוהים, עם בד אוורירי ועם עיצוב שיעביר ויפיץ את המסר בצורה הטובה ביותר. 

חולצות מודפסות כפרסומות מהלכות

אין ספק בכלל שבאמצעות הדפסה על חולצות, ניתן לפרסם את העסק גם בצורה יעילה וגם בצורה מהירה יחסית. לדוגמה, אם אתם מעוניינים לעורר מודעות לנושא חשוב, לקדם מוצר או שירות חדש, לבצע גיוס של כספים למטרה מסוימת, להרים את המורל לעובדים ביום גיבוש או יום חברה וכו’, אין מה לחשוב שכן חולצות ממותגות הן הדרך הטובה ביותר על מנת להשיג את כל אחת מן המטרות שהוזכרו לעיל. חשבו על זה, החולצה היא שלט מהלך. מי שלובש אותה, מהלך בכל מיני מקומות בהם, קניונים, מרכזים מסחריים, גני משחקים, קולנוע, בתי קפה ומסעדות וכו’. החולצה יכולה לעורר שיח ועניין על העסק שלכם וזאת בדיוק המטרה העיקרית שלכם. 

היצירתיות זורמת

אפשר לעצב את החולצות, כך שהן יתאימו לכל מיני מטרות. לדוגמה, לטיול גיבוש של העובדים, לסיום מסלול, למסיבת סיום, לכנס, לתחרות ובכלל ניתן לחלק אותן כתמריץ ללקוחות שלכם.
כאן נאמר שמומלץ מאוד להגיע לבית דפוס שמציע גם שירותי עיצוב והדפסה של חולצות בהתאמה אישית. המטרה היא שהחולצה תהיה ממותגת בצורה הנכונה, כך שהיא תמשוך את עיניי האנשים, תעביר את המסר בקלות וגם תייצר אצל האנשים הזדהות מסוימת עם המותג. 

איכות החולצות וטכנולוגיית ההדפסה

אז כמו שנאמר קודם לכן, מומלץ מאוד לרכוש חולצות איכותיות. אפשר לבחור האם החולצות יהיו עם צווארון עגול או צווארון V. החולצות צריכות להיות מבד נעים, אוורירי ורך. מבחינת טכנולוגיית ההדפסה, אתם רוצים להיות בטוחים שההדפסה שיש על החולצה, תישאר לאורך זמן. על כן, אל תעשו קיצורי דרך והשקיעו בהדפסה מקצועית ואיכותית.

איפה ניתן לבצע הדפסה על חולצות?

יש המון בתי דפוס ברחבי הארץ המציעים שירותי הדפסה על חולצות ובכלל על מוצרים נוספים. מומלץ לבדוק את הדירוג וכמו כן לקרוא המלצות. המחירים שתקבלו יהיו זולים ומשתלמים יותר, במידה ומדובר על כמות גדולה של הדפסות. בכל מקרה, רצוי לבצע השוואה לגבי המחירים המבוקשים, שכל אלה עשויים להשתנות מבית דפוס אחד לאחר. מלבד בתי דפוס, אפשר גם לפנות ישירות לחברות שתחום התמחותן הוא הדפסת טקסטיל. אחת מבין החברות המובילות בישראל היא חברת בי-גוד המציעה שירות הדפסה על חולצות עם רקמה מיוחדת וכל זאת ללא הצורך להגיע פיזית לחברה ועם הציוד הטכנולוגי המתקדם בארץ.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים