חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המצטיינים: שלושה עסקים שעשו לנו את החודש

 

החדשות החמות ביותר של האיזור, הסיפורים העסייסיים והחמים ביותר מהביצה המקומית, עדכונים לגבי משבר הקורונה בסביבה וכל מה שחשוב לדעת - לנו חשוב לתת לכם תושבי האזור את כל המידע שיעזור לכם להרגיש הכי בבית

 

החדשות החמות ביותר של האיזור, הסיפורים העסייסיים והחמים ביותר מהביצה המקומית, עדכונים לגבי משבר הקורונה בסביבה וכל מה שחשוב לדעת - לנו חשוב לתת לכם תושבי האזור את כל המידע שיעזור לכם להרגיש הכי בבית, ובדיוק בגלל זה, כשמגיעות אלינו המלצות חמות על עסקים רציניים ועם הרבה כישרון באזור שלנו, אנחנו שמחים לפרגן להם ולתת לכם התושבים את ההזדמנות להפוך לצרכנים חכמים יותר.

במהלך העבודה השוטפת שלנו אנו מקבלים מכם עשרות פניות שהרבה מהן מביעות הערכה כלפי עסקים ואנשים מיוחדים שהפכו את היום יום שלכם לטוב יותר. נכון, מן הסתם אנחנו לא יכולים לשתף אתכם את התוכן של כולן (ולכן אם יש לכם המלצות חמות לטובת התושבים אתם יותר ממוזמנים לחלוק אותן בפורום שלנו), אבל מדי פעם יש פניות כאלו שאנחנו פשוט לא יכולים להתעלם מהן.   

בחרנו שלוש כאלו שתפסו את תשומת הלב שלנו במיוחד, שמעבר למקצועיות של בעלי המקצוע שבאה לידי ביטוי, בולטים גם האנושיות, האמפתיה והסבלנות. כל אחד מהעסקים הללו עוסק בתחום שונה והיה חשוב לנו לבדוק אותם לעומק בעצמינו ולא רק להסתמך על ההמלצה. בואו נכיר אותם. 

הסיפור של מיכל - "הצילו לי את הקריירה"

כולנו מכירים את חוק מרפי הארור, שאומר שדווקא ברגע הכי לא מתאים, כל מה שאמור להשתבש ישתבש, וכשזה תופס אותנו אחת לכמה זמן, זה יכול להיות בהחלט מטריד. הסיפור של הגולשת מיכל מדגים את זה בצורה נפלאה, וגם מוכיח כמה חשוב שיהיו אנשים טובים בסביבה ברגעים כאלו. 

"האמת היא שאני פחות או יותר חייבת את החיים שלי לחבר’ה של קנדי לוק שהצילו אותי בדקה התשעים. אני מנהלת בחברת במקצועי ובמשך שלושה חודשים עבדתי על פרויקט מיוחד והתכוננתי להציג אותו במצגת שעבדתי עליה פחות או יותר כל הזמן הזה. ביום של ההצגה קמתי בבוקר ורציתי להיכנס לרכב שלי, אבל המפתח החליט שדווקא עכשיו הוא לא רוצה יותר לעבוד. האוטו לא נפתח."

"השעה הייתה שבע וחצי ולא מצאתי אף עסק שעובד עכשיו. בעלי הצליח למצוא אתר אחד של חברת קנדילוק שמציעים שכפול מפתחות לרכב, שחזור מפתחות, פריצות ועוד כל מיני דברים כאלה. אז התקשרתי למספר היחיד שהיה לי ביד ולהקלתי תוך 20 שניות כבר ענו לי. הסברתי את הבעיה והצוות הגיע אליי תוך עשרים דקות ורבע שעה אחר כך כבר הייתי בדרך לעבודה ובמהלך כל העבודה הם היו מאד אדיבים, סבלניים ומבינים".

"אוקיי, אז נכנסתי עשר דקות לפני תחילת הפגישה ולקח לי כמה שניות להתאפס על עצמי, אבל בסופו של דבר הכל עבר חלק ולא עשיתי את הפדיחה הכי גדולה בעולם. תודה רבה קנדילוק, ואני באמת ממליצה לכל מי שמגיע למצב כזה להרים אליהם טלפון". 

הסיפור של איציק - "חלום שהתגשם" 

מאז שהוא זוכר את עצמו, מספר הגולש איציק, אדם חילוני בהגדרה אך בעל זיקה חזקה למסורת ולרוח היהודית, חלם איציק לחגוג את הגיעו לגיל מצוות באירוע מרגש של בר מצווה בכותל, והוא זוכר היטב את תחושת ההחמצה משזה לא קרה, רק בגלל שלהוריו לא היה מספיק כסף באותו הזמן. לשמחתו הוא זכה להגשים את החלום הישן של עצמו ושל בנו שהגיע לגיל מצוות, והוא משתף בצורה מרגשת ביותר איך כל זה התאפשר. 

"כשאני ורונית אשתי הבנו שדניאל באמת רוצה לחגוג בר מצווה בכותל, שמחנו מאד והתחלנו לארגן את האירוע, אבל מהר מאד הבנו שההפקה הזאת היא קצת מעבר ליכולות שלנו. צריך לדאוג לנסיעות, חנייה, ציוד לטקס עצמו, אוכל לכל היום כמובן, ויש עוד הרבה מאד פרטים קטנים בתוך כל הדבר הזה. לפני שנשנה כיוון, החלטנו לחפש מישהו שיעשה את זה בשבילנו וככה הגעתי לרפאל הפקות. האמת, ציפיתי למצוא עסק שידע לעזור, אבל הופתעתי לגלות שיש חברה שדואגת לך להכל, מא’ ועד ת’ ולא צריך לחשוב על כלום". 

"הם לקחו אותנו ואת שאר האורחים מהבתים שלנו במושב עם אוטובוס, הסיעו אותנו לארוחת בוקר מפנקת בלטרון ומשם לטקס העלייה לתורה ברחבת הכותל. כבר מהרגע הראשון ליוו אותנו זמרים ופייטן שלא הפסיקו לעשות שמח, והפייטן גם ליווה את הילד במהלך הטקס. הם דאגו לכיבוד לאורחים ומקומות ישיבה, ולאחר מכן נסענו למסעדה מפנקת לארוחה טובה, שגם שם הם פשוט לא הפסיקו לשיר ולשמוח איתנו לרגע. בזכותם היום הזה לא היה רק מרגש ושמח במיוחד, אלא גם נטול דאגות ואפשר לי ולרונית פשוט לחגוג ולהנות עם דניאל ומשפחה. אני רוצה להודות לכם וממליץ לכל מי שחושב על אירוע בר מצווה בכותל לדבר עם החבר’ה האלה. 

הסיפור של אולגה - "חתונה בדיוק כמו שחלמתי"

אז כמו שכבר אמרנו - מקצועיות ושירות זה מצוין וחשוב ביותר, אבל אין ספק שמה שהופך עסקים טובים לעסקים מעולים, הוא היכולת שלהם לראות את הצרכים והאתגרים של הלקוח ולהיות איתו ברגעים האלה. הסיפור של יאנה, גולשת ותיקה שהגיעה לאחד הרגעים המרגשים והחשובים ביותר בחייה - יום חתונתה, מראה בדיוק עד כמה זה חשוב. 

"אז ארגון של חתונה הוא דבר מלחיץ מטבעו כמובן, אבל אם להגיד את האמת, אני ובעלי לא היינו מאלה שלוקחים את זה קשה ורוב הדברים עברו פחות או יותר די בקלות. בכל זאת היה דבר אחד שהלחיץ אותי והוא הבחירה של  שמלות כלה  כי ידעתי מחברות שלי וחתונות שהייתי בהן שאני לא מתחברת להרבה דברים ואני צריכה עיצובים מיוחדים שמתאימים לי". 

"נפגשתי עם שתי מעצבות אבל לא הרגשתי כל כך קליק. אחר כך נפגשתי עם שלומית אזרז ופה כבר היה משהו אחר לגמרי. קודם כל הרגשתי שהיא שואלת את השאלות הנכונות, שהיא והצוות שלה באמת מקשיבות לי ומפנות לי את הזמן ואת תשומת הלב ומנסות להבין באמת מה אני רוצה. מכאן, הן כבר הראו לי סקיצות ודוגמאות ומיד הרגשתי שאני מתחברת. החלטתי ללכת על זה ובחרתי שתי שמלות - אחת לחופה ואחת לריקודים". 

"אז האיכות הייתה מטורפת עם בדים משובחים שהיא מייבאת מאירופה, העיצוב היה לי מדויק ונוח ואפילו שביקשתי התאמות נוספות חודש לפני החתונה הם שמחו ועזרו מיד. ביום האירוע ממש התפנקתי בסטודיו ואפילו הלכתי על איפור ושיער ושם, וכל החוויה הייתה פשוט מדהימה. אז אני רוצה להודות לשלומית אזרד ולצוות הסטודיו שלה על יום חתונה מושלם ולוק שהרגשתי איתו הכי יפה בעולם ואפילו לא הצלחתי לדמיין בעצמי לפני". 

אין ספק - עסקים פחות טובים יכולים לפגוע לנו בחווית חשובות בחיים, אבל מהצד השני - העסקים הטובים, האנושיים ואלו שפועלים מתוך תחושת שליחות, יכולים להוציא אותנו עם חוויות מדהימות וזכרונות טובים לכל החיים. 

מתוך הסיפורים שאתם הגולשים הבאתם אלינו - אלו השלושה שהכי עשו לנו את החודש ואנחנו ממש ממליצים עליהם. ואל תשכחו - נשמח לשמוע מכם עוד המלצות ולהביא אליכם תושבי הסביבה את כל העסקים הטובים ביותר ששווה להכיר!

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים