חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שקית נייר משדרגת את חווית הקניה שלך

 

בתור בעל עסק אתה בוודאי מעוניין לתת ללקוחות שלך את חוויית הקניה הטובה ביותר. מבחינת הלקוחות זוהי לא רק שאלה של מחירים נוחים או של המוצר הטוב ביותר, אלה חוויית הקנייה בכללותה מבחינת הנוחות שלה, השירות הטוב, העיצוב של המקום, האפשרויות להזמנות ומשלוחים, ולמעשה כל פרט הקשור בהתקשרות עם בית העסק

 

בתור בעל עסק אתה בוודאי מעוניין לתת ללקוחות שלך את חוויית הקניה הטובה ביותר. מבחינת הלקוחות זוהי לא רק שאלה של מחירים נוחים או של המוצר הטוב ביותר, אלה חוויית הקנייה בכללותה מבחינת הנוחות שלה, השירות הטוב, העיצוב של המקום, האפשרויות להזמנות ומשלוחים, ולמעשה כל פרט הקשור בהתקשרות עם בית העסק. גם הדרך שבה אתה מאפשר לקחת את המוצרים ולארוז אותם היא חלק מחוויית הקנייה, וכאן נכנסות לתמונה שקיות נייר.

מדוע מדובר בשדרוג של חוויית הקנייה

שקית נייר משדרגת את חוויית הקנייה של הלקוח בכמה מובנים, וגם תורמת לך בתור בעל עסק במישורים נוספים. בראש ובראשונה חשוב להדגיש את הנושא האקולוגי. כיום רוב האנשים מודעים לשמירה על איכות הסביבה וכמובן שהיו שמחים לקנות בבית עסק שתורם את תרומתו הצנועה. עבור חלק גדול מהאנשים השימוש בשקיות פלסטיק מעורר רגשות אשם קטנות עד גדולות וכאשר הם מגיעים הביתה השקיות נטמנות אי שם בארונות, הולכות ומצטברות ותופסות מקום, על מנת שלא להשליך פלסטיק שלא מתכלה ומזהם את הסביבה. לעומת זאת, שקיות נייר מתכלות מהר וניתנות למחזור בצורה פשוטה, ולכן הן יוצרות חוויית קנייה יותר נינוחה ונעימה מבחינה רגשית, מה שמשפיע לחיוב על הרצון לחזור ולהיכנס לבית העסק ולרכוש את מוצריו.

אבל יותר מכך, שקיות נייר הן מוצרים שנראים הרבה יותר טוב מאשר שקיות הפלסטיק הרגילות. יש להן חזות מרשימה, קשיחה ויציבה שנותנת לאריזה מראה יוקרתי ומכובד, והן גם מסתירות את התכולה שבפנים לשמירה על פרטיות מלאה. זאת אומרת ששקיות נייר אין עוד פריט קטן אך חשוב שמשפר את הנראות הכללית של בית העסק ואת שביעות הרצון של הלקוחות. הן גם מעידות על עסק שחושב על הפרטים ומוכן להשקיע בהם כדי ללכת צעד אחד קדימה לקראת לקוחותיו, וזאת למען האמת בעלויות סבירות לחלוטין.

אם לא די בכך, עקב החוזק והנראות הטובה של שקיות נייר הן גם יכולות לשמש את לקוחותיך לצרכים נוספים שמעבר לקנייה אצלך. אכן, שקיות נייר הן מוצרים נוחים ועמידים המגיעים עם ידיות מסוגים שונים ובשלל גדלים, כך שאפשר לתכנן אותן שיחזיקו מוצרים כבדים או קלים, גדולים או קטנים, ובהתאם לכך הלקוח יכול להשתמש בשקית בהמשך. לא רק שהלקוחות מעריכים זאת ונהנים מחוויית קנייה משופרת אלא שאם תדפיס על גבי השקית את הלוגו או שם החברה, או כל תוכן אחר, השקיות ימשיכו לשמש בתור שלט פרסומי שיוצא עם הלקוח למקומות נוספים ומזכה אותך בחשיפה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים