חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחפשים מתנות לעובדים? איך לבחור אריזות ממותגות? 

 

לא פעם השקעה במתנות לעובדי החברה מחזקת את הקשר העיסקי, את הנאמנות שלהם לארגון. הדרך להצלחה מתחילה בבחירת מתנות מקוריות עם אריזות ממותגות. אז אתם שואלים את עצמכם כיצד עושים זאת?במאמר הבא נחלוק עמכם מספר רעיונות מצוינים למתנות כאלו.

 

לא פעם השקעה במתנות לעובדי החברה מחזקת את הקשר העיסקי, את הנאמנות שלהם לארגון. הדרך להצלחה מתחילה בבחירת מתנות מקוריות עם אריזות ממותגות. אז אתם שואלים את עצמכם כיצד עושים זאת?
במאמר הבא נחלוק עמכם מספר רעיונות מצוינים למתנות כאלו.

מתנות ממותגות לעובדים יכולה להניע לפעולה, לגרום לעובדים לזכור את החברה לטובה ולהעביר את המסר השיווקי שהחברה מנסה להעביר לעובדיה בעקבות מתנות אלו.
את הקו והמסר השיווקי אתם בוחרים ביחד עם החברה ממנה תרכשו את המתנות. במידה והמסר יעבור בצורה טובה אז יהיה חיזוק בין הארגון לעובדים שלו.

מהן מתנות ממותגות?

מתנות ממותגות הן מתנות הנושאות כיתוב או סמל של אדם או לוגו שמטרתן להעניק אותן לאנשים מסיבות שונות. בתי עסק מרבים לשווק מתנות ממותגות ללקוחות שלהם הנושאים את פרטי העסק והלוגו על מנת לשווק אותו. לעומת זאת, מתנות לאירועים הן מתנות שנועדו לשמח את האורחים ללא תמורה, אך זה לא הנושא העיקרי של מאמר זה. המתנות הממותגות משאירות זיכרון חיובי. על מנת להפוך את המתנות לעובדים ממותגות, חשוב לרשום את שם החברה על המוצר הנבחר.  

חלק ממתנות ממותגות לעובדים הן האריזה. זהו פריט שלמראה עין יכול להיות אולי זניח אבל הוא מאוד משמעותי וחשוב. הוא מצריך תהליך חשיבה עמוקה משלו כיצד אתם רוצים את האריזה ואיזה מסר אתם רוצים להעביר.  תחום האריזות הינו תחום מורכז, ולאריזה מוצלחת נדרש שיתוף פעולה בין מספר גורמים שלרוב לא מתקשרים אחד עם השני.

איך בוחרים אריזות ממותגות?

כפי כבר נכתב למעלה זהו תחום מורכב ומצריך תקשורת בין גורמים שלא תמיד מתקשרים ביניהם כי הם לא תמיד מאוחדים תחת קורת גג אחת כמו - גרפיקאי, לספק החומר שאמור לספק לבית הדפוס, משמה לגימורם ולבסוף ללקוח עצמו. 

חשוב להשקיע זמן לחיפוש רעיונות מקורים לאריזות שישתלבו ביחד עם הלוגו והמסר השיווקי אותו אתם תרצו לקדם אל מול העובדים שלכם. בחירת תקציב לכל בחירת האריזות יכול להקל עליכם את מנעד התחומים של הבחירה משום שזה יצומצם למספר בחירות קטן יותר.

כמובן שבדיקת איכות החומר לא נופלת מהצד הכספי והיכולת של הספק שלכם לבצע את האריזות שלכם כפי שאתם תרצו.

מה הקונספט של המתנה בשבילכם?

בבחירת מתנות לעובדים צריך להשקיע מחשבה במוצר עצמו שתבחרו ולאיזה מטרה הוא ישרת. יש מגוון רחב של מוצרים, לא בטוח שכולם עונים על הצרכים הספציפיים שלכם. חשבו הן על המומנטום, אופי האירוע שבו המתנה תחולק וגם עם השילב המנצח בין פרקטיקה ואסתטיקה. למשל, איזה שימוש יכולים העובדים לעשות לאחר האירוע במתנה שהתקבלה כמו קופסת מגירה, קופסה ממותגת עם עט ועוד.

 כיצד למתג את המתנה?

אפשר לבחור מתנות שונות, אבל אין ספק שמה שעושה הבדל וייחוד ומעביר את המסר הוא האריזה עצמוה. אינסוף של אפשרויות אפשר לבחור מתוכן את המארז המשגע והמועדף עליכם: מארז מתכת, מארז מנייר, מארז מזוודה, מארז גדול או קומפקטי שניתן להכניס למגירה או לשאת ביד, גליל עגול שאפשר להעמיד על השולחן ומעבר לצורניות ולחומר הגלם ממנו עכשיו המארז יש 

לקחת בחשבון את ההתאמה האישית של העיצוב והמיתוג. למשל, הגוונים שמזוהים עם העסק או צבעים שמשדרים תחושה שברצונכם לשדר - רעננות, צמיחה, התחלה חדשה, קצב ואנרגיות תלוי בסוג האירוע ובקהל היעד. אלמנטים שמחממים את הלב, מתקשרים למועד מסוים או לפעילות של החברה והקפדה על סגנון כך שגם המארז עצמו יהיה מתנה למזכרת ולא רק תכולתו.

לא משנה איזה אירוע תציינו בחברתכם חשוב לתכנן את הקומפוזיציה העיצובית עם הלוגואים של החברה וצבעונייות שמקובלת על כל בתי העסק המעניקים ביחד את המתנה. החליטו עם צוות המיתוג לפי סוג האירוע, המועד והקהל המשתתפים איזו מתנה תתאים וכמובן התקציב הנתון ישנם מארזים יוקרתיים בעוד אחרים בעוד אחרים צנועים יותר אך לא פחות מרגשים. חשבו על פתק שתוסיפו עם ברכה אישית על ידי מנכ"ל החברה או הבעלים, כך שמעבר למתנה העובדים ירגישו את הטאץ’ האישי שרציתם להעביר להם באמצעות המתנה.

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

ברקי יש לי שאלה
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים