חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חיוך של הוליווד עם ציפויי חרסינה

 

האם יש אלמנט כובש יותר מאשר חיוך לבן וזורח? סביר להניח שלא. עם חיוך אסתטי, אפשר להתקדם, ליצור חברויות, ובעיקר לשמור על חיים בריאים יותר. כיום, ישנם אין סוף טיפולים שמטרתם לסייע לכל אדם להרגיש הכי טוב בעולם עם החיוך שלו. בין היתר, ציפויי חרסינה שנחשבים כיום לבין הטיפולים האיכותיים והטובים ביותר שיש לשוק להציע

 

האם יש אלמנט כובש יותר מאשר חיוך לבן וזורח? סביר להניח שלא. עם חיוך אסתטי, אפשר להתקדם, ליצור חברויות, ובעיקר לשמור על חיים בריאים יותר. כיום, ישנם אין סוף טיפולים שמטרתם לסייע לכל אדם להרגיש הכי טוב בעולם עם החיוך שלו. בין היתר, ציפויי חרסינה שנחשבים כיום לבין הטיפולים האיכותיים והטובים ביותר שיש לשוק להציע. 

מדובר בטיפול זעיר-פולני שבמסגרתו מכסים כל שן בשכבה דקה של חומר מתאים בכדי לתקן פגמים אסתטיים בשן, או להגן עליה מנזקים. הטיפול יעיל עבור כל אדם שמעוניין בחיוך אסתטי ומנצח, וכן עבור מי שסובל משברים ופגמים בשיניים ומעוניין לתקן אותם. 

כמה דגשים לפני טיפול ציפויי חרסינה

רגע לפני שרצים להדביק ציפויי חרסינה ישנם כמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון, הקשורים להכנה לקראת הטיפול, לרופאים המטפלים ועוד:

  • איך החניכיים שלכם? – שיניים לבנות ומבריקות זה ממש לא מספיק בכדי ליצור את החיוך המושלם. אי אפשר להשלים את התמונה בלי חניכיים בריאות ומושלמות. כך, אם כבר מחליטים לבצע טיפול מקיף לשיניים שלכם, מדוע לא ללכת עד הסוף ולהשקיע בחלל הפה כולו? 
  • יישור שיניים – האם ידעתם שניתן לשלב את טיפול ציפוי החרסינה יחד עם הליך יישור שיניים? במקרים בהם יישור שיניים לבדו לא יביא לתוצאה המושלמת (אם בשל שיניים מוכתמות או שחוקות, חוסר סימטריה ועוד), ניתן לשלב את ציפוי החרסינה כטיפול משלים ליישור השיניים. בפעמים אחדות כמובן, סביר שלא יהיה מנוס מלשלב בין הטיפולים.
  • צילומים – אחד האלמנטים הבסיסיים ברפואת השיניים האסתטית היא קיומה של מצלמה מקצועית. הצילומים הם חלק בלתי נפרד מהתהליך והם מאפשרים לרופא לראות טוב יותר את חלל הפה, למצוא את נקודות התורפה שדורשות טיפול או תיקון, ולהעריך את מורכבות הטיפול בהתאם לממצאים. בנוסף, הצילומים מאפשרים להסביר למטופל את הסיטואציה באופן מובן הרבה יותר, לצאת לעין סיור בין סדרת תמונות ולסייע לו להבין יותר במה מדובר, מה ההליך ועוד. 
  • לבדוק את הרופאציפויי חרסינה הם לא עוד טיפול שיניים רגיל, ויש לבצע אותו במקצועיות המלאה. לכן, יש לבדוק היטב את הרופא שהעלה החיפוש שלכם; את המיומנות, תחום ההתמחות, האם הוא רופא שיניים אינטגרטיבי שמכיר מקרוב את רפואת החניכיים, רפואת שיניים אסתטית וכדומה? 

מהם היתרונות של ציפויי החרסינה

עבור אדם שכל חייו נמנע מלחייך, לדבר עם פה פתוח או לאכול ליד אנשים, יש משמעות אדירה לקיומם של ציפויי חרסינה שיאפשרו לו סוף סוף לפתוח את הפה מבלי לחשוש. כך, אי אפשר להתכחש ליתרונות הנפלאים שבטיפול:

  • הציפויים עמידים ויבטיחו לכם חיוך מנצח לאורך שנים רבות. במידת הצורך, ניתן לתקן את הציפויים בקלות ולהשיב את החיוך הלבן והזוהר.
  • הגוון הלבן והנקי נשמר לאורך זמן ואינו מושפע מצבעי מאכל, עישון ועוד. זה לא אומר שצריך להפסיק לצחצח שיניים, אלא רק שאפשר להמשיך לנהל אורח חיים רגיל ללא כל חשש. 
  • תוצאות הטיפול מהירות ונראות מיד!
  • הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופלת על פי מצב השיניים הפרטי שלהם. בדיוק כמו שכולנו שונים זה מזו במראה שלנו, כך גם חלל הפה ובעיות השיניים שלנו משתנות, ואיתם הצרכים הדנטליים. 

תתכוננו לחייך את החיוך הכי רחב בחייכם!

איזה כיף שהגעתם אלינו! כעת, גם אתם מוכנים לטיפול ציפויי חרסינה שעומד לשנות לכם את החיים, ולהחזיר לכם את החיוך המושלם והכובש שלכם. אל תשכחו להתייעץ עם רופא ולבצע את כל הבדיקות הנדרשות וההכנות לפני הטיפול. וכעת, תתכוננו, כי החיוך פשוט לא יירד לכם מהפרצוף. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים