חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית ערי השרון >>

תיקון ניאגרה סמויה - מה צריך לדעת?

 

כדי שיהיה אפשר לדבר על כל מה שצריך לדעת על תיקון ניאגרה סמויה, קודם כל חשוב להבין מה זה בכלל? ואיך זה שונה מניאגרה רגילה? 

 

כדי שיהיה אפשר לדבר על כל מה שצריך לדעת על תיקון ניאגרה סמויה, קודם כל חשוב להבין מה זה בכלל? ואיך זה שונה מניאגרה רגילה? 

אז קודם כל, ניאגרה סמויה שונה מניאגרה רגילה בכך שהיא נמצאת לחלוטין בתוך הקיר, מאחורי חיפוי אריחים. החלק הגלוי היחיד הוא פנל לחצנים שגם מאפשר את הדחת המים וגם נותן גישה אל חלקי הניאגרה במקרה של תקלה. 

המשמעות היא שבניגוד לניאגרה רגילה אי אפשר פשוט להרים את המכסה ולראות מה לא בסדר. למעשה, כך נוצרה השמועה שאומרת שאי אפשר לתקן ניאגרה סמויה מבלי לשבור את הקיר ולאחר מכן להרכיבו מחדש. זוהי כמובן שמועה שגויה, אך היא עוזרת להבדיל בין החובבנים לבין המקצוענים. חובבן שאין לו ניסיון בתיקון ניאגרות סמויות ינסה לתקן את התקלה כפי שהוא היה מתקן ניאגרה רגילה. זאת אומרת שהוא ייאלץ לעבוד קשה פי כמה וכמה, עם פוטנציאל לגרום נזק גם לקיר וגם למנגנון הניאגרה. לעומת זאת, מקצוען שיש ברשותו את הטכנולוגיות החדשות ביותר ושיטות יעילות ומהירות לתיקון הנזק יוכל לעשות את העבודה בצורה הרבה יותר טובה, ובלי לשבור קירות. 

איך אפשר לזהות שיש תקלה בניאגרה?

אפשר לזהות תקלה בניאגרה אם שומעים רעשים מוזרים, המים לא יורדים, או שיש נזילה ומבחינים במים זורמים על הרצפה. 

מאוד קל לראות בעיניים שיש תקלה, אבל הרבה יותר קשה לזהות מהו מקור התקלה. ולכן מומלץ להתייעץ עם מקצוען בתחום.

מה שגורם לתקלה יכול להיות כל אחד מהרכיבים של המנגנון: אם זה גומיות שנקרעו או מצוף שלא מפסיק את זרימת המים אפילו כשהניאגרה מלאה. תקלה יכולה להיגרם גם כתוצאה  מהצטברות אשפה שנתקעה בתחתית המנגנון ומונעת מעבר מים, או הצטברות אבנית על חלקי המנגנון שפוגעת בתפקודם התקין.

תיקון ניאגרה סמויה בכפר סבא

כפר סבא זו עיר הקרובה למרכז שבה חיים מעל 100,000 תושבים. לפי נתונים שנאספו על רמת איכות החיים בארץ, כפר סבא מובילה עם הציון הגבוה ביותר בשקלול מדדי איכות החיים.

בהתאם לרמת החיים הגבוהה, תושבים רבים שעוברים דירה לכפר סבא או מחליטים לעשות שיפוץ בוחרים בניאגרה סמויה. בהחלט אפשר להבין את הבחירה, כיוון שהיתרונות של ניאגרה סמויה בולטים: כך יש מראה נקי ואסתטי לחדר השירותים כיוון שהניאגרה מוסתרת מהעין ונראה שהאסלה ’מרחפת’. ניאגרה סמויה גורמת לכך שיותר קל לנקות את חדר השירותים, מפני שהניאגרה לא צוברת אבק ולא תופסת מקום שקשה לנקות מתחתיו. בנוסף לכך, מדובר בטכנולוגיה חדשנית ושקטה להפליא, כך שהרעש של מיכל ההדחה המתמלא לא מפריע לכל הבית. 

ואפילו אם לאחר מספר שנים קורות תקלות בניאגרה, תושבי כפר סבא כבר לא צריכים לדאוג. הם יכולים ליצור קשר איתנו בתכלת המים ולהנות משירות מקצועי שמגיע עם תיקון ניאגרה סמויה בכפר סבא ביעילות ובמחיר הוגן. 

תיקון ניאגרה סמויה- תכלת המים

אנחנו חברה מורשית מטעם היבואנים לתיקון ניאגרות סמויות. אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ללא נזק לקיר ולאריחים, וכמו כן הצוות המקצועי שלנו מיומן בפטנטים רשומים שפיתחנו. בנוסף, אצלנו תוכלו להנות מאחריות של 12 חודשים על התיקון. 

למצוא חלקי חילוף לאינסטלציה יכולה להיות משימה לא פשוטה. במיוחד אם אתם צריכים חלק בצבע מסוים, או בגודל ספציפי. אנחנו בתכלת המים יכולים לעזור עם הבעיה הזו, בכך שאנחנו מספקים תיקון מלא כולל חלקי חילוף. כך ייחסך מכם הרבה כאב ראש והתקלה תיפתר במאה אחוז. 

רוצה לצ'וטט?
 
 
מה היעוד שלך - אורגד מירון

מה היעוד שלך - אורגד מירון

פורום המומחים

פורום המומחים

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
ברקי יש לי שאלה

 

מדורים